Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Tror kanskje det er bedre å lære seg litt aggro-kontroll istedenfor å skylde på spells. Har tanket litt (som fury-warrior med ok gear og feral-druid med godt gear), men det er klin umulig å holde på mobs når alle dps-heltene skal vise hva de er god for. Før første sunder er på plass, er mobben cheapshottet og er ikledd ymse dots, og man kan høre magen mane frem en pyro-pom-pyro-kombo i bakgrunnen.

8470253[/snapback]

 

Hater å tanke sånne grupper, men så lenge det er normal mode er det jo ikke noe problem, moben er jo på 10% når den kommer fram til casterne. Selv spilte jeg på warlocken til ei venninne igår i Shadow Labyrinth, aldri hatt det så morsomt, tanka halve instancen, inkludert 3 av fel overseerne :) 12-13k hp og en god healer hjelper jo på da. Hun har vel rundt 1k firedmg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan jo få en warrior opp til 70 selv, så kan du se hvor gøy det er å være låst til å tanke instancer (eller betale for respec hver gang du vil farme/pvpe).

8475463[/snapback]

 

 

Og jeg blir oppgitt av folk som deg, Jonas.

Hvorfor skal ikke en fury warrior med bra nok gear få tanke en heroic?

Og normal mode 70 instances er jo enda mer latterlig enkelt å tanke som fury.

8475500[/snapback]

 

Ok. Jeg vet jeg ikke er veldig sympatisk her. Men jeg synes rett og slett ikke om folk som ikke gjør jobben sin. Hvis dere kan, so the better. Men nesten alle fury tanks jeg har spilt med har ikke kunnet holde aggro. Og det er ikke bare jeg som sotter som en gal og nuker for harde livet.

Selvfølgelig skal men få spille som man vil. så lenge man kan å spille klassen sin og gjør oppgaven sin.

Lenke til kommentar
Jeg har en warlock lvl 42 og vil levle fort og effektivt.

Jeg er full demonology specced atm men synes det er kjedelig.

 

Har tenkt å kjøre full affliction. Er det lurt?

8477711[/snapback]

 

Mange som synes levling er kjedelig generelt. Uansett klasse og spec kommer man ikke unna at det er veldig repetivt. På 58 kommer du heldigvis til outland, der man kan instance seg opp til 70 uten stress (dersom du er på en server som ikke er forlatt).

 

Jeg tror affliction er mer gøy enn demonology, men det får du finne ut selv, det skader ikke å prøve :) .

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
du burde kanskje spille opp en healing klasse-tanking klasse til 70 selv å finne ut hvor morro det er å heale- tanke hele tiden.  men ja er enig i att folk skal gjøre jobben sin. skal vedde på att du spiller en dps klasse selv å får gjøre damage uansett åsen du speccer.

8479110[/snapback]

 

 

Så du er misfornøyd med å heale tanke? reroll dps da! du rakker ned på han som muligens har rollet dps klasse og at han kan dps'e uansett..

Lenke til kommentar
hvordan er denne Builden til PvP/lvl 70 instances/grinding?

 

http://www.wowhead.com/?talent=NV0bZcxZxxbtr0tVuAo

 

Er full affliction nå men siden jeg skal prøve litt arena så vil jeg prøve destro også :)

8480699[/snapback]

Virker helt fin den builden. Merk at hvis det er 5v5 arena det er snakk om vil du høyst sansynlig bli første target. Soul link er nesten required hvis du skal overleve mer enn 10 sek. ;)

 

Er det 2v2 eller 3v3 er det et bra valg. Er selv heavy affliction og har mang en gang ønsket meg mer burst i 2v2.

 

Ellers er destro veldig bra dmg i 5-man, og ellers i raids. Mana kan bli et problem når du grinder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...