Gå til innhold

Exalted i AV. Hvordan? *LØST*


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg har funnet ut at min beste sjangse for å få purples er å bli exalted i de forskjellige Battlegroundsene. Og jeg har bestemt meg for å begynne med AV. Så da lurte jeg på om en her som er exalted i AV kan fortelle meg hva man må gjøre for å bli exalted i AV innen en rimelig tid. Må man løpe rundt og ninja loote horder hele tiden for å få de quest items'a eller holder det å være der og slåss og vinne runder slik som det er i AB.

 

På forhånd takk for svar

Endret av holst84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet hvordan man blir exalted i AV. Det første jeg begynte med var å sette meg i AV-kø allerede som level 51. Deretter fant jeg alle de questene jeg klarte å finne i og utenfor AV. Disse questene gir god experience og god reputation, dessuten er mange av dem veldig lette. Etter at man har gjort alle questene så er det lurt å fortsette å gjøre de questene som er mulig å gjøre om igjen (levere inn gnome-hår, menneskebein osv.).

 

Slike holder du på helt til du er exalted, det burde ikke ta for lang tid. Forresten kan det være lurt å vinne hver gang også, det er der mesteparten av rep'en ligger, utenom questene.

:w00t:

Lenke til kommentar

Takk for svar Arrosiach.

Skal prøve å få gjort alle questene ja. Men jeg har fått med meg at de fleste av dem går ut på å levere inn ting jeg looter fra Horder. Og på den tiden jeg har vært i AV har jeg loota en horde. Er liksom mer opptatt av å slåss enn å loote og da får jeg aldri no. Men når jeg exalted på grei tid uten å måtte loote horde hele tiden?

Lenke til kommentar

Går fort å bli exhalted i AV, repen spruter jo inn for å si det slik. Jeg er bare honoured der, men 1k med rep drar man fort. Fikk vel 1k bare på noen få timer med spill. Bare vær klar over at om du og har en bra pvp rank du ikke vil miste så ta noen ab innimellom. Man får neste ikke honour i av i forhold til ab.

Jeg har såppas høy rank nå så jeg kan ikke bare sette meg ned med av hele dagen, da detter jeg ned.

 

Lykke til :=)

Lenke til kommentar

Ble selv Exalted med AV for 2 dager siden :)

Tror jeg har vert der inne nå i 2 uker non-stop for å si det slik..

 

Her er litt info:

Neutral - Friendly: 3000

Friendly - Honored: 6000

Honored - Revered: 12000

Revered - Exalted: 21000

Exalted - Fully Ex: 1000 [Epic Trink]

 

Og så Faction stats, match wins/loss:

Horde: 50+

Alliance: 0 :ermm:

 

Vet det var 2 ganger Alliance hadde vunnet neste game rett etter jeg hadde gått til sengs, men det var pga. Horde hadde leava Alliance 20 players mot 10.. Horde gikk til køys rettere sagt :cool:

 

Jeg spiller på Dagger, nuff said :)

Lenke til kommentar
Hihih, spiller du på Daggerspine?

 

Liker meg meget godt der jeg, uansett hvor nOOb alle hordene er, så vinner vi  :D

5162146[/snapback]

 

HEY Frostfel. Grellur her :)

 

Daggerspine er genialt å spille Alterac Valley på. Vi vinner uansett, men det tar ofte litt tid :p Holdt på i 4 timer og 45 minutter igår :p (det gav forresten omtrent 3000 rep)

Lenke til kommentar

Når andre leverer loot får du også rep points, jeg råder deg til å farme balinda når du har sjangsen, og prøv å vinne hele tinen, 450 rep points får du da. Og bli med i raid group HELE tiden, mer honor.

 

Jeg håper du er lvl 60? For er det noe jeg hater så er det folk under lvl 60 i AV, spesielt paladins.

Lenke til kommentar
Hihih, spiller du på Daggerspine?

 

Liker meg meget godt der jeg, uansett hvor nOOb alle hordene er, så vinner vi  :D

5162146[/snapback]

 

Ja jeg spiller på Daggerspine, Alliance siden :blush:

Var mange runder jeg brukte bare på å stealthe bak til Hordenes casters [der det som oftest låg noen døde som hadde prøvd å flykte for åverleve] og loote alle de døde jeg klarte før jeg ble.. uhm, jah.. det endte vertfall med en sikker død ;)

Eneste måten og få rep på jo :!:

 

Har aldrig vunnet en runde AV i løpet av de 50-60 rundene jeg har vert med i fra start til slutt :whistle:

 

Standard er:

<name> ''Loose quick so we can try to win the next round, spare your rep loot for a head start''

<namez0r> ''Ehm.. Win the next round? Haaha! Come dance with Vanndar, quick mark ftw!''

 

Horde zerger med stil :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...