Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har blitt skikkelig usikker i det siste på om jeg skal vente til N80 kommer, eller bare kjøpe 6280 nå. Så leser man jo om alle barnesykdommene til N80, noe som gir meg enda mindre lyst til å vente. Hva ville dere gjort? Jeg sitter med en sliten 7210 nå, og overgangen fra 3650 til 7210 var hard, så jeg trenger ny telefon fortest mulig. :p

Lenke til kommentar
De frekke folka på Lefdal har allerede belasta kontoen min ser jeg. Det er da ikke vanlig å gjøre det før telefonen faktisk blir sendt?

 

Hvis den ikke blir sendt i morgen får de en sur kunde på tråden...

 

--

sneilerts

6148294[/snapback]

 

Alle nettbutikker belaster da kortet ditt når du bekrefter ordre/"sjekker ut"? Pengene kommer jo tilbake hvis du avbestiller. Lite vits å ringe til kundeservice for å kjefte pga det der.

Lenke til kommentar

Det som er vanlig er at butikken sjekker at du har dekning på konto/kredittkort når du sender en bestilling, men det er ikke vanlig at de trekker før varen(e) faktisk sendes ut. Det som kan ha skjedd er at de har reservert beløpet på kontoen din. Dette kan også skje når du sender en bestilling. En sånn reservasjon er gyldig i et par dager. Det ser da ut som de har trukket kortet ditt, selv om de faktisk ikke har fått pengene.

Lenke til kommentar
Mobiltelefon er vel snart et ord vi ikke hører mer... kanskje det kommer noe sånt som "mediesenter" ?! Snart har du jo hele stua med deg på en liten, smart sak ;)

 

Exici

6149752[/snapback]

Nokia beskriver N-serien som "multimedia computers" helt gjennomført, og har helt sluttet å kalle dem mobile phones.

Lenke til kommentar
Alle nettbutikker belaster da kortet ditt når du bekrefter ordre/"sjekker ut"? Pengene kommer jo tilbake hvis du avbestiller. Lite vits å ringe til kundeservice for å kjefte pga det der.

6149695[/snapback]

 

Min erfaring er at andre reserverer beløpet i det man plasserer ordren, men belastningen blir ikke foretatt før varen faktisk sendes.

 

--

sneilerts

Lenke til kommentar

Hei

 

Og hvordan er videokvaliteten i litt dunkel inne belysning?Hos meg er den elendig,jeg sammenlignet med N70 og den er veldig klar med samme belysning.Det er masse røde/blå/grønne streker i opptaket på N80,mens N70 er klar og fin,begge står på høy kvalitet.

Lenke til kommentar
N80 og K800i er ikke akkurat i samme gate spør du meg...

 

Kan sammenliknes med å velge om man skal ha en 2-seters sportsbil eller en 7-seters familiebil.

 

Først finner man ut av sitt behov, og så shopper man. ;)

6153425[/snapback]

Jeg går for sportsbilen og familiebilen, en kombo-bil som selfølgelig er N80!

Endret av deleder
Lenke til kommentar

Hva med de som ikke har penger til eller behov for en 7-seters familiebil, og som syns det er greiere å gå for en middelsstor stasjonsvogn til halve prisen, men som likevel har mange snasne detaljer og gode kjøreegenskaper? Sannsynligvis har den et mye mindre drivstofforbruk, som også betyr mye for noen av oss. Litt mer hendig er den nok å parkere også. XC90 f.eks. er ikke så praktisk i et trangt parkeringshus.

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...