Gå til innhold

Nye sendinger med xbox 360 når? (elkjøp)


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørtes ut som dårlig service av Lefdal, selv har jeg gode erfaringer med dem.

5468641[/snapback]

 

ja dette irriterte meg virkelig. hadde alle måtte vente til den 24 og de hadde opplyst om at varen ikke var på lager så hadde det nå vært en ting, men når det skjer på denne måten så blir jeg direkte pissed!

 

spent og se hvilken forklaring de kommer med..

Lenke til kommentar
Jepp. Men du fikk ikke din sendt med en gang for det var utsolgt? Står ikke noe om det på hjemmesiden, så lurer på når Darx* får sin...

5468711[/snapback]

 

de oppga ingen grunn til at den ikke ble sendt før da, men det må jo være derfor? kan jo ikke se noen annen logisk grunn. så jeg er spent på og høre hva de sier.. hvorfor de oppgir den til å være på lager hvis den ikke er det. og hvorfor de sender ut til andre og ikke meg..

Lenke til kommentar

Som en del andre her bestilte jeg en core-pakke fra Lefdal mens de fremdeles var nokså billige. Ordren ble plassert torsdag formiddag. Snakka med ei fra Lefdal på telefon nå, og ifølge henne var ikke ordren "registrert i systemet" enda?! Videre fikk jeg halt ut av henne at de strengt tatt ikke hadde flere Core på lager nå, stikk i strid med hva nettsidene gir inntrykk av ... da jeg truet med avbestilling lovte hun at systemet "ville registere ordren" i løpet av dagen eller mandag, og at de skulle få inn nye konsoller på mandag, slik at jeg ville få min i posten i løpet av neste uke. Jeg burde vel vite bedre enn å stole på noen fra kundeservice nå ...

 

- Laze, som nå har en bunke 360-spill, wireless 360-kontroll, og harddisk ... men ingen konsoll X-(

Lenke til kommentar
Da var min Core bestillt, sammen med et headset og pgr3. De hadde ikke hardisken på lager, hvor kan jeg få tak i den?

 

http://img30.imageshack.us/img30/8148/bestilling2fn.png

5468401[/snapback]

 

komplett har harddisk inne, flere lokale butikker som sikkert også har det.

 

 

--

 

fikk svar fra lefdal nå, de har ikke varen inne som vi allerede har fått med oss. og de kan ikke gjøre annet enn å beklage.. smekk på pungen lefdal!

Lenke til kommentar

Etter å ha lest her inne blei eg jævlig bekymra for at min core heller ikkje var sendt slik som lovet :cry: Men eg sjekket sporingen,den var kommet til Oslo 09:24 i dag :whistle:

 

Får inderlig håpe at det ordner seg for samtlige over her,eg fikk min ordre bekreftelse 18.januar 15:11 så det er sagt. Jævlig merkelig at phax skulle fånsin tilsendt en uke senere,wtf??

Lenke til kommentar

Rofl, nå fikk jeg nettopp epost fra Lefdal.com om at "produktene sendes fra vårt lager i dag", med kollinummer og det hele ... et par timer *tidligere* fortalte en kundeservice-dame at de ikke hadde flere Core på lager for øyeblikket ... så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro, det er åpenbart noen som roter, men hvem? Får sjekke ordren på nettspor i kveld, foreløpig er den registrert hos dem, men ikke innlevert.

Lenke til kommentar
Rofl, nå fikk jeg nettopp epost fra Lefdal.com om at "produktene sendes fra vårt lager i dag", med kollinummer og det hele ... et par timer *tidligere* fortalte en kundeservice-dame at de ikke hadde flere Core på lager for øyeblikket ... så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro, det er åpenbart noen som roter, men hvem? Får sjekke ordren på nettspor i kveld, foreløpig er den registrert hos dem, men ikke innlevert.

5469104[/snapback]

 

fikk først en beklagelsesmail fra de også rett etterpå tikker det inn en mail om at varen er på vei inn på lager til de! så nå er jeg virkelig spent på hva som skjer..

 

edit: måtte sende de en mail og spørre om min vare ville bli sendt iløpet av dagen nå, og om jeg kunne få kollinr. hvis den ikke blir det, da blir det rabalder!

Endret av phax
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Spennende å følge med på dette her. :D Har en kompis som har bestilt Core fra Lefdal i dag også (Darx* :p)

 

Selv var jeg en av de heldige som fikk en Premium til 2700,- den 2. desember. :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg en hyggelig overraskelse til deg...spillkonsollen du har bestillt er nå blitt lagt for utsending i dag. Har dessverre ikke noe sporingsnummer på sendingen nå, da dette kommer først etter kl. 1600.

 

Spillet er ikke med i denne sendingen, men blir sendt deg så snart det ankommer.

 

Håper du ble fornøyd nå!

 

se der ja. :yes:

Lenke til kommentar
...

Selv var jeg en av de heldige som fikk en Premium til 2700,- den 2. desember. :)

5469219[/snapback]

 

Hehe, jeg hadde vært grenseløst misunnelig nå, hadde det ikke vært for at jeg leste du fikk DoA4-saven din sletta her om dagen ... har vært borti denslags traumatiske opplevelser i forbindelse med et defekt gamecube-minnekort (30+ timer med Paper Mario 2 og Metroid Prime 2 borte vekk :S ), og vet hvor frustrerende det kan være :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hehe, jeg hadde vært grenseløst misunnelig nå, hadde det ikke vært for at jeg leste du fikk DoA4-saven din sletta her om dagen ...

:no: Min ble også slettet i går (av Darx* :p) Hadde unlocka kjempemasse!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
OT, men hvordan klarer dere få sletta save games, brukerfeil eller maskinfeil? og hvis det er det siste, er dette et utbredt problem?

5469387[/snapback]

Les her. ;)

 

Er noen få her som ikke har 360 nå ja. :p

Lenke til kommentar
fikk først en beklagelsesmail fra de også rett etterpå tikker det inn en mail om at varen er på vei inn på lager til de! så nå er jeg virkelig spent på hva som skjer..

 

edit: måtte sende de en mail og spørre om min vare ville bli sendt iløpet av dagen nå, og om jeg kunne få kollinr. hvis den ikke blir det, da blir det rabalder!

5469151[/snapback]

 

Hva skal du gjøre da? Spamme dette forumet med at ingen bør handle hos Elkjøp eller Lefdal mer? Eller sette på System Of A Down kjempehøyt og ikke komme ut av rommet ditt i hele helgen?

 

Poenget mitt er at det er fint lite du får gjort uansett hvor mye du klager her og lager "rabalder"

Lenke til kommentar
Hva skal du gjøre da? Spamme dette forumet med at ingen bør handle hos Elkjøp eller Lefdal mer? Eller sette på System Of A Down kjempehøyt og ikke komme ut av rommet ditt i hele helgen?

 

Poenget mitt er at det er fint lite du får gjort uansett hvor mye du klager her og lager "rabalder"

5469637[/snapback]

 

poenget med denne posten var? synes du man bare burde godta at butikker sier at de har varen på lager når de ikke har det? at de sier at varen er sendt når den ikke er det? og at de sender ut varen til andre som har lagt inn bestilling etter deg, men ikke til deg?

 

man må da for faen få lov å reagere uten at fjortisser som deg kommer og klager.

Lenke til kommentar

Sier meg enig i med phax her. At slikt skal skje er ergelig, når andre som meg får ordren behandlet kjapt og sendt uten problemer :)

 

I denne tråden har det vert masse syting, bla. fra meg. Om du skal rette fokus mot akkurat den spesifikke posten til phax finner det det bemerkelsesverdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...