Gå til innhold

Screamo, hardcore og emo

Anonym5656

Anbefalte innlegg

Du har et poeng der, men allikevel minner den ene sangen der meg om falloutboy :) hehe. Jaja, er ikke dette vi skal diskutere uansett :D De er flinke det skal de ha! :)

Forresten: I am ghost

Rise against?

Bullets for my valentine!

Halifax

Silverstein

Pain (har bare hørt en sang: Not afraid to die! men den er bra tho)

Ikke Rise Against, no way... Way out of league, i positiv mening for RS

Og er ikke Pain et enmanns-metallorkester fra Sverige?

I Am Ghosts bidrag på Warped Tour 2006 Comp. (Allways Searching eller no lignende) er temmelig fin, hadde de bare driti i brølinga midt inni der. Temmelig nice keyboard.

Videoannonse
Annonse

Med tanke på at det er 2 år siden jeg startet tråden kan jeg si at jeg har funnet mange av gullkornene innen sjangeren(eller ikke sjangeren. Drit i sjangeren. :p)

Uansett, min klare favoritt er uten tvil det gamle Saosin med Anthony Green på vokal(som slutta etter de ga ut Translating the Name EP'en. Han synger nå i Circa Survive, pluss noen andre side-projects).

Synes i det hele tatt Anthony Green er utrolig kul og dyktig. Har mange nydelige akustiske låter på youtube blant annet også.

• 3 uker senere...
Enig. Han spør jo ikke etter punk her, men mer moderne post-hardcore.

Med tanke på at 1.5 år siden jeg laget denne tråden har jeg igrunn funnet mine egne favoritter nå, men 

or all del, det er bare å holde liv i tråden hvis det er ønskelig. Men jeg har i allefall 

ått mitt svar ;)

Emocore:

It dies today

The Bled

From autumn to ashes

With resistance

Hardcore:

The agony scene

As i lay dying

Bleeding through

Bloodjinn

Hatebreed

Evergreen Terrace

Full blown chaos

Most precious blood

Sinai Beach

Litt forskjellig hardcore her bl.a. litt toughguy.

Most Precious Blood hardcore:P bande blander det med heavy metal derfor er de ganske mye "harere" en normale hardcore band... vill kalle dem for metalcore heller. Hatebreed er langt i fra hardcore. det er ren metalcore eller moshcore, hardcore er mye millere......

Rise against er hardcore å The used er emocore...

Endret av arnt90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...