Gå til innhold

Nye knapper! På norsk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det at dere endelig har fått norske knapper er en fin ting, men...

Dette var et godt forslag! Jeg har nå innført denne endringen på de skinsene vi i drift vedlikeholder, bortsett fra IPB default, fordi vel, default skal være default. :)

5071007[/snapback]

...syns at default skal være default. Og siden såpass mange vil ha en mulighet for engelske knapper, kan dette også hjelpe dere til å få et mindre antall sure brukere.

 

Men godt jobba. Merka forresten at noen av knappene har blitt bytta ut.

EDIT: Er litt irriternde at "Svar" -knappen har en hvit strek rundt seg.

 

TSP :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Eneste som mangler er litt finpussing.

5216758[/snapback]

Fortell, fortell.

Har oppdatert knappene for "transparency" og dette er oversendt Mr. Ueland.

 

Si ifra hvis dere finner feil eller har alternativ tekst. Men vi gidder ikke endre det om to uker, så det må være raske tilbakemeldinger.

5217868[/snapback]

Synes knappen "Svar" bør hete "Sitèr" eller "Sitere". Man svarer en hel post, mens man siterer en enkelt post. "Quote" oversatt er å sitere.

 

 

Morsomt :) Nå trykket jeg på "RasktSvar" knappen :)

 

Høres litt rart ut, men vet ikke om Hurtigsvar høres noe bedre ut.

5218663[/snapback]

Slik ?

 

Endret av Pingla
Lenke til kommentar
Si ifra hvis dere finner feil eller har alternativ tekst. Men vi gidder ikke endre det om to uker, så det må være raske tilbakemeldinger.

5217868[/snapback]

 

Rasktsvar --> Hurtigsvar (eventuelt må det være mellomrom: "Raskt svar" men det er det ikke plass til)

 

Rapporter --> Rapportér ? Er vel ikke noen skrivefeil, men jeg leste i alle fall rapporter som i "flere rapporter".

 

Oppsett --> ? Oppsett blir i alle fall rart og lite beskrivende, selv om det er vanskelig å finne et kort og passende ord.

 

Ellers er de bra! (inkl. "Svar" knappen, ved siden av "sitat").

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...