Gå til innhold

Nye sendinger med xbox 360 når? (elkjøp)


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det slik at Microsoft sender ut core oftere enn premium?

5470441[/snapback]

 

det er vel heller det at core er mindre ettertraktet.. derfor lettere å få tak i.

 

men kan jo også ha noe med at de sliter med å få produsert noe av det ekstra utstyret som følger med i premium, at det er derfor core kommer oftere ut.

 

eller så er det bare triks for å tjene penger, gjøre premium utilgjengelig slik at vi må kjøpe core + ekstra utstyret. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Er det slik at Microsoft sender ut core oftere enn premium?

5470441[/snapback]

Nope, det blir laget flere premium enn Core, det er bare at nesten ingen vil ha Core.

Lenke til kommentar
fikk først en beklagelsesmail fra de også rett etterpå tikker det inn en mail om at varen er på vei inn på lager til de! så nå er jeg virkelig spent på hva som skjer..

 

edit: måtte sende de en mail og spørre om min vare ville bli sendt iløpet av dagen nå, og om jeg kunne få kollinr. hvis den ikke blir det, da blir det rabalder!

5469151[/snapback]

 

Hva skal du gjøre da? Spamme dette forumet med at ingen bør handle hos Elkjøp eller Lefdal mer? Eller sette på System Of A Down kjempehøyt og ikke komme ut av rommet ditt i hele helgen?

 

Poenget mitt er at det er fint lite du får gjort uansett hvor mye du klager her og lager "rabalder"

5469637[/snapback]

 

 

Synes det er fint at kundene (Phax, etc.) sier ifra om hvordan service det er å få på lefdal eller elkjøp sine nettbutikker, når man ikke har handlet der selv, eller skal kansje handle.

 

 

EDIT: Hurra! Da var Xbox 360 bestilt hos elkjøp.no :)

Endret av ErikBlodøks
Lenke til kommentar
For å få selgt Core så må de nesten ty til 2295. Komplett har jo enda 2800kr, noe som er overpriset  :ermm:

 

Sitter å tripper istolen nå, gleder meg som en liten unge! :D

5478071[/snapback]

 

 

sier bare en ting, etter at jeg selv gikk for core... Det Bør du!!

 

edit: + at jeg kjøpe extra utstyr :)

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
For å få selgt Core så må de nesten ty til 2295. Komplett har jo enda 2800kr, noe som er overpriset  :ermm:

 

Sitter å tripper istolen nå, gleder meg som en liten unge! :D

5478071[/snapback]

 

Joda,men vi andre kjøpt Core til 1995,- fra lefdal i forrige uke :innocent: var DET eg prøvde å påpeke hehe.

 

Eg angrer ikkje på at eg bestilte min på Torsdag for å si det slik :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
For å få selgt Core så må de nesten ty til 2295. Komplett har jo enda 2800kr, noe som er overpriset  :ermm:

 

Sitter å tripper istolen nå, gleder meg som en liten unge! :D

5478071[/snapback]

 

Joda,men vi andre kjøpt Core til 1995,- fra lefdal i forrige uke :innocent: var DET eg prøvde å påpeke hehe.

 

Eg angrer ikkje på at eg bestilte min på Torsdag for å si det slik :wee:

5478133[/snapback]

jeg betalte 2800 for min core hos expert :p:thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...