Gå til innhold

Singel og kjærlighetsorg


Nemesis86

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tung, seig, hard metal.

 

Rammstein - Rosenrot

Rammstein - Wo Bist Du

Rammstein - Ohne Dich

Rammstein - Amour

Rammstein - Dont Die Before I Do

 

System Of A Down - Lost In Hollywood

System Of A Down - Sad Statue

System Of A Down - Loanly Day

 

Metallica - Die Die My Darling

Metallica - Fade To Black

Metallica - One

 

Det skal vel holde. For meg er ihvertfall det musikk jeg setter på når jeg skal tenke over noe viktig, eller bare er generelt sett bitter/sur/skuffet.

Lenke til kommentar
System Of A Down - Lost In Hollywood

System Of A Down - Sad Statue

System Of A Down - Loanly Day

5259560[/snapback]

Det er Lonely Day. Forøvrig så handler ingen av sangen som kjærlighet i direkte forstand, selv om Lonely Day handler om ensomhet(bare nevner det :p). Hvis du først skal ha en kjærlighetssang av SoaD så anbefaler jeg Roulette(som er en rolig balade i motsetning til resten av materialet til SoaD), eller Streamline.

 

Når jeg hadde kjærlighetssorg så hørte jeg _veldig mye på Slipknot - Vermillion, den er kanskje ikke en ballade men er i mine øyne vakker som bare det. Men det finnes en rolig versjon av den og, Vermillion pt2.

Lenke til kommentar

goo goo dolls - iris

radiohead - creep

coldplay - the scientist

radiohead - true love waits

opeth - damnation (album)

korn - alone i break

damien rice - the blowers daughter

jeff buckley - lover, you should've come over

opeth - to bid you farewell

the smiths - last night i dreamt (that somebody loved me)

pink floyd - wish you were here

johnny cash - hurt

Lenke til kommentar

Hulk Hogan and The Wrestling Boot Band

 

When I first listened to this album I was speechless. The only words I was able to mutter at the end were "thank you". Man this Cd is AWESOME!. "Beach Patrol" got me so pumped up I went out and beat up my neighbor. The lyrics to "I want to be a Hulkamaniac are now written in my heart and I will live by them forever. "Hulkster in Heaven" is the highlight of this album. Man what a tearjerker. When it I first heard I wept all the way through it. But "Hulk Rules" helped bring that little kid out of the grave. Hulk Hogan is like a God now in my life. He is my mentor, teacher, and dominator in my life. I live and breathe this album. If you don't buy it the Hulkster will be "bad to the bone" to you. You need to buy this album. It will change your life.

 

:cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...