Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Ja det stemmer! Det er 17% sjane for resists på bosser.

8360688[/snapback]

 

Har merka meg at jeg selv med 4/5 på supression ofte sliter med å dotte rogues. Er dette noe som blir et større problem hvis jeg går ned til 2/5?

8364189[/snapback]

 

Rogues har cloak of shadows som gir dem 90% sjanse til å resiste spells i 6 sek. Tror ikke du vil merke noe til de poengene gitt.

8364406[/snapback]

 

Cloak of Shadows er det mest irriterande, sjukaste og imba f..nskapet som kan equippes på en rogue. Dei gongene eg vel å kite en rogue, slår denne abilityen til. På dei 6 sekunda resisten varer, har dei vorte kvitt CoEx, og er klar til å springe rundt meg som ei flue rundt ei kuruke igjen.

 

Seduce eller fear har redda meg meir enn ei gong når bastardane er på veg mot meg igjen.

8364732[/snapback]

 

Jepp, bli kvitt clos, slik at locks bare kan løpe i en stor sirkel og drepe alt med 5xdot macroen sin. /Signed!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spørsmål 1

http://www.wowhead.com/?spell=34003#z0z

 

Når det står req. level 35, hva må være 35 da? jeg eller itemet?

 

Spørsmål 2

 

Noen som har noen gode tip til cloak enchant for locks? er level 28, med et level 33 item.

8395047[/snapback]

Usikker på #1, men jeg regner med at itemet på ha min. lvl required 35.

 

#2 - Ganske få cloak enchants som er bra for casters, på alle lvler. +penetration er den eneste som er grei, på ditt lvl blir det vel +armor som er "best".

Lenke til kommentar
http://www.wowhead.com/?item=19533

 

Var nettopp så dum at jeg kjøpte den til locken (trodde det var damage and healing) :@

 

Noen som har noe tips til en bra kappe for en level 29 lock?

8399732[/snapback]

Skal du twinke den? Hvis ikke kan du jo vente til 30 og skaffe deg [sergeant's Cloak], for mye stamina, noe som er bra for lock.

8399856[/snapback]

 

skal twinke den ja.. Noen tips?

Endret av Gloms
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...