Gå til innhold

Tipp navnet på gjenstanden [Oppdaterte regler i førstepost]


834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei den utløser ingen mekanisme, det er ikke en klemme for noen slags boks, og det er ingen form for låsepinne, men den kan på en måte kalles en slags lås - Jeg kan jo si at når jeg innledningsvis var usikker på vanskelighetsgraden så var det litt ift interessesfæren til mye av publikumet her på forumet.

 

Edit: Legger til ett nytt bilde fra en annen vinkel med en binders for å vise størrelsen.

 

Jaja, ser ikke ut som det renner inn med forslag her - med mindre alle har tatt ferie :)

 

Jeg tenker jeg får avsløre det, så ikke tråden dør helt. - Mulig dette var litt vanskelig.

 

Det er altså ett klips som sitter i en RJ-45 port for å forhindre at man putter inn en kabel der. Nærmere bestemt så har den sittet i LAN-utgangen på en SIP-telefon, så hvis man skal bruke denne så må man brekke den ut. (Antagelig så ikke sluttbrukere skal sette kabelen i feil port og ringe support ;))

 

edit; Da er det fritt frem og legge ut for noen andre.

post-11787-0-31519700-1461047530_thumb.png

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Det er hull gjennom ja, men tror det er med en kork man kan sette på den ene enden om man vil

For man kan sette sammen flere av de om man vil.

 

Det er forresten ingen form for elektronikk i delen, men man kobler til noe som i det minste bruker strøm, men det er ganske simpel elektronikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...