Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser at jeg heller ikke har nok minne til å spille av videoer jeg tar. Det er vel ganske ille i seg selv. Håper og regner med at dette er noe som blir fikset i FW-oppgradering.

 

At man ikke kan se videoer og bildene man har tatt i full oppløsning er ganske dårlig.

 

Ellers liker jeg mobilen bare mer og mer :)

Lenke til kommentar
Jeg ser at jeg heller ikke har nok minne til å spille av videoer jeg tar. Det er vel ganske ille i seg selv. Håper og regner med at dette er noe som blir fikset i FW-oppgradering.

 

At man ikke kan se videoer og bildene man har tatt i full oppløsning er ganske dårlig.

 

Ellers liker jeg mobilen bare mer og mer :)

6100227[/snapback]

 

Det var rart, har ikke opplevd dette selv med min telefon.

Lenke til kommentar
Jeg ser at jeg heller ikke har nok minne til å spille av videoer jeg tar. Det er vel ganske ille i seg selv. Håper og regner med at dette er noe som blir fikset i FW-oppgradering.

 

At man ikke kan se videoer og bildene man har tatt i full oppløsning er ganske dårlig.

 

Ellers liker jeg mobilen bare mer og mer :)

Hvordan liker du telefonen i forhold til W900i? Både i bruk og kvalitetesmessig

Lenke til kommentar
Noen som har hørt noe om en ny FW? Leste en plass på nette at noen snakket noe om at d var kommet en nyere FW enn den som er i første pulje med telefoner som ble sendt ut.. Noen som vet noe om d her?

6101213[/snapback]

 

Nyeste til N80 er 3.0614.0.3. De første telefonene som ble levert i Norge ble levert med versjon 3.0614.0.1 og ifølge Nokia er det "minor bug fixes" som er forskjellen. Altså, du vil nok ikke merme stor forskjell med mindre de har fikset spesifikke ting som har plaget deg.

Lenke til kommentar
Noen som har hørt noe om en ny FW? Leste en plass på nette at noen snakket noe om at d var kommet en nyere FW enn den som er i første pulje med telefoner som ble sendt ut.. Noen som vet noe om d her?

6101213[/snapback]

 

Nyeste til N80 er 3.0614.0.3. De første telefonene som ble levert i Norge ble levert med versjon 3.0614.0.1 og ifølge Nokia er det "minor bug fixes" som er forskjellen. Altså, du vil nok ikke merme stor forskjell med mindre de har fikset spesifikke ting som har plaget deg.

6101506[/snapback]

Så du tror ikke de har fikset minne-problemene i den nye versjonen?

Lenke til kommentar
Hvordan liker du telefonen i forhold til W900i? Både i bruk og kvalitetesmessig

6101324[/snapback]

Kvalitetsmessig tror jeg W900i tar en knøttliten seier. K750i var knirkete som bare det, mens W900i som hadde størrelsen til sin disposisjon gir jo et godt inntrykk av kvalitet, synes nå jeg. Det er en liten millimeter slark på N80, men det er ærlig ikke noe som plager meg.

 

I bruk er jo N80 klar vinner. Den har jo ikke overlegent kamera i forhold til W900i, men må si kameramodusen er mye bedre alt i alt. Nokia har virkelig god og brukervennlig kamerasoftware (kan legge ut bilder i morgen), og det som mangler nå er opptikken, som egentlig ikke er så ille her heller.

 

Ellers er jo grensesnittet også bedre på N80 synes jeg. Et langt langt bedre galleri, mange morsomme funksjoner (prøvde ut å koble til 500gb upnp server i går :) ), og mye annet.

 

Men det SonyEricsson virkelig er gode på er å alltid legge ved noen morsomme spill, litt musikk, noen virkelig fine bakgrunnsbilder og sånt. Dette gjør jo at de som kjøper den blir mer øyeblikkelig glad for telefonen.

 

Ble surr her som vanlig, spør om det er noe mer :)

Lenke til kommentar

Høh, prøvde å bestille hos mpx nå nettopp. Det sto ubekreftet 15.05 på lagerstatusen, men en kar tidligere her i tråden skrev at de regna med å få inn fra 3 leverandører i dag. Etter at bestillingen var gjennomført sto det plutselig ubekrefta 29.05 i ordrebekreftelsen.

 

Noen som har tips til en annen butikk jeg kan prøve?

 

--

sneilerts

Lenke til kommentar
Høh, prøvde å bestille hos mpx nå nettopp. Det sto ubekreftet 15.05 på lagerstatusen, men en kar tidligere her i tråden skrev at de regna med å få inn fra 3 leverandører i dag. Etter at bestillingen var gjennomført sto det plutselig ubekrefta 29.05 i ordrebekreftelsen.

 

Noen som har tips til en annen butikk jeg kan prøve?

 

--

sneilerts

6106295[/snapback]

 

Enten så har dme de fikk blitt solgt ut eller så fikk dem ingen.

Ser nå at dem har endret datoen til 29.05.06

Komplett har også endet dato til 10.06.06

Samma gjelder Netshop dem har endret dato på den ene fargen bare.

Lenke til kommentar
Høh, prøvde å bestille hos mpx nå nettopp. Det sto ubekreftet 15.05 på lagerstatusen, men en kar tidligere her i tråden skrev at de regna med å få inn fra 3 leverandører i dag. Etter at bestillingen var gjennomført sto det plutselig ubekrefta 29.05 i ordrebekreftelsen.-

sneilerts

6106295[/snapback]

 

Tror ikke det kom noen til MPX, jeg bestillte derfra for en mnd siden, og hadde i det legste håpet på N80 derfra i dag, men det ser ut som jeg ikke får den før sommeren; noe jeg forøvrig spådde i fjor. Er det noen som vet noe mer om leveranser fra Nokia eller distributørene i Norge?

Vurderer også å kutte ut denne og satse på noe annet.......

Lenke til kommentar
Høh, prøvde å bestille hos mpx nå nettopp. Det sto ubekreftet 15.05 på lagerstatusen, men en kar tidligere her i tråden skrev at de regna med å få inn fra 3 leverandører i dag. Etter at bestillingen var gjennomført sto det plutselig ubekrefta 29.05 i ordrebekreftelsen.-

sneilerts

6106295[/snapback]

 

Tror ikke det kom noen til MPX, jeg bestillte derfra for en mnd siden, og hadde i det legste håpet på N80 derfra i dag, men det ser ut som jeg ikke får den før sommeren; noe jeg forøvrig spådde i fjor. Er det noen som vet noe mer om leveranser fra Nokia eller distributørene i Norge?

Vurderer også å kutte ut denne og satse på noe annet.......

6109297[/snapback]

 

Hvis du er desperat, er det ialefall en N80 Pearl Black lagt ut på qxl nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...