Gå til innhold

Screamo, hardcore og emo


Anonym5656

Anbefalte innlegg

Ingen som har nevnt verken Refused eller JR Ewing. Siste plata til JR går litt vekk fra røttene, mens forrige plate Ride Paranoia er noe av det beste screamo-greiene ever..

 

Refused er også sinnsykt bra, selv om det er litt vanskelig å båssette. Sjekk ut "The Shape of Punk to Come", imho en av verdens desidert beste plater. Antikapitalisme blanda med sinnsykt sexy hardcore. Vanvittig konge..

 

Kaospilot bør også nevnes. Plata er vanskelig å få tak i, men kan kjøpes fra hjemmesiden deres. Norsk band, hakket mer kompromissløst enn JR Ewing, og vanvittig tøft!

5129537[/snapback]

 

Refused er vel Old School hardcore. Ligner litt på Cro-mags og D.R.I.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Ingen som har nevnt verken Refused eller JR Ewing. Siste plata til JR går litt vekk fra røttene, mens forrige plate Ride Paranoia er noe av det beste screamo-greiene ever..

 

Refused er også sinnsykt bra, selv om det er litt vanskelig å båssette. Sjekk ut "The Shape of Punk to Come", imho en av verdens desidert beste plater. Antikapitalisme blanda med sinnsykt sexy hardcore. Vanvittig konge..

 

Kaospilot bør også nevnes. Plata er vanskelig å få tak i, men kan kjøpes fra hjemmesiden deres. Norsk band, hakket mer kompromissløst enn JR Ewing, og vanvittig tøft!

5129537[/snapback]

 

har du sett Jr Ewing live?.. man that rocks! :love:

Lenke til kommentar
Ingen som har nevnt verken Refused eller JR Ewing. Siste plata til JR går litt vekk fra røttene, mens forrige plate Ride Paranoia er noe av det beste screamo-greiene ever..

 

Refused er også sinnsykt bra, selv om det er litt vanskelig å båssette. Sjekk ut "The Shape of Punk to Come", imho en av verdens desidert beste plater. Antikapitalisme blanda med sinnsykt sexy hardcore. Vanvittig konge..

 

Kaospilot bør også nevnes. Plata er vanskelig å få tak i, men kan kjøpes fra hjemmesiden deres. Norsk band, hakket mer kompromissløst enn JR Ewing, og vanvittig tøft!

5129537[/snapback]

 

har du sett Jr Ewing live?.. man that rocks! :love:

5427115[/snapback]

 

JR Ewing på quart skuffa litt, men jeg så dem på Turbonegers idrettshallturne (i stavanger), og det rocka noe helt sinnsykt. Var dødsbra..

Lenke til kommentar
HAHHA, underoath er ikke der en gang da.. Bare å glem lista der..

 

(nå måtte jeg google etter underoath siden det var fullstendig ukjent for meg, og med god grunn)

 

...fordi det ikke hører hjemme der, som så mye annet som er nevnt i denne tråden.

 

wikilista er på rett spor

Endret av Legion
Lenke til kommentar
HAHHA, underoath er ikke der en gang da.. Bare å glem lista der..

 

(nå måtte jeg google etter underoath siden det var fullstendig ukjent for meg, og med god grunn)

 

...fordi det ikke hører hjemme der, som så mye annet som er nevnt i denne tråden.

 

wikilista er på rett spor

5476409[/snapback]

 

Underoath er screamo..

 

Jeg finner heller ikke Alexisonfire på den lista? =\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...