Gå til innhold

Interiøret i bilen i Need For Speed

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med at Electronic Arts hadde lagd interiør i bilene på de forskjellige spillene, akkurat som på PGR3 ? Selv om dette ville krevd mye av pcene til folk sikkert (altså med funksjonelle gauges osv) , ville det vært utrolig morsomt og samtidig gitt et større preg av at du f.eks kjører en Supra eller en 911 Turbo.

Hva tror dere? Vært noe for oss gamere?:D Jeg tror det ville vært braksuksess :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du hadde jo det i Need For Speed 2, det så jo knallbra ut. Til å være i 1997 hvertfall hehe. Men det var jo før en fikk 3D-kort. Krever nok litt mer om en skal lage et dynamisk 3D-interiør i dag.

Skrevet
Du hadde jo det i Need For Speed 2, det så jo knallbra ut. Til å være i 1997 hvertfall hehe. Men det var jo før en fikk 3D-kort. Krever nok litt mer om en skal lage et dynamisk 3D-interiør i dag.

5253339[/snapback]

Var ikke interiør i NFS2, men det var i 1, 3, 4 og Porsche Unleashed

Skrevet

jepp, stemmer.. men om jeg ikke husker helt feil, så er gaugesene i PGR3 på Xbox 360 funksjonelle? Selv om dette er en rå maskin da :) Jeg husker de spillene med interiør ja, heftig.. Men som tidligere nevnt her; veldig lenge siden :p

Skrevet
Hvorfor interiør? Det er bare irriterende. Det er nok derfor det stortsett er i gamle spill man finner det;)

5254962[/snapback]

du har tydeligvis ikke spilt PGR3 og sett hvor fett interiøret kan være i bilspill. kthx

Skrevet

5253339[/snapback]

Var ikke interiør i NFS2, men det var i 1, 3, 4 og Porsche Unleashed

5253343[/snapback]

lurer på hva dette er da?

needfor2_screen004.jpg

Var konge i Porsche 200 ja. har ikke testa PGR3 enda, men det ser helt villt ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...