Gå til innhold

Eier ikke energi


Plomma2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du trenger energy management. Prøv Energy Storage, Soul Reaping, Bonetti's Defence, Energy Surge eller Energy Tap.

 

Daniel :)

5159225[/snapback]

Tydeligvis noen som spammer Echo + Mantra of Signets + Signet of Weariness på ham. Man må nesten bare kontre med en Rust, eller en annen Mesmer.

 

Ok, g33k-talk til sides. Begynn og tren og vær mer oppmerksom på hva du spiser! Kanskje dra til legen og ta en blodprøve? Kanskje har du for lite jern eller noe sånt. :shrug:

 

Edit: LOL, jeg så faktisk ikke at noen hadde nevnt blodprøve og lite jern før. Jeg har peiling :cool:

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar
Syklet til skolen for intil et par uker siden da det ble glatt på veien.

Spiser leverpostei nesten daglig, er det andre ting som inneholder jern jeg kan prøve å få i meg mer av?

5160004[/snapback]

Som tidligere nevnt; brunost er rikt på jern. Ristet brød med brunost er ganske godt (dersom dere ikke har ferskt grovbrød da, det er enda bedre).

Lenke til kommentar
Syklet til skolen for intil et par uker siden da det ble glatt på veien.

Spiser leverpostei nesten daglig, er det andre ting som inneholder jern jeg kan prøve å få i meg mer av?

5160004[/snapback]

Som tidligere nevnt; brunost er rikt på jern. Ristet brød med brunost er ganske godt (dersom dere ikke har ferskt grovbrød da, det er enda bedre).

5160508[/snapback]

 

Det har vi, og det spiser jeg akkurat nå. :)

Lenke til kommentar

Før du begynner å trene overrilt som noe her sier ville jeg tatt en tur til legen å fått en grundigere utredning for å sett hva det kunne være. Symptomene kan også minne om f.eks kyssesyke som svært mange jeg kjenner, innkludert meg selv, har hatt. Jeg merket at jeg var utrolig slapp og søvning, og sov flere timer på ettermiddagen hver dag. Jeg fant ikke ut at det var kyssesyke før et halvt år etterpå, da jeg ikke hadde det lenger, men likevel tok en test. Man skal _IKKE_ trene når man har kyssesyke.

Lenke til kommentar
Syklet til skolen for intil et par uker siden da det ble glatt på veien.

Spiser leverpostei nesten daglig, er det andre ting som inneholder jern jeg kan prøve å få i meg mer av?

5160004[/snapback]

Som tidligere nevnt; brunost er rikt på jern. Ristet brød med brunost er ganske godt (dersom dere ikke har ferskt grovbrød da, det er enda bedre).

5160508[/snapback]

 

Brunost er generelt ikke rikt på jern lenger! Litago Brunost er derimot tilsatt jern..

Tine

Diskusjon på Barnimagen.no

Lenke til kommentar
Syklet til skolen for intil et par uker siden da det ble glatt på veien.

Spiser leverpostei nesten daglig, er det andre ting som inneholder jern jeg kan prøve å få i meg mer av?

5160004[/snapback]

Som tidligere nevnt; brunost er rikt på jern. Ristet brød med brunost er ganske godt (dersom dere ikke har ferskt grovbrød da, det er enda bedre).

5160508[/snapback]

 

Brunost er generelt ikke rikt på jern lenger!

5161835[/snapback]

 

Faktisk ikke tilsatt jern i det hele tatt. Edit: hvor mye jern det er naturlig i brunost vet jeg dog ikke.

 

Men i 2001 fattet Statens næringsmiddeltilsyn en beslutning om å forby tilsetning av jern til vanlig brunost
Endret av el-asso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...