Gå til innhold

Nye sendinger med xbox 360 når? (elkjøp)


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Nå fikk jeg lyst og kjøpe Core med extra deler utenom

 

1) Kan jeg spille Live med Core? må jeg da kjøpe gamecard på butikken? eller kan jeg betale via nettet?

 

2) kan jeg ha trådløse spaker? med tanke på at den kommer med tråd.. vil kjøpe trådløs..

 

3) får man kjøpt Live headsettet utenom ?

 

4) kan man kjøpe HDD for core?

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hehe, ja. Den eneste forskjellen er at du må kjøpe det du mangler til Core (du trenger ikke å kjøpe noe egentlig) og så er dekselet på cd-rommen hvit.

Lenke til kommentar
ikke får å være frekk men synes det er litt dumme spørsmål  :whistle:

5459406[/snapback]

 

 

du burde nå i det minste klare å svare på det han spørr om hvis det var så dumme spørsmål..

 

--

 

edit: til dere som har premium, hvor glad er dere i fjernkontrollen deres? sitter å skal bestille ektrautstyret nå men lurer på om jeg gidder kjøpe den i første omgang.. har plukket med meg en hdd og en trådløskontroller til nå..

Endret av phax
Lenke til kommentar
Nå fikk jeg lyst og kjøpe Core med extra deler utenom

 

1) Kan jeg spille Live med Core? må jeg da kjøpe gamecard på butikken? eller kan jeg betale via nettet?

 

2) kan jeg ha trådløse spaker? med tanke på at den kommer med tråd.. vil kjøpe trådløs..

 

3) får man kjøpt Live headsettet utenom ?

 

4) kan man kjøpe HDD for core?

5459169[/snapback]

 

1) ja men du må ha enten minnekort eller hdd mener jeg.

 

2) du kan kjøpe trådløse kontrollere ja. om noen har de inne er en annen sak.

 

3) ja svjv.

 

4) ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
til dere som har premium, hvor glad er dere i fjernkontrollen deres? sitter å skal bestille ektrautstyret nå men lurer på om jeg gidder kjøpe den i første omgang.. har plukket med meg en hdd og en trådløskontroller til nå..

Hvis du skal ha fjernkontroll blir det ikke den som fulgte med Premium pakken i starten, men en med tv-funksjon i tillegg, ikke sant? Selv bruker jeg fjernkontrollen litt, en gang når jeg så en dvd film, og så bruker jeg den til å skifte sang når jeg streamer musikk fra pc'n. :)

Lenke til kommentar
Hvis du skal ha fjernkontroll blir det ikke den som fulgte med Premium pakken i starten, men en med tv-funksjon i tillegg, ikke sant? Selv bruker jeg fjernkontrollen litt, en gang når jeg så en dvd film, og så bruker jeg den til å skifte sang når jeg streamer musikk fra pc'n. :)

5459889[/snapback]

 

okei, så den er hakket bedre den som man kjøper utenom? ja kjøpte nå med en, var jo ikke mange kronene. så nå er det bare den hd kabelen som mangler!

 

også er det jo den ventinga da.. :wee:

Lenke til kommentar
Da er Xbox 360 i huset!! :D

 

Kjøpte:

 

Core

HDD

trådløs Spake

Gamecard

Scart

 

mangler:

headset

spill :p (får prøve demoene)

 

hehe beklager de dumme spm'ene.. :)

5460188[/snapback]

 

 

Ingen spørmål er dumme! Det finnes bare dumme svar. :)

 

EDIT: Noen som vet hvor mye Core elller Premium koster i den fysiske Siba butikken?

Endret av ErikBlodøks
Lenke til kommentar
Nei, jeg venter på Premium.. Jeg blir nr. 22 på listen til EBgames.. Han sa at innen en mnd. kunne jeg få den.

 

[Off Topic]

Har noen noen gode erfaringer med COD2 til 360'en?? Skal ha meg dette. Er 1-Player delen verdt penga??

5462715[/snapback]

 

Skal ikkje snakke av erfaring her, men i noen/mange tilfeller blei save games til spillet slettet uten videre,men dette skal det komme en patch til. eller er den allerede ut? Har spillt igjennom SP på PC, og det er forrykende morro :)

 

MP delen på 360 er visst heller laber har eg hørt, 8 spillere max er vel lite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...