Gå til innhold

Hjelp! Jeg har fått mus!

Rivers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, ikke sånn mus... sånn med pels.... eh... sånn liten sak med fire ben som sier "pip" og lager sånne buede hull i veggen nede ved gulvet (ihvertfall gjør Jerry det!). :)

Ihvertfall... jeg har fått mus i huset og da lurer jeg... kan det være mer en en eller opererer de alene?

Har rigget hjemmelaget felle (i beste Tom stil) for å fange den i live.

Agnet (en ostebit) er spist uten at fellen ble utløst (i beste Jerry stil).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Your dealing with some kickass mouse here :hmm::p

Kan jo ringe skadedyr kontrollen eller hva det nå heter.

Vi har/hadde mus på loftet. hadde musefeller der, og de blei tatt de.

Likte ikke det jeg da :\

Skrevet (endret)

Kan jo gjøre som onkelen min gjorde: Salongrifle. Eller så stikker du på jernia, der har de både musegift og musefeller som fanger musa levende eller død.

Endret av rkg1000
Skrevet
Skaff deg en katt, så er den/de borte på 10 sek :D

5212034[/snapback]

En sånn som denne?

hitcat9ki.jpg

Hadde vært gøy å fange den i live, men aner ikke hva jeg skulle gjort med den :shrug:

Skal man først avlive den kan det vel være like greit med en ordentlig musefelle... :ermm::( stakkars mus...

Skrevet

Vi har og mus her. Vi har en annen type musefelle enn saann standar drepe-ting, mere et automatisk muse-bur. Funker veldig greit.

Forresten faller musa vaar for toerrmat for katter.

Skrevet
Dakkars.... Bli venn med den vel  :love:

5212031[/snapback]

OG SÅ DOLKER DU DEN I RYGGEN NÅR DEN MINST ANER DET!

-> -> x + o - firkant + trekant - x + o SHARK ATTACK BLOW! K.O! kthxbye.

Skrevet

Hehe. Jeg tråkket på en mus en gang, knakk som f***.

Men, vi vertfall har sånn greie vi stikker i stikkkontakten som lager en lyd som vi ikke hører men musen gjør det. Før hadde vi mus, katten fant av og til i huset mens nå har vi ikke hatt det på maangen år.

Skrevet
er enig i att du burde fange den levende og slippe den ut u naturen eller no sånn. bare husk og send med en matpakke så den ikke sulter der ute da.

5212351[/snapback]

Nei! Selg den på Ebay sa jeg!

Skrevet

Sist jeg sjekket så var ikke det akkurat mangel på skadedyr her i landet, så ser virkelig ikke vitsen med å la den leve, sånn at den kan finne noen andre sine ledninger å gnage på. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...