Gå til innhold

Mage Fix endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.styxelite.com/imagesz/pvp.WMV

 

Ja du og du hvor mye buffs mages trenger.

 

Jepp, her traff du verkeleg spikeren på hovudet. Alle oppegåandes wow-spelarar har forlengst fått med seg at dei hundretusenvis av mager som finnest i wow sprader rundt i slikt utstyr.

5107072[/snapback]

 

Ja og må virkelig si du traff spikeren på "hovudet" også. Du ser jo hvilken muligheter man har som mage da. Hvorfor trenger man buffs da? Du vil vel at mage skal bli sånn at alle får til å gjøre som han karen her?

Lenke til kommentar
http://www.styxelite.com/imagesz/pvp.WMV

 

Ja du og du hvor mye buffs mages trenger.

 

Jepp, her traff du verkeleg spikeren på hovudet. Alle oppegåandes wow-spelarar har forlengst fått med seg at dei hundretusenvis av mager som finnest i wow sprader rundt i slikt utstyr.

5107072[/snapback]

 

Så fordi du har feil dritt-gear og ikke ser muligheten til en mage, så mener du at de folka som faktisk er målrettet på hva de trenger ikke teller mht. en klasses styrke?

 

gå tilbake til nintendo du, der er det bare 4 knapper og fyren er ferdig geara.

Lenke til kommentar
http://www.styxelite.com/imagesz/pvp.WMV

 

Ja du og du hvor mye buffs mages trenger.

 

Jepp, her traff du verkeleg spikeren på hovudet. Alle oppegåandes wow-spelarar har forlengst fått med seg at dei hundretusenvis av mager som finnest i wow sprader rundt i slikt utstyr.

5107072[/snapback]

 

Ja og må virkelig si du traff spikeren på "hovudet" også. Du ser jo hvilken muligheter man har som mage da. Hvorfor trenger man buffs da? Du vil vel at mage skal bli sånn at alle får til å gjøre som han karen her?

5107321[/snapback]

 

 

Imho bør arcane power fjernes som talent og zg/mc-trinketen nerfes. De dekker over problemene mages har med single target damage. Kun dise tre sammen øker en frostbolt med 230% hvert 15 sekunder. Så når folk blir crita for 2.5-3k (4k med diverse ander sykelige buffs), er det ikke rart de synes mages er imba. Men fakta er at de 99.9% andre magene som ikke har noe av dette slett ikke er i nærheten av dette skadepotensialet.

 

Og det bør ikke være slik at man må ha gjort mc og zg i 6 mnd hver (for å få nok dkp til å by nør de først droper, det er tross alt sjeldne drops vi snakker om her) for å kunne hevde seg i pvp. Det er faktisk folk med skole/jobb som vil ha det moro også.

Lenke til kommentar

Vel synes kanskje at mages kunne fått en liten dmg buff i hvert fall.

 

Når jeg er i MC med guildet (er balance druid), så er det bare _én_ mage som ligger over meg på dmg meters (og det er en av de to jeg gir crit aura i moonkin ^^). Har ikke noe særlig til +dmg gear heller (+86) og eneste + crit med spells jeg har er eye of the beast.

 

Eneste en mage eier meg på er vel AoE (hurricane er ok, men har 1 min cooldown).

Lenke til kommentar

Den videoen jeg linka til er jo selvfølgelig ekstrem, men det er et eksempel på potensialet som bor i en mage, og det dmg potensialet dere ser der er det kun mage og warrior som har. Skal man gjøre mye dmg, og eie andre i PvP så MÅ man ha grinda mye eq. Slik er det med alle klasser. Jeg mener ikke at mages skal få syk dmg "out of the box", men det er det tydeligvis mange her som mener.

Jeg anbefaler alle til å se det lille klippet jeg poster, også spør jeg: Er det slik dmg dere vil ha uten å grinda eq. i 8 måneder? Hvis ja så lurer jeg på om dere i det hele tatt tenker på balansen i spillet, eller kun på at deres egen klasse skal bli buffet?

Lenke til kommentar
Ja og må virkelig si du traff spikeren på "hovudet" også. Du ser jo hvilken muligheter man har som mage da. Hvorfor trenger man buffs da? Du vil vel at mage skal bli sånn at alle får til å gjøre som han karen her?

 

Ein kan muligens vinne i lotto òg. Og poenget ditt var? Mage er den klassen som tåler minst, derfor er det rettferdig at ein mage er ein av dei klassane som kan gjere best damage naturleg. Forresten bør "den magen" nerfast.

Lenke til kommentar
Så fordi du har feil dritt-gear og ikke ser muligheten til en mage, så mener du at de folka som faktisk er målrettet på hva de trenger ikke teller mht. en klasses styrke?

 

gå tilbake til nintendo du, der er det bare 4 knapper og fyren er ferdig geara.

 

Oppgåve til deg: vis til tre andre mager som kan gjere det der (med bevis). Og om du kan det, del det antallet på alle andre mager som ikkje kan det og kom fram til at svaret blir <0,1%.

 

Viss du kan motbevise at det er tilfellet kan du kome tilbake med "fy faen så tøff i trynet jeg tror jeg er assa"-haldningen din.

Endret av fenris1911
Lenke til kommentar
Imho bør arcane power fjernes som talent og zg/mc-trinketen nerfes. De dekker over problemene mages har med single target damage. Kun dise tre sammen øker en frostbolt med 230% hvert 15 sekunder. Så når folk blir crita for 2.5-3k (4k med diverse ander sykelige buffs), er det ikke rart de synes mages er imba. Men fakta er at de 99.9% andre magene som ikke har noe av dette slett ikke er i nærheten av dette skadepotensialet.

 

Og det bør ikke være slik at man må ha gjort mc og zg i 6 mnd hver (for å få nok dkp til å by nør de først droper, det er tross alt sjeldne drops vi snakker om her) for å kunne hevde seg i pvp. Det er faktisk folk med skole/jobb som vil ha det moro også.

 

Du har skjønt det.

Lenke til kommentar
Ein kan muligens vinne i lotto òg. Og poenget ditt var? Mage er den klassen som tåler minst, derfor er det rettferdig at ein mage er ein av dei klassane som kan gjere best damage naturleg. Forresten bør "den magen" nerfast.

5109115[/snapback]

 

og hva skjer da om mages får en naturlig buff, og senere får tak i sykt equipment som denne karen? Du kan jo tenke deg selv hvor sykt det blir.

Og nei, det skal ikke allverden til for å få slikt equipment. Han har sikkert litt dmg eq, men hovedparten av damagen kommer fra Talisman Of Epherimal Power, Zandalar hero Charm (eller noe) og Arcane Power talentet. Alt dette er godt mulig å få tak i med et normalt bra guild.

Lenke til kommentar
og hva skjer da om mages får en naturlig buff, og senere får tak i sykt equipment som denne karen? Du kan jo tenke deg selv hvor sykt det blir.

Og nei, det skal ikke allverden til for å få slikt equipment. Han har sikkert litt dmg eq, men hovedparten av damagen kommer fra Talisman Of Epherimal Power, Zandalar hero Charm (eller noe) og Arcane Power talentet. Alt dette er godt mulig å få tak i med et normalt bra guild.

 

Det skal ikkje mykje til for å løfte den allmenne hop av mager litt. Eit døme kunne vore å gi +10 damage til spells per 100 intellect.

Når det gjeldt dei abilities/items du nemner, så er dei sjukt overpowered. Dei burde gitt mindre skade eller som eg kunne tenkt meg helst: lengre cool down tider. Slik at det ville føre til at dei som faktisk har desse til rådigheit vil vegre seg fra å bruke dei bortsett fra absolutte nødstilfeller.

Endret av fenris1911
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...