Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer


genser

Anbefalte innlegg

Den RAM feilmeldingen man får når man zoomer mer enn 50% er en bug i firmware. Mobilen har egentlig mer enn nok ram til å zoome. Det samme skjer hvis du har 5 andre store programmer åpne samtidig. Den får alltid feilmelding når du zoomer mer enn 50% uansett hvor mange/få programmer som er oppe.

 

Dette vil sikkert bli fikset i neste FW versjon.

 

Foresten har mobilen 45mb ram, med litt over 20mb (tror jeg) ledig for brukeren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg jobber for MPX, vi fikk inn 10 stk. N80 Pearl Black på mandag denne uken, men dem forsvant fort. I følge innkomst avdelingen kommer det N80 fra 3 forskjellige leverdandører på mandag, så jeg håper jeg får min da. Gleder meg som en unge på julaften. Skulle det være probelemer med firmware, så trenger jeg heldigvis ikke gå lengre enn 30 m for å få returavdelingen til å oppdgradere firmware for meg, når den en gang skulle dukke opp :)

Lenke til kommentar

Er det ikke like greit å bare kjøpe den med en gang? Å sende den inn for oppgradering av FW er jo gratis...

 

Hva er best? Å få telefonen nå men ikke ha den i en uke mens den oppgraderes, eller å ikke ha telefonen i det hele tatt til ny FW er ute? Det kan ta måneder før det kommer ut en ny versjon, og uansett er det bare små feil i denne versjonen. Irriterer meg ikke det spor at man ikke kan zoome mer enn 50%

Lenke til kommentar
Er man nødt å sende inn telefonen for å få ny FW? Er ikke dette noe man kan få gjort på de fleste verksted?

6094029[/snapback]

Hei

 

Har du mulighet til å levere den direkte på verksted så gjør det.Jeg gjør det,har Zodiac like ved jobben og det tar bare en dag

Endret av smoker2
Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe N80 til uka og syntes kanskje den svarte modellen var litt tøffere. Har ellers alltid gått for sølv eller "børstet stål". Noen som har noen synspunkter på N80's farger?

6096827[/snapback]

 

Uten tvil svar som e finest.. D er vel d som rives først fra butikkhyllene også.. Er vel lettere å få tak i sølv utgaven, men svart e mye mye finere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...