Gå til innhold

Skal du koble opp 360 til pc`en din?


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Siden XBox SnurrRundt kan lese fra USB-enheter, vil den sikkert også finne ting på en slik harddisk. Sperra for streaming av film er muligens der enda...

5238584[/snapback]

 

 

Etter det jeg har lest på nettet går det fint ann å koble til en hdd til xbox360 via usb, men man får bare frem bilder og musikk (foreløpig?).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden XBox SnurrRundt kan lese fra USB-enheter, vil den sikkert også finne ting på en slik harddisk. Sperra for streaming av film er muligens der enda...

5238584[/snapback]

 

 

Etter det jeg har lest på nettet går det fint ann å koble til en hdd til xbox360 via usb, men man får bare frem bilder og musikk (foreløpig?).

5239860[/snapback]

 

Jeg glemte å påpeke det som kanskje ikke var så selvfølgelig: Grunnen til at man kanskje vil ha en ekstern HDD med nettverkstilkobling og USB på sin 360, er hvis man ikke benytter Windows XP og derfor ikke har mulighet til å installere det programmet MS gir ut.

Lenke til kommentar

Er ikke helt inni xbox ogsånt enda, jeg har alltid hatt Nintendo, og har nettopp kjøpt xbox 360, men om man kobler den opp til PC ( har core men tenkte å kanskje kjøpe harddisk) kan man da laste ned spillene på PCen for så å legge de inn på xboxen? eller må man ha Xbox live abb. for dette?

 

Er ikke sikker på hvordan jeg skal få xboxen min på nett, har kun trådløst nettverk hjemme!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Får til å streame fra min PC og fra min MP3-spiller osv. Men er det ikke mulig å overføre til harddisken på 360? Eller blir det "piratkopiering"?

5243927[/snapback]

Det går ikke an å legge det over på harddisken nei, men går det ikke an å rippe en cd slik som på den første xboxen?

 

Er ikke helt inni xbox ogsånt enda, jeg har alltid hatt Nintendo, og har nettopp kjøpt xbox 360, men om man kobler den opp til PC ( har core men tenkte å kanskje kjøpe harddisk) kan man da laste ned spillene på PCen for så å legge de inn på xboxen? eller må man ha Xbox live abb. for dette?

 

Er ikke sikker på hvordan jeg skal få xboxen min på nett, har kun trådløst nettverk hjemme!

5246560[/snapback]

 

Hvilke spill snakker du om? Demoer? Det kan bare lastes ned fra Live Markedplace, altså gjennom 360. For å gjøre det trenger du kun Live Silver som er gratis.

 

Jeg har også trådløst nett her hjemme, jeg koblet bare box'n til pc'n med den kabelen som fulgte med og satt opp en bridge kobling. Funker som bare det! :w00t:

Lenke til kommentar
Venter med å skaffe 360'en til etter nyttår. Da blir det chip osv ^^

5236892[/snapback]

Du må nok vente adskillig mye lengre til bare etter nyttår før du ser noen chip i xbox360. Det kommer til å ta en stund å knekke sikkerhetssystemet i 360'en. Det kommer, men det er ihvertfall ikke noe jeg hadde orket å vente til.

5238593[/snapback]

 

 

Dette er det dummeste jeg hører. Det vet ikke "du", det vet ikke jeg. Det er fint få som vet dette. De sa DVD i sin tid skulle være umulig å kopiere, men det tok en luring med briller noen dager før den jobben var gjort.

 

Hvis noen får samme åpenbaringen med Xbox 360 så vil det ikke ta så lang tid. Jeg vet Xbox'en er mer "awwa" enn en DVD, men alt jeg sier er at man ikke kan si om det vil ta kort eller lang tid. Det er utrolig mye penger å hente i og klare å modde en 360, derfor tror jeg nok at det sitter flere 100/1000 folk akkurat nå, som prøver seg frem.

Lenke til kommentar
Dette er det dummeste jeg hører. Det vet ikke "du", det vet ikke jeg. Det er fint få som vet dette. De sa DVD i sin tid skulle være umulig å kopiere, men det tok en luring med briller noen dager før den jobben var gjort.

 

Hvis noen får samme åpenbaringen med Xbox 360 så vil det ikke ta så lang tid. Jeg vet Xbox'en er mer "awwa" enn en DVD, men alt jeg sier er at man ikke kan si om det vil ta kort eller lang tid. Det er utrolig mye penger å hente i og klare å modde en 360, derfor tror jeg nok at det sitter flere 100/1000 folk akkurat nå, som prøver seg frem.

 

Det er flere ting som taler for at det vil ta lengre enn kort tid. Microsoft har selvsagt tatt lærdom av den originale Xbox'en (blant annet er boot ROM'en integrert i CPU'en) og løsningen blir definitivt ikke like enkel som i første Xbox'en ved kun å omprogrammere, bytte eller override en enkelt chip. En eventuell løsning skal også settes i system, produseres og gjøres allment tilgjengelig. Dette tok over et halvt år med den første Xbox'en.

Lenke til kommentar
Venter med å skaffe 360'en til etter nyttår. Da blir det chip osv ^^

5236892[/snapback]

Du må nok vente adskillig mye lengre til bare etter nyttår før du ser noen chip i xbox360. Det kommer til å ta en stund å knekke sikkerhetssystemet i 360'en. Det kommer, men det er ihvertfall ikke noe jeg hadde orket å vente til.

5238593[/snapback]

 

 

Dette er det dummeste jeg hører. Det vet ikke "du", det vet ikke jeg. Det er fint få som vet dette. De sa DVD i sin tid skulle være umulig å kopiere, men det tok en luring med briller noen dager før den jobben var gjort.

 

Hvis noen får samme åpenbaringen med Xbox 360 så vil det ikke ta så lang tid. Jeg vet Xbox'en er mer "awwa" enn en DVD, men alt jeg sier er at man ikke kan si om det vil ta kort eller lang tid. Det er utrolig mye penger å hente i og klare å modde en 360, derfor tror jeg nok at det sitter flere 100/1000 folk akkurat nå, som prøver seg frem.

5247851[/snapback]

 

 

Mange spiller ikke, de bare modder. Har hørt at man allerede har klart og skifte cpu i boksene.

Lenke til kommentar

Flott du starta denne tråden :) Har 3 spørsmål:

 

1) Jeg har kobla xboxen min til routeren som er kobla til pcen. Jeg har innstalert Windows media connect og skrudd av firewall i xp. Men alikavell så finner ikke xboxen pcen :dontgetit: Er det noe mer jeg må skru av?

 

2)Kan man koble xboxen direkte til pcen med en vanlig nettverkskabel? Den behøver ikke å være en kryssa kabel?

 

3) Er det noen andre som har fått til å koble til SonyEricsson W800i til xboxen? Jeg fikk det ikke til :ermm:

Lenke til kommentar

Siden XBox SnurrRundt kan lese fra USB-enheter, vil den sikkert også finne ting på en slik harddisk. Sperra for streaming av film er muligens der enda...

5238584[/snapback]

 

 

Etter det jeg har lest på nettet går det fint ann å koble til en hdd til xbox360 via usb, men man får bare frem bilder og musikk (foreløpig?).

5239860[/snapback]

 

 

min 360 fant ikke min eksterne usb2 disk.. testet den på alle portene.

Lenke til kommentar
Flott du starta denne tråden :) Har 3 spørsmål:

 

1) Jeg har kobla xboxen min til routeren som er kobla til pcen. Jeg har innstalert Windows media connect og skrudd av firewall i xp. Men alikavell så finner ikke xboxen pcen  :dontgetit:  Er det noe mer jeg må skru av?

 

2)Kan man koble xboxen direkte til pcen med en vanlig nettverkskabel? Den behøver ikke å være en kryssa kabel?

 

3) Er det noen andre som har fått til å koble til SonyEricsson W800i til xboxen? Jeg fikk det ikke til  :ermm:

5256587[/snapback]

 

1. Er ikke sikker på dette, men har du søkt etter den? Sjekket om den har fått IP`

?

 

2. Det skal gå ann. Var slik jeg koblet.

 

3. Kan ikke hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...