Feh Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 I NFS:MW kan man ikke være politi nei. Og som nesten alle andre need for speed spill er det action/racing det bygger på, ikke simulator. Kjøringen er ikke realistisk i det hele tatt hvis man sammenligner med f.eks GT-spillene. Det er høy fart og mye spenning som er temaet. Jeg rett og slett DIGGER politijaktene... det er helt utrolig underholdene og spennende... Det er sånn "heat level" på bilen din, som går fra 1-5 tror jeg. 1 er lett med bare vanlige politibiler som følger deg, på 2 kommer sivilsnuten, på 3 kommer politiet i corvetter og SUVer som er ekstremt vanskelig å komme unna... Jeg har aldri kommet til lvl 4 en gang... lvl 3 er helt sykt vanskelig, og eneste stedet du har sjans til å komme unna er på motorveien... i de trange gatene stopper SUVen deg med en eneste gang. Grafikken synes jeg er smooth... Dere som klager, spill nfsu2 i en time, så gå over til Most wanted... Det er STOOOOR forskjell, spesielt i veiteksturen, den er 100 ganger bedre enn de 1x1 cm store pixlene i veien på nfsu... Det med motiun blur er ganske realistisk. I virkeligheten vil synet snevres inn desto høyere farten blir, altså man får tunnelsyn og alt annet enn det som er rett foran deg blir veldig uklart. Jeg synes at minst 70% av blingbling/yoyo faktoren fra underground er borte i most wanted. Seff, musikken er der, stylingen er der, men hvordan bilen din ser ut har ingenting å si (bortsett fra at du innimellom må skifte farge for å unngå politiet ). Men hvis du ikke kan kjøre kommer du ingen vei. Hvis jeg skulle satt spillene i en karakterrekke på underholdningsverdi ville jeg gitt nfsu1 2er på terningen, nfsu2 en 4 og nfsmw 6. Det går an å detalj tune motoren i nfsumw også, men jeg har ikke testet funksjonen selv, og jeg antar at forandringene du kan gjøre her er marginale. Skal jeg jeg nfsmw karakter for forskjellige ting ville jeg gitt slik: Grafikk: 7/10. Seff, det er ikke som GT4 eller Forza, men grafikken er behagelig og ikke stygg. Bilene og banene ser pene ut. Lyd: 9/10. Musikken er dritt, så den hører jeg ikke på (har på winamp). Motorlydene er helt FANTASTISKE! De gir skikkelig frysninger på ryggen når du har tuna bilen din skikkelig. Helt utrolig ekstraordinært! Beste billydene jeg har hørt i noe spill noen gang Resten av lydeffektene er også bra, som kollisjoner, eksplosjoner etc. Gameplay: 8/10 "Racing events" er varierte, men noen er litt kjedelige som f.eks circuit og lap knockout (disse begynner å bli utdaterte for lengts imo). Drag er der fortsatt, vanskeligere, men mer spennende enn de to foregående nfs spillene. De nye er: Photo Ticket og Toll Booth. Toll Booth er akkurat som checkpoint greie... Man må igjennom bomstasjonene for å få mere tid. Skikkelig arcade greie Photo Ticket er også en slags checkpoint ting, her skal man ha høyst mulig fart i hvert checkpoint, og den bilen med størst totaltfart (alle chechpointsa lagt sammen) vinner. Politigreiene er helt i en klasse for seg, som sagt over.
Avean Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 (endret) Syns faktisk ikkje grafikken var noe særlig eg heller Ser fint ut når bilene står i ro da men Men ja, teksturene er bra blurry, selv med mye AF på 5173095[/snapback] Erm du vet det er Advanced Graphic Options også ja ? Grafikken er ikke noe å si på og det ser nesten fotografisk ekte ut enkelte ganger. Men du må ha ett skjermkort som er litt mer enn average for å se de visuelle oppgraderingene da . Endret 21. november 2005 av Avean
Mala Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Syns faktisk ikkje grafikken var noe særlig eg heller Ser fint ut når bilene står i ro da men Men ja, teksturene er bra blurry, selv med mye AF på 5173095[/snapback] Erm du vet det er Advanced Graphic Options også ja ? Grafikken er ikke noe å si på og det ser nesten fotografisk ekte ut enkelte ganger. Men du må ha ett skjermkort som er litt mer enn average for å se de visuelle oppgraderingene da . 5186482[/snapback] *kremt* Sjekk systemet mitt i profilen min du min gode mann
daniel_984 Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Kan ikke helt si meg enig i at f.eks veiteksturer ser fotografisk ut, eller for den saks skyld at skyggene ser veldig bra ut.. Har prøvd å kjøre alt maks 1280x1024..
Feh Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Jeg kjører det ikke i mer enn kanskje 50% på level of detail eller hva det heter og 1024... Grafikken er mer enn nok tilferedsstillende selv ved så lavt nivå som jeg har valgt (har ikke giddi å fiksa på grafikken for å finne ut akkurat hvor mye jeg kan ta, så jeg la meg heller litt under).
Andreas3625 Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Det er BRA grafikk... veiteksturen er utrolig mye bedre enn i nfsu2...
Klyde frog Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Most wanted er jo 10x så bra som NFSU2, her går det mer på kjøring og ikke bare på hvor stygg bil du har. Jeg tror EA har optimalisert spillet for dårligere Pc`r også, NFSU2 hakket på min på low grafikk-setting mens MW glir greit på medium setting. Dessuten er det godt å få tilbake politiet, det er jo det som alltid har vært halve moroa med NFS serien: Politijaktene! OT: Noen av dere som bruker ratt og pedaler? Jeg prøvde med Logitech DFP men det var upresist som helvete så nå bruker jeg tastaturet. Finnes det en patch for å kunne justere sensitivity i spillet eller er jeg nødt til å gjøre det i windows?
daniel_984 Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Så vidt det er meg bekjent så må du vel kalibrere i windows.. Hvis det var det du tenkte på.
TheOats Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Most wanted er jo 10x så bra som NFSU2, her går det mer på kjøring og ikke bare på hvor stygg bil du har. Jeg tror EA har optimalisert spillet for dårligere Pc`r også, NFSU2 hakket på min på low grafikk-setting mens MW glir greit på medium setting. Dessuten er det godt å få tilbake politiet, det er jo det som alltid har vært halve moroa med NFS serien: Politijaktene! OT: Noen av dere som bruker ratt og pedaler? Jeg prøvde med Logitech DFP men det var upresist som helvete så nå bruker jeg tastaturet. Finnes det en patch for å kunne justere sensitivity i spillet eller er jeg nødt til å gjøre det i windows? 5191016[/snapback] Jeg er ikke fan av underground serien, men jeg tipper de som er ikke er glade for at de har tatt vekk drifting. Og vist du heller vil kjøre bil bør du heller satse på LFS, GTR, Forza vist du har xbox.
anietsoj Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Most wanted er jo 10x så bra som NFSU2, her går det mer på kjøring og ikke bare på hvor stygg bil du har. Jeg tror EA har optimalisert spillet for dårligere Pc`r også, NFSU2 hakket på min på low grafikk-setting mens MW glir greit på medium setting. Dessuten er det godt å få tilbake politiet, det er jo det som alltid har vært halve moroa med NFS serien: Politijaktene! OT: Noen av dere som bruker ratt og pedaler? Jeg prøvde med Logitech DFP men det var upresist som helvete så nå bruker jeg tastaturet. Finnes det en patch for å kunne justere sensitivity i spillet eller er jeg nødt til å gjøre det i windows? 5191016[/snapback] Jeg er ikke fan av underground serien, men jeg tipper de som er ikke er glade for at de har tatt vekk drifting. Og vist du heller vil kjøre bil bør du heller satse på LFS, GTR, Forza vist du har xbox. 5191756[/snapback]
tore_v1 Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 [OT] Andreas3625, du vet at det finnes søkemotorer som leter opp epostadresser?? Ikke så lurt å ha det i siggen din... [/OT] Jeg skal installere NFSMW etterpå.. Gleder meg!!
embark Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Og nok en gang har EA gått på trynet når det gjelder soundtracket. Tenker da mest på rap-delen. Herregud. Overrasker meg ikke om det er de styggeste rap-sangene fra 2005. Nei, av med musikken i spillet og på med Winamp.
Mala Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Enig i deg ang. musikken, hiv inn lete meire rock og slikt
Feh Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg synes de burde hive ut alle EA-Traxxa, eller legge inn en ekstra funksjon for oppretting av egne spillelister utifra sanger som ligger på pcen. Det fantes jo et program til nfsu2 som gjorde at man kunne bytte ut sangene... håper noen lager det til nfsmw også
Desdichado Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Det var da fælt til klager på vei teksturene her da, har dere tid til å studere teksturene når dere kjører så kjører dere for sakte!
Klyde frog Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Jeg er ikke fan av underground serien, men jeg tipper de som er ikke er glade for at de har tatt vekk drifting.Og vist du heller vil kjøre bil bør du heller satse på LFS, GTR, Forza vist du har xbox. GTR er Favoritt spillet mitt og GT4 har jeg på PS2. Men det er allikevel godt å få avbrekk fra realismen og banekjøringen med NFS spillene. Dårlig med politi i GTR vet du....
Mala Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Det var da fælt til klager på vei teksturene her da, har dere tid til å studere teksturene når dere kjører så kjører dere for sakte! 5193478[/snapback] Hehe, små detaljer som ofte løfter det visuelle vet du
espinos Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 begynte å spille det i dag. det er faktisk ganske likt som underground 2. men det er dagtid og med snut:)
Feh Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Hender det er mørkt også. Jeg mener at det ikke ligner så mye på underground. De har kanskje overført ca. 25% av underground over til MW. Så har de lagt til 25% fra Hot Pursuit 2, og 50% er nytt. Blingen er liksom *borte* er bare litt styling igjen... Samt at kjøremiljøet er veldig annerledes fra underground. Fra underground: Noen av bilene Styling Street racing Tuning At mye av kjøringen er i "byen" (Dog er det ikke store byfølelsen man får i MW kontra underground 2) Fra hot pursuit: Noen av bilene Politiet Deler av terrenget er utenfor byen Nytt: At man har politijakt i free roam, ikke bare i race At man ikke nødvendigvis unslipper politiet selv om man kjører fra dem/knuser dem. Terrenget Grafikken Noen nye race modes ++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå