Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fordelen med Dark Pact

 

Tips and tactics

This talent is actually pretty great, as you would expect from something at the top of a talent tree. You can continually steal your pet's mana, and your imp can regen mana faster than you can really spend it. On top of that, using this doesn't unphase your imp, so in an instance or PvP you can just use your imp as a mana battery and play with infinite mana, while he cannot be killed by anything (assuming you keep him passive).

 

An interesting application of this is right after dying. The first thing you do (regardless of what pet you actually want) is summon an imp. You can then steal all his mana, buff yourself up and fill your own mana pool before summoning whatever pet you actually want (or keeping the imp). It winds up being a faster way of getting back on your feet

Lenke til kommentar
Er dette ett bra raidspec?

affliction 390121

 

Class leader mener UA er bortkasta casting tid og at det er bedre med ruin for høyere crit damage, men i og med at jeg er affliction og har gear til det er critchance ganske lav og jeg tror personlig UA ville vært bedre.

 

Edit: Skal visstnok ha 2/2 HS så kanskje 410218 går greit?

 

Be class leader ta seg en bolle å gjøre no regning på saken i steden for å sysne... Husker ikke helt hvor jeg leste det men var på et av de større sidene (tror kansje det war wowwiki men finner ikke artikkelen igjen) der det var gjort litt regning på UA vs Ruin spørsmålet...

Resultatet var at UA var knusende bedre enn Ruin. Har tatt vare på selve resulatat men mangler selvfølgelig kilder. Synes å huske at cast time var med i dette regnestykket.

 

+SpellDmg	   %crit to have for UA=Ruin 
0					  57.49% 
500					52.20% 
1000				   49.26% 
1500				   47.71% 
2000				   46.75%

 

Ville kjørt noe sånnt som dette: http://www.wowhead.com/?talent=IEMoVMfzVtcofZxx0x

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
5) Curse of Shadow / Elements / DOOM (Not a curse of agony, COD has slightly lower DPS than CoA, but because of the GCDs you end up having 1 COD + 1 Shadow Bolt = 3 CoA in terms of time spent casting and in terms of damage the latter is lower)

 

Kan noen forklare den?

Han som sier det vil ha 2/2 i CoA men ikke bruke den?

 

 

Noen som har en spellrotation for lock lvl 28?

Shadowbolt pga casttime uten for agro? tatt frem locken igjen etter noe års hvile

og klarer ikke komme inn i noen bra spellrotation enda

 

lockywx5.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar
5) Curse of Shadow / Elements / DOOM (Not a curse of agony, COD has slightly lower DPS than CoA, but because of the GCDs you end up having 1 COD + 1 Shadow Bolt = 3 CoA in terms of time spent casting and in terms of damage the latter is lower)

 

Kan noen forklare den?

Han som sier det vil ha 2/2 i CoA men ikke bruke den?

 

2/2 CoA= bruk CoA

 

Ellers er min erfaring med dps at ingenting slår CoS+shadowboltspam, kjedelig - men mest dps, forutsatt at spec er 0/21/40 og succubus er sacced. CoD + shadowboltspam er omtrent samme damage, mindre manaforbruk, men også mindre total raiddps (shadowpriest benefits etc)

 

Grunnen til dette er blant Global Cooldown, så 2/2 i CoA er selfølgelig bortkastet om man ikke bruker den. Og bruke den vil man gjøre om man er ful affliction. Jeg er litt usikker på om 3/3 Malediction + UA/SB spam muligens er mer skade enn CoA. Tror det uten å ha puttet det i spreadsheet.

 

Noen som har en spellrotation for lock lvl 28?

Shadowbolt pga casttime uten for agro? tatt frem locken igjen etter noe års hvile

og klarer ikke komme inn i noen bra spellrotation enda

 

lockywx5.jpg

 

Lvl 28.. kommer an på hva du gjør og hvilken spec, men dots er jo alltid ok, og lite agro om du soloer, shadowbolts er mest skade også på lvl 28 tror jeg. Så i teams shadowbolting og ellers alle dots? og SB innimellom? Det er egentlig ingen fasit, kommer an på om det er mange mobs eller 1.. hvor mye hp de har etc.

Lenke til kommentar
5) Curse of Shadow / Elements / DOOM (Not a curse of agony, COD has slightly lower DPS than CoA, but because of the GCDs you end up having 1 COD + 1 Shadow Bolt = 3 CoA in terms of time spent casting and in terms of damage the latter is lower)

 

Kan noen forklare den?

Han som sier det vil ha 2/2 i CoA men ikke bruke den?

 

 

Noen som har en spellrotation for lock lvl 28?

Shadowbolt pga casttime uten for agro? tatt frem locken igjen etter noe års hvile

og klarer ikke komme inn i noen bra spellrotation enda

 

lockywx5.jpg

CoA, Corr, Immolate? Usikker på hvor mye skade dots gjør på den levelen, tulla rundt som destro på locken min :p

Lenke til kommentar
CoA, Corr, Immolate? Usikker på hvor mye skade dots gjør på den levelen, tulla rundt som destro på locken min :p

 

Tror jeg brukte den rotation - og SB innimellom. Dots gjør liten skade, men dersom du forsøker å få opp spelldamage (det går jo på bekostning av hp) gjør det ting enklere. WV holder jo fremdeles bra agro. Jeg tulla også rundt some destro :p

Lenke til kommentar
On top of that, using this doesn't unphase your imp, so in an instance or PvP you can just use your imp as a mana battery and play with infinite mana, while he cannot be killed by anything (assuming you keep him passive).

 

Løp rundt med en imp i PvP og se hvor fort du dør!

 

han som i Impen vi prater om her. Impen dør ikke med mindre du dør om du har den i phase.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Du dør = overlevlsesevne uten soul link.

I arena kansje... Afflictionlocks er pain i BG...

Ser jeg en warlock, eller en annen spriest i BGs så er det første jeg gjør - equippe SR gearet mitt 321sr selfbuffed gjør warlocks litt mer moro enn uten :D

Searing pain!11!!!1 xD

Lenke til kommentar
Du dør = overlevlsesevne uten soul link.

I arena kansje... Afflictionlocks er pain i BG...

Ser jeg en warlock, eller en annen spriest i BGs så er det første jeg gjør - equippe SR gearet mitt 321sr selfbuffed gjør warlocks litt mer moro enn uten :D

Searing pain!11!!!1 xD

 

Immolate, incinereate, Conflag! pwnt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...