Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte å teste destro litt.. Har aldri prøvd det før så jeg er litt usikker på hvor mye crit jeg bør ha og tenkte på denne speccen http://www.wowhead.com/?talent=NZfxczI0zZxx0tr0tVuV Vil gjerne ha tilbake meldinger om denne speccen :)

 

EDIT: Jeg raider Karazhan og Gruul's Lair.

8483939[/snapback]

 

Utrolig artig spec med endel crit å fire dmg, men hva skal du gjøre? Dritt kjedelig å grinde med destruction

Lenke til kommentar

Wolfenkill, jeg er lvl 70 og raider KZ og Gruul's Lair som jeg sa :) Er snart ferdig med å grinde det jeg skal ha av mats til forskjellige ting, tenkte da å respecce til destro etter det og da er det bare raid på meg.. Har ikke satt meg inn i destro så mye så jeg driver å finne ut hva som er bra og hvor mye crit jeg bør ha. Har nesten 13% crit med gearet jeg har i banken.

Lenke til kommentar
Ingen som har gitt meg tilbake melding om speccen jeg linka så jeg antar at den er godkjent :)  Men bør jeg skaffe masse crit, minst 20% eller noe?

Jeg har forresten spilt lock i to år og aldri testet destro så dere skjønner at jeg bør teste d nå ;)

8485384[/snapback]

Bra build, men trenger du 3ximp Imp hvis du skal "demonic sacrifice'" den?

 

 

Edit: Noe må du sette poengene i, for å nå DS... Så bare glem det.

Endret av heanwi
Lenke til kommentar
http://www.wowhead.com/?talent=Iy0MiR0zoZfx0zIZxVbtM0z

 

Lurer på om dette buildet kan være gøy og spille med får og leve lenge og bruke imp som main pet=)

8477471[/snapback]

 

Aftermath istede for Bane :ermm:

8477759[/snapback]

 

bedre og ha en liten kite mulighet en raskere shadowbolts ^^

8490943[/snapback]

Sant, men gjør ikke CoEx den jobben jobben?

10% daze < 0,5 sec mindre cast tid på shadowbolts (og 2 sec på soulfire)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...