Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer


genser

Anbefalte innlegg

Da var jeg og hentet min N80 fra Elprice også, bestilte på torsdag og kom i går.

 

Var kanskje litt mer plastikk enn jeg hadde håpet på, og skjermen var litt mindre enn jeg trodde (Hadde 6280 før). Og den er treeeg. Men dette er etter min mening den lekreste telefonen ute nå. :)

 

Skal prøve wifi når jeg kommer hjem i kveld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk min N80 på fredag, og ble skuffet med engang jeg tok den ut av plastlommen. Det er slark i glidemekanismen når telefonen er slått sammen, faktisk så pass mye at det blir rakle lyd når man beveger toppdelen med skjermen. Litt mindre slark når man skyver tastaturet ned. Både test og sniktitt av N80 sa at dette ikke eksisterte. Til og med han i resepsjonen hos norwegian telecom (gsm.no) hadde så mye slark når jeg var der for å klage. Dette var en av mange grunner til at jeg ikke kjøpte 6280, så har jaggu denne også slark.

Flere som har slark på sin N80?

Lenke til kommentar

Sammenlignet med 6280 er den treig, men med tanke på at det er symbian så synes jeg ikke den er så alle værst. Har bare trykka litt på 6260 og den var mye tregere. Men man blir jo vant til det, og da synes ihvertfall jeg at det funker helt fint!

Lenke til kommentar

Ja samme slarket som deg har jeg også tror jeg. Men det er ingenting mot 6280 som var ekstrem. Jeg kommer ikke til å legge merke til det ettersom jeg hadde 6280 før denne. :) Men kjenn på den makromodus skyve-knappen bak kamera, der har jeg skikkelig slark, dette var noe utrolig billig plastdritt.

Lenke til kommentar

hehe, den makromodus knappen er billig :) Er akkurat nå veldig usikker på hele telefonen. Har jo selvfølgelig ikke fått prøvd den ut noe særlig, men til å være en så dyr telefon virker den å ha noen bugs og er litt skranglete. Lurer rett og slett på om jeg skal levere den tilbake, drite i wifi, og vente på N73.

Lenke til kommentar
La inn min bestilling nå nettopp på gsm.no

Første gang at jeg kjøper en mobil fra en nettbutikk

håper ikke det vil en dårlig erfaring:)

 

Mange som har bestilt fra gsm etter at noen tipset dem skulel

få inn 20 stk idag eller imorgen?

6066803[/snapback]

Hei

De skulle få inn 10stk 9/5,20 stk 10/5 og 15 stk 15/5 og det har de fått bekreftet fra Nokia.

Lenke til kommentar
La inn min bestilling nå nettopp på gsm.no

Første gang at jeg kjøper en mobil fra en nettbutikk

håper ikke det vil en dårlig erfaring:)

 

Mange som har bestilt fra gsm etter at noen tipset dem skulel

få inn 20 stk idag eller imorgen?

6066803[/snapback]

Hei

De skulle få inn 10stk 9/5,20 stk 10/5 og 15 stk 15/5 og det har de fått bekreftet fra Nokia.

6069043[/snapback]

 

Ser ikke ut som om min bestilling er sendt enda, kanskje det var 10 stk som bestilte før meg, men men venter i spenning og håper den blir sendt imorgen:)

Lenke til kommentar

Symbian_Pro: Kan hende den er raskere enn andre symbian telefoner fra nokia, men symbian er likevel tregt. Nå hadde jeg som sagt 6280 tidligere og den var rask. Den er treg noen steder og sånn tror jeg alle er. (Til de som har den; åpne galleri og sjekk tiden det tar før du ser bildene, det er litt treghet der?) Slark på denne er nesten en definisjonssak, jeg merker ikke slarken men det er noe der. Prøv å hold de to delene i hver sin hånd og vri, da kjenner du den gir litt etter oppe og nede. Og det tviler jeg på at det er bare min som gjør.

 

EldarHelseth: Jeg er langt fra misfornøyd med den. Men når man har betalt godt over 5000 så ser man gjerne etter litt å trekke på i starten. Men jeg tviler veldig sterkt på at jeg kommer til å bytte ut denne med det første. :)

Lenke til kommentar

Enig med rontonic her. Er ikke direkte skuffa over N80, men det er bare det at man har så høye forventninger at man blir ganske pirkete til å begynne med. Får se hva jeg gjør med min. Siden tydeligvis noen av telefonene har slark, og noen ikke. Så vil jeg i allefall ha en uten, hvis det er mulig. Dette med minne var jo heller ikke så oppløftende. Det skal ikke være enkelt :hmm:

Lenke til kommentar

Kan ikke si meg enig i kritikken mot telefonen....

Er ihvertfall den beste telefonen jeg har hatt til nå....selvfølgelig er det litt treghet i menyene, men langt på nær så mye som n70...og ikke så mye at det er noe som opppleves som irriterende.

Tror ihvertfall at jeg blir å beholde min en stund! :thumbup:

Lenke til kommentar

Xpert Majorstuen fikk inn noen i dag. De har 1 igjen, og den er holdt av til en som heter Are :)

 

Ble desverre litt kjip pris på 6199 kr. Hun jeg snakket med klarte over hodet ikke å forstå hvordan han som skrev her på forumet i går hadde fått den til ca. 5800 kr inkl forsikring.

 

Men men. Da bærer det til byen å kjøpe mobil.

Lenke til kommentar
Xpert Majorstuen fikk inn noen i dag. De har 1 igjen, og den er holdt av til en som heter Are :)

 

Ble desverre litt kjip pris på 6199 kr. Hun jeg snakket med klarte over hodet ikke å forstå hvordan han som skrev her på forumet i går hadde fått den til ca. 5800 kr inkl forsikring.

 

Men men. Da bærer det til byen å kjøpe mobil.

6069682[/snapback]

Genialt - da er vi klare for som real facts. :!:

Lenke til kommentar

Den siste der var enten dårlig formulert eller dårlig forstått...

du mener altså å si hvis du zoomer 20 ganger inn på ett bilde blir bildet dårligere enn når du bare zoomer 8?

:S

 

sikker bare meg....

Endret av Fleebee
Lenke til kommentar

Da har jeg fått lekt noen timer med min. Er en finfin ting at mobilene kommer med en del batteri, så har hatt den til tur i byen.

 

Tatt noen bilder, som ser helt utrolige ut på mobilen. Jeg vet dog at de ikke er like imponerende på PC-skjerm.

 

Tenker å skrive en liten lesertest om litt tid. Kan gjerne vri den slik at jeg heller prøver spesielle ting i stedet for å skrive om hele mobilen og størrelse og bla bla, om lesertest ønskes selvfølgelig.

 

Trodde at etter å ha hatt en del S60-telefoner for noen år tilbake, pluss nettopp være vant til series 40 v3 så skulle dette være helt likt, men var faktisk mye fler forskjeller i grensesnittet enn jeg trodde, og forskjellen fra min gamle 7610 er jo utrolig store.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...