Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer


genser

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Min K700 er klar for de evige jaktmarker og jeg vurderer N80 som en potensiell erstatter. Jeg er en av disse som bruker telefonen MYE i jobbsammenheng, og savner dermed litt info om hvordan telefonen faktisk er å RINGE med. Jeg trenger en skikkelig addressebok, jeg vil ha lett tilgang til kontakters forskjellige nummer, god oversikt over oppringte / inngående / tapte anrop. Hvordan er den på to samtaler samtidig (en på vent).

 

Håper noen kan ta seg tid til å svare på hvordan den virker i praksis til ren telefonibruk. Alt det andre telefonen kan er selvfølgelig ikke uvesentlig, men for meg er dette det viktigste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns d er veldig fine bilder for å være en mobil :) Jævlig kipt at d ikke ser ut som noen butikker her i nærheten får inn telefonen med det første :( Har gleda meg sykt mye til denne telefonen no alt for lenge, 1 kvartal opp i r**pa mi! Men, kan ikke noen av dere, som jeg var inne på litt før uten respons "Kan ikke du lr noen av di andre legge ut bilde av hvordan en kjent og kjær nettside ser ut på telefonen?" Hadde vært utrolig ok :)

Endret av EldarHelseth
Lenke til kommentar

En kjent å kjær nettside? Det må bli amobil det :p

 

Slik ser den vanlige visningen i nettleseren ut...

screenshot00019bd.png

 

Man kan altså helt fint bruke denne på vanlige nettsider. Vil du ha mer oversikt kan du også zoom ut til 50%. Teksten er fremdeles godt synelig :thumbup:

screenshot00038ln.png

 

Slik ser det ut med mini-map funksjonen...

screenshot00040sw.png

 

Historikk. Her finner du enkelt fram til sider du har vært på før med fullt bilde av nettsiden...

screenshot00069gn.png

 

Zoomer man inn 125% ser det slik ut...

screenshot00085of.png

 

Trykker du på 8 får du opp denne visningen. Her kan du enkelt bla deg rundt på siden med pilene.

screenshot00094to.png

 

Kjempefin nettleser dette her. For første gang er vanlig nettsurfing virkelig brukbart og oversiktelig på mobilen :p

 

Foresten så lånte jeg naboens wlan igjen for å ta de bildene :!:

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd noe mp4/h.264 innhold? La inn en liten video, men får bare lyden.. (Selvsagt må jeg starte telefonen på nytt, fordi minnet er fullt hele tiden... Videoen er på skarve 30 mb.) Altså, noen som klarer å vise mp4 video?

Lenke til kommentar

Symbian_pro:

Har skjedd noe merklig med min browser. Vet ikke hva jeg har gjort men sidene vises ikke som dine lenger. De blir low-Fi. :-/

Noen Idé? mangler også musepeker og minimapen... den var der før men nå har jeg gjort noe rart som jeg ikke vet hva er... :p

Lenke til kommentar
Symbian_pro:

Har skjedd noe merklig med min browser. Vet ikke hva jeg har gjort men sidene vises ikke som dine lenger. De blir low-Fi. :-/

Noen Idé? mangler også musepeker og minimapen... den var der før men nå har jeg gjort noe rart som jeg ikke vet hva er...  :p

6087528[/snapback]

Ahh, da bruker du sikkert den gamle browseren fra tidligere modeller. N80 kommer nemlig med to browsere. Den nye som jeg tok bilder av og den gamle som heter Tjenester. Tror de valgte å ha med begge fordi den nye nettleseren ikke kan surfe på wap sider. Tjenester ligger i hovedmenyen mens Web (den nye) ligger i "Mine egne" mappen, og som snarvei på skrivebordet hvis du ikke har endret det.

Lenke til kommentar
Symbian_pro:

Har skjedd noe merklig med min browser. Vet ikke hva jeg har gjort men sidene vises ikke som dine lenger. De blir low-Fi. :-/

Noen Idé? mangler også musepeker og minimapen... den var der før men nå har jeg gjort noe rart som jeg ikke vet hva er...  :p

6087528[/snapback]

Ahh, da bruker du sikkert den gamle browseren fra tidligere modeller. N80 kommer nemlig med to browsere. Den nye som jeg tok bilder av og den gamle som heter Tjenester. Tror de valgte å ha med begge fordi den nye nettleseren ikke kan surfe på wap sider. Tjenester ligger i hovedmenyen mens Web (den nye) ligger i "Mine egne" mappen, og som snarvei på skrivebordet hvis du ikke har endret det.

6088441[/snapback]

 

Ja ser man det!

takk for opplysningen! :)

 

Det hjalp seg ja

skal sørge for at jeg bytte de to der ja...

 

 

Feil browser.... *mumle mumle*

Lenke til kommentar

fortsetter å prøve ut wlan, og vi må konstatere at denne mobilen har alt for lite ram. Et godt eksempel er at hvis man skal zoome helt inn på bilder tatt med mobilen. Det har den ikke nok ram til.

 

legger ved et bilde tatt i dag. Bruker opera på mobilen nå, ganske morsomt at det går å laste opp rett fra mobilen.

 

edit: Gikk ikke så fint likevel :)

 

post-28046-1147467614_thumb.jpg

Endret av arehei
Lenke til kommentar
og vi må konstatere at denne mobilen har alt for lite ram. Et godt eksempel er at hvis man skal zoome helt inn på bilder tatt med mobilen. Det har den ikke nok ram til.

Det er jo helt sykt! :no:

 

Kan ikke forstå at Nokia ikke har gjort noe med dette? Mangel på RAM er vel ikke akkurat noe som kan fikses med en firmware-update heller?

 

Huff, er frustrert nå. Har jo ventet på denne perfekte mobilen i evigheter nå også viser det seg at den har mangler/problemer som jeg tar for gitt at mobiler ikke skal ha. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...