Gå til innhold

Mage Fix endelig


Anbefalte innlegg

Hva vil det si at frost er binary?

5118875[/snapback]

 

Fire (f.eks) kan resistes delvis. Ie. man har 100 FR og har en 25% sjanse til 100% skade, 25% sjanse til 75% skade etc.

 

Frost derimot er enten full skade eller ingen skade.

5118886[/snapback]

 

Er ikke det en voldsom fordel? Det vil jo si at motstanderen i PvP må ha rundt 200 frost resist for å resiste noe i hele tatt?

5127833[/snapback]

 

Vet ikke akkurat hvordan det fungerer (er vel aldri blitt offentligjort), men noen skal ha det til at dersom man har 100 frost resistance vil man ha en 25% sjanse til full skade, mens alle partial resists gir null skade og heller ingen snare, altså at partial resist = full resist.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv spillt mage siden beta og spiller mage som main i retail og er i en bra guild som kjører MC/Onyxia etc. For hver patch som har kommet siden release har magen generellt sett blitt svakere og svakere. Dette er fordi at de andre classene har blitt buffet opp mens magene har enten blitt nerfet eller ikke motatt noen buffs. Akkurat nå så er magen i en situasjon hvor vi er lavest på stigen, rett etter release var vi på toppen.

 

Men vi kan trøste oss med følgende reply fra Tseric på US Mage forumet:

 

-The lack of changes to the mage class after many patches have left many mages feeling neglected while at the same time illustrates another discrepancy. As the game has developed around them, mages have had to apply a consistent class in comparison to altered classes. While adjustments are being made to assist the mage and other casters and mages will have a talent review, some are unhappy with the imbalance now and are prefering to play another class until mages are revamped. The upside of this being, if you are at the end of the balancing reviews, expect changes to put you at the proper level of the "new" playing field. In short, this means, overall, more buffs and fewer nerfs. And the last shall be first...or however that goes

Endret av Fraction
Lenke til kommentar

Buff mager.. rogues dreper oss på en ambush og backstab.. warriors dreper oss på 1 MS... og for helvette! ta vekk PvP trinket.. skal nå beskrive en fight vs en rogue.. : rogue ambusher meg for 1,5k dermed backstabber han meg for 1k.. da har jeg ca 100 hp igjen og klarer og blinke unna.. så pollyer jeg han... eller så har han bare sprinta bort til meg og drept meg.. men vist jeg klarer og pollye han så bruker han PvP trinket, vanish og ambusher meg igjen = jeg dø... buff hp'n til Mages

 

 

 

Buff mages

 

-kthxbye

Lenke til kommentar

Ser jo på sånne "uber pro" filmer som liksom eier warriors.. de de eier har jo ikke peil... pummel er jo bare tull.. men warriors som har peil bruker faktisk shield bash og da er jeg mat ... har nå slete med og finne "taktikken" i flere

uker.. vær gang jeg finner en brukbar takktikk så går jeg inpå min venns warrior.. får en an venn til og bruke min mage taktikk.. jeg eier min taktikk..

men vist du har en fin taktikk.. plx share:)

Lenke til kommentar
Ser jo på sånne "uber pro" filmer som liksom eier warriors.. de de eier har jo ikke peil... pummel er jo bare tull.. men warriors som har peil bruker faktisk shield bash og da er jeg mat ... har nå slete med og finne "taktikken" i flere 

uker.. vær gang jeg finner en brukbar takktikk så går jeg inpå min venns warrior.. får en an venn til og bruke min mage taktikk.. jeg eier min taktikk..

men vist du har en fin taktikk.. plx share:)

5130581[/snapback]

 

Burst 3k dmg så kiter du han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...