Howard Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 ATI har lansert en All-in-Wonder-versjon av Radeon X1800 XL, som blant annet betyr at kortene leveres med TV-tuner og fjernkontroll. Les mer
OnetroM Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg har alltid og er til dels fortsatt en svoren ATI-mann. Alt av kritikk og vonde ord preller av meg. Men nå begynner til og med jeg å bli litt lei av alle papirlanseringene. Det er nesten så jeg håper HW.no ikke gidder å kjøre forsideoppslag før det i alle fall finnes noe i prisguiden og som har noe annet enn 'ukjent' på lagerstatus. Takke meg til mitt gamle AGP-kort som får gjøre jobben til ting har roet seg.
mushi Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 ja, blir som om nvidia skal papirlansere geforce 8 nå...
Åsmund@ATi Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Anandtech Disse har testa korte, ganske bra!
Stig-Arne Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 er ikke så mye mere å si om disse papirlanseringene
ATWindsor Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Liker egentlig all-in-wonder-dealen, de kunne kanskje kuttet litt ned på 3d-ytelsen men, og fått ned prisen litt.... AtW
Stonescream Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 jippi, da kommer kortet kanskje i butikken til jeg skal ha sommerferie ati har vært flotte på papiret med lite aktiv i real life de seneste månedene. nei takke meg til x800xl kortet. får kjøre seg en stund til ja
G Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Sikkert fint produkt, men tror prisen blir litt avskrekkende. Hva er det jeg leser i artikkelen, har den SCART overgang eller noe slikt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå