Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
med 5/5 Suppression trenger man bare 75,6 + spell hit for å bli raidcappa om man er Affliction specca.

Neeei! 40-60% av skaden du gjør som affliction support specc (med UA) er faktisk fra shadow bolt.

 

Prio på gear: Spell hit > Spell damage > Spell crit - dette gjelder uansett hvilket specc du er, vil jeg tro.

 

affliction: Spell hit > Spell damage > Spell haste / Crit

 

demonology: Spell hit > Spell damage > Spell Haste > Spell Crit

 

destruction: Spell hit > Spell Haste /Spell damage / Crit

Lenke til kommentar

Synes dere man burde prioritere +spell dmg foran +spell haste rating? Føler at raskere shadowbolts er et massivt pluss til dmg-meteret på bosser og lignende, og spell dmg følger jo med på en måte på gear som er såpass bra at det har +spell haste rating (kanskje sett bort i fra det nye blå lootet i MgT). Nå snakker jeg hovedakelig affliction.

 

Spell hit > Spell haste > Spell dmg > Spell crit.. kort fortalt.

Lenke til kommentar

Jeg har litt problemer med å slå frost mage nå om dagen. Lurer på om none har noen tips.

Problemet er ofte at jeg dør, mens magene fortsatt er på 50%+, dottene brenner ikke magen fort nok ned, til at jeg kan drepe han før magen har tatt meg. Jeg tør som regel ikke å bruke fear fordi jeg vet hva som kommer til å skje hvis jeg begynner å kaste det. Med iceblock og ice barrier, kan jeg ikke gjøre nok før jeg taper.

Lenke til kommentar

De kaster jo ikke noe frostbolt, det sier seg selv. Kaster jeg fear så kan 1) wotf 2)pvp trinket 3)iceblock

Ikke noe vits å prøve å kaste fear når han har 3 ting til å ta seg ut av det, og jeg lett blir cs i 10 sec som nesten er nok til å ta meg. Det eneste jeg kan kaste er(i tillegg til dots) immolate/snearing pain som har en sinnsylt pushback på.

Lenke til kommentar

Drain Life, Death Coil, Fear.

 

Pettet ditt dispeller regelmessig også. Kampen varer jo en stund, så om magen ice blocker fordi du fearer så er vel alt fryd og gammen?

 

Prøver du å si at han dreper deg utelukkende med frost nova/ice lance (+pet)?

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Jeg tør som regel ikke å bruke fear fordi jeg vet hva som kommer til å skje hvis jeg begynner å kaste det.

 

Hvis du ikke bruker fear kan du like godt rerolle. Warlock is fear.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke bruker fear kan du like godt rerolle. Warlock is fear.

 

Han har 3 ting som lett breaker fear og da er det ikk noe vits i å blir cs på shadow fordi jeg er gjerne under 30% hp etter de 10 sekundene.

 

Dette er ikke arena.

 

Til Quicko:

Prøver du å si at han dreper deg utelukkende med frost nova/ice lance (+pet)?

Stort sett med litt fire blast og scorch

Lenke til kommentar

Sjekk signaturen hans for gear.

 

Du som spurte om hjelp. Dette er sånn andre dreper mages. Du bare kaster vekk argumentene våres.

 

Igjen, CS varer i 8 sekunder, ikke 10. Og du er SL/SL med et pet som gir pushback og silencer/spell locker, og du kan draine/skaffe life med Siphon Life, Death Coil, Drain Life, Healthstone, samtidig som du har relativt høy resistance og høy HP/resilience.

 

Jeg skjønner ikke hvordan han kan ta så mye av livet ditt så fort :p.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...