Gå til innhold

Mage Fix endelig


Anbefalte innlegg

OG, rogue er IKKE warrior killer. Noe vi egentlig skal være

 

Å jasså? Det var noe nytt gitt.. :roll: Det blir som å si at dere ikke skal ha skikkelige svakheter mot noen :ermm:

5104073[/snapback]

 

Hvor fikk du det fra? Hørt om stein saks papir? Det er slik det skulle vært i følge Blizzard selv. Mage er papir, warr er stein. Vi skal være de som har "overtaket" på stein. (Mens saks skal ha overtaket på oss) slik som det er nu har vi ikke overtaket på noen.

5104126[/snapback]

 

Så en rogue (primary melee damage) skal ha en overhånd mot den klassen som mest armor i WoW? Tror nok du har fått i deg litt for mye vodkabattery her i begynnelsen av helgen :p

 

Likevel kan en rogue ta ut en nesten alle ander klasser, spørs bare hvor mange cooldowns du har lyst til å bruke.

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OG, rogue er IKKE warrior killer. Noe vi egentlig skal være

 

Å jasså? Det var noe nytt gitt.. :roll: Det blir som å si at dere ikke skal ha skikkelige svakheter mot noen :ermm:

5104073[/snapback]

 

Hvor fikk du det fra? Hørt om stein saks papir? Det er slik det skulle vært i følge Blizzard selv. Mage er papir, warr er stein. Vi skal være de som har "overtaket" på stein. (Mens saks skal ha overtaket på oss) slik som det er nu har vi ikke overtaket på noen.

5104126[/snapback]

 

Så en rogue (primary melee damage) skal ha en overhånd mot den klassen som mest armor i WoW? Tror nok du har fått i deg litt for mye vodkabattery her i begynnelsen av helgen :p

 

Likevel kan en rogue ta ut en nesten alle ander klasser, spørs bare hvor mange cooldowns du har lyst til å bruke.

5104238[/snapback]

 

Jeg må jo ta ei pille her... Les hva jeg skriver vær så snill! Jeg skriver jo at warr skal ta Rogue!! Stein tar saks ffs

 

EDIT: Tror jeg ser feilen her ja. Når jeg skriver vi så mener jeg MAGE. Jeg er MAGE. Beklager alle jeg har flama for at jeg har skrevet litt utydelig :blush:

Endret av holst84
Lenke til kommentar
OG, rogue er IKKE warrior killer. Noe vi egentlig skal være

 

Å jasså? Det var noe nytt gitt.. :roll: Det blir som å si at dere ikke skal ha skikkelige svakheter mot noen :ermm:

5104073[/snapback]

 

Hvor fikk du det fra? Hørt om stein saks papir? Det er slik det skulle vært i følge Blizzard selv. Mage er papir, warr er stein. Vi skal være de som har "overtaket" på stein. (Mens saks skal ha overtaket på oss) slik som det er nu har vi ikke overtaket på noen.

5104126[/snapback]

 

Vist du som mage ikke har overtaket på en warrior, så suger du...

Lenke til kommentar
OG, rogue er IKKE warrior killer. Noe vi egentlig skal være

 

Å jasså? Det var noe nytt gitt.. :roll: Det blir som å si at dere ikke skal ha skikkelige svakheter mot noen :ermm:

5104073[/snapback]

 

Hvor fikk du det fra? Hørt om stein saks papir? Det er slik det skulle vært i følge Blizzard selv. Mage er papir, warr er stein. Vi skal være de som har "overtaket" på stein. (Mens saks skal ha overtaket på oss) slik som det er nu har vi ikke overtaket på noen.

5104126[/snapback]

 

Vist du som mage ikke har overtaket på en warrior, så suger du...

5104337[/snapback]

Word. Skjønner ikke hvorfor Mage whiner om at de blir slått av Warrior, kanskje de skal slå seg selv i hodet med en kjepp... :whistle:

Lenke til kommentar
Hele kapitlet med syt på Polymorph er så latterlig, jeg har ikke ord. Hvor mange ganger har jeg ikke vært polymorpha i over 1 min... Å klage på at enkeltes klasser pvp-trinket breaker den, herregud. 15 sek polymorph er nok til å gjøre hva faen du vil. Bandasjere, evocate, loote flag i AB.

 

Ja hvor mange ganger har du vært polya i ett minutt? I og med at max poly i pve er 50 sekunder sjer det hardly i pvp. Man kan heller ikke chainkaste poly mens man er affekted (bug, som de talløse andre mage-bugene som ikke har vært fiksa siden beta; jfr. blink bakover ftw.)

 

Hvis polyen min holdt i mer enn 7 sekunder i pvp ble jeg jævlig fornøyd. Men pga. pvp-trinkets, cleanse, diminishing returns etc. gidda jeg knapt å bruke den i mass-pvp. Brukte den kun ved encounters, da jeg polya og den holdt akkurat til jeg fikk brennt av en fireball.

Lenke til kommentar
OG, rogue er IKKE warrior killer. Noe vi egentlig skal være

 

Å jasså? Det var noe nytt gitt.. :roll: Det blir som å si at dere ikke skal ha skikkelige svakheter mot noen :ermm:

5104073[/snapback]

 

Hvor fikk du det fra? Hørt om stein saks papir? Det er slik det skulle vært i følge Blizzard selv. Mage er papir, warr er stein. Vi skal være de som har "overtaket" på stein. (Mens saks skal ha overtaket på oss) slik som det er nu har vi ikke overtaket på noen.

5104126[/snapback]

 

Vist du som mage ikke har overtaket på en warrior, så suger du...

5104337[/snapback]

 

Hehe. Som fire-mage oppfordrer jeg deg til å prøve å ta en warrioir i tanke-gearet sitt fra mc/bwl. Gl have fun etc. (ja de har det i ryggsekken, og når de ser deg tar de det på.)

Lenke til kommentar
Mages should gain invisibility again but they should not use magic while invisible.

 

hahaha konge

5104395[/snapback]

 

Jeg ser ikke hva som er så moro med det? Invisibility pluss magic=imba. Pyro + fireblast fra intet som en åpner blir stygt..

 

Det er først og fremst ment som en måte å droppe aggro på. (Som hunters feign death etc.).

Lenke til kommentar

huff og huff det er synd på mages må jeg si. Warlocks har det MYE lettere, med disse 10000 shards som ikke stakker og bruker opptil 5 stk mot en rogue, eller alle andre klasser forsåvidt (vw dauer, ny summon, shadowburn, healthstone, soultstone)

 

Anyway; alle klasser sliter mot noen klasser, accept it. Kom ikke å si at mage sliter mot alle, er ikke counterspell imba? vet du ikke hvor frustrerende det er å ikke få kaste en shadowspell i ti sekunder, og ingen andre spell i 4?

Lenke til kommentar
huff og huff det er synd på mages må jeg si. Warlocks har det MYE lettere, med disse 10000 shards som ikke stakker og bruker opptil 5 stk mot en rogue, eller alle andre klasser forsåvidt (vw dauer, ny summon, shadowburn, healthstone, soultstone)

 

Anyway; alle klasser sliter mot noen klasser, accept it. Kom ikke å si at mage sliter mot alle, er ikke counterspell imba? vet du ikke hvor frustrerende det er å ikke få kaste en shadowspell i ti sekunder, og ingen andre spell i 4?

5104921[/snapback]

 

Som lock trenger du ikke å kaste shadowspells for å vinne.. det er bare å slippe felhuntern løs, han tar magen solo.

Lenke til kommentar
huff og huff det er synd på mages må jeg si. Warlocks har det MYE lettere, med disse 10000 shards som ikke stakker og bruker opptil 5 stk mot en rogue, eller alle andre klasser forsåvidt (vw dauer, ny summon, shadowburn, healthstone, soultstone)

 

Anyway; alle klasser sliter mot noen klasser, accept it. Kom ikke å si at mage sliter mot alle, er ikke counterspell imba? vet du ikke hvor frustrerende det er å ikke få kaste en shadowspell i ti sekunder, og ingen andre spell i 4?

5104921[/snapback]

 

 

Her ser du en mage med det aller beste gearet, og de to trinketsa er imba som pokker og burde bli fjernet, etter min mening. Selv om jeg får Zul gurub hero charm idag.

 

Disse gjør hvilken som helst mage/lock til en instant killer hvert 3 min

Lenke til kommentar
Warrior vs Rogue, er i min mening en Warriors drøm. Dodge me, and ill slap your ass into next week!

 

Håper ikke du er lvl 60 :( Dodge, dodge, dodge er ikke bra, selv med overpower. En hit pr sjette sekund, WEE :cry: Eneste jeg får inn mot rogues på lvl 60 er instant attacks, ofte bare overpower.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...