Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Etter å ha levlet ørti chars til 70, så syns jeg ikke det er det minste trist. Har du en 70 eller ti fra før, så er det drepende å levle opp en ny char, nettopp fordi alt går så treigt. 1-20 i Ghostlands er grei skuring, det går på et par timer. Etter det er det sør i Barrens og 1k Needles/Ashenvale, men etter det må du til Desolace, Hillsbrad, Arathi eller STV for å dinge videre, og det er børti quester som går på kryss og tvers av kontinentene.

 

At travelforms blir bortkastet? De har massevis av bruksområder, i PvP er jo alle flittig brukt. Roots->travelform->heal->prowl er jo fine greier for druider, og AotC-kiting er det også noe som heter. Shaman kan bruke Earthbind totem og wolfe avgårde for å heale.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Jeg ville si demo:P

 

Affliction er best 1-70 uansett.

 

Det er bare at folk kan fort bli lei affliction levling, så det kan være bedre med litt forandring med felguard og oppover.

Lenke til kommentar

mange sier

affliction 10-50

Demo 50-70 (felguard)

 

Imo så er affliction veldig fun, men jeg blir stresset av å spille affliction warrior utenom på lange figts (bossfights for det meste) er så kjedelig å bruke så mye mana å gcd's på dots som ikke ticker ferdig engang (ikke at mana er et problem).

Demo er veldig lett å trenger ikke like mye tanke på hva en gjør.Send på pet->shadowbolt eller dot/drain -> repeat

Lenke til kommentar

Vi er nå vei til Illidan Stormrage, og jeg skal være lock tank. Er der noen her som har noen gode råd, forslag til spec etc? Er capped på SR. Men critrating ftl i SR-gear, bare 20%. Kan jeg bruke destruction potions eller trenger jeg alle cooldowns for health/mana (Mad Alchemyst)?

Hvor mye damage tar jeg - trenger jeg respecce og bruke felhunter/soul link?

Siphon life vs crit og imp searing pain?

Og hvorfor sier alle searing pain - kan jeg ikke få nok TPS med shadowbolts? PLeier ikke å være noe problem ellers :S På Mother S gjør jeg 1350-1400 dps - husker ikke helt hvor mye tps det er.

 

Vi hadde en fast lock tank i SSC, men han gikk AFK under Gorefiend og ble ghosted og er ikke i guilden lengre.

Endret av Aachel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...