Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lefdal skulle visst få inn N80 idag(spurte på fredag)

Men dem selger den for 5600,- uten abb litt dyrt synes jeg.

6061968[/snapback]

De hadde nok som Elkjøp, ubekreftet dato i dag. Men ingen N80 på Elkjøp i alle fall og sikkert det samme hos Lefdahl. CaGe: Heldiggris som fant en på elprice. Hva betalte du der?

Lenke til kommentar
Lefdal skulle visst få inn N80 idag(spurte på fredag)

Men dem selger den for 5600,- uten abb litt dyrt synes jeg.

6061968[/snapback]

De hadde nok som Elkjøp, ubekreftet dato i dag. Men ingen N80 på Elkjøp i alle fall og sikkert det samme hos Lefdahl. CaGe: Heldiggris som fant en på elprice. Hva betalte du der?

6062017[/snapback]

 

Betalte 5295,- Trodde ikke de skulle få den inn, siden så mange gikk over nettet, men de fikk inn én. (De bestilite 3, men fikk ikke alle).

Lenke til kommentar
Huff, leit å høre de får pengene dine, men selvfølgelig bra at mobilen er på vei.

6063412[/snapback]

Egentlig enig. Ble ikke akkuratt possitivt overasket over kundebehandlingen. Men nå som jeg får mobilen går det greit.

 

Det er nå uansett bare en uke til alle andre butikker får den... hvis den ubekreftede datoen stemmer.

Lenke til kommentar

:!: yess da var min oxo på vei. sendes i morra :)

Så har elprice ordna i kaoset, tenker det var en del kluss med systemet.

 

Jeg bestilte på onsdags morgen, så da kan alle som bestillte før det hvertfall regne meg å få den i posten snart :D

 

.......endelig :)

Lenke til kommentar
Hmh. Var innom Elprice Vinterbro. De hadde en svart en. Den ble min. Det var den eneste de hadde dessverre.

6061879[/snapback]

Kult å vite at de prioriterer butikken framfor folk som faktisk har bestilt nesten en uke i forveien. Blir bare mer og mer skuffet over denne elendige butikken.

6062142[/snapback]

 

Du vet vel ikke når butikken faktisk la inn bestilling til deres hovedkontor? Det er jo dette som er relevant. Hvis butikken la inn bestilling for to uker siden er det vel bare rett og rimelig at de får den før deg?

Lenke til kommentar
Du vet vel ikke når butikken faktisk la inn bestilling til deres hovedkontor? Det er jo dette som er relevant. Hvis butikken la inn bestilling for to uker siden er det vel bare rett og rimelig at de får den før deg?

6063766[/snapback]

Slik jeg forstod det er det bare ett lager og bestillinger fra internett blir tatt fra butikken. Ikke at butikken bestiller sine varer, mens internettbutikken bestiller noe annet. Mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Fikk endelig tak i min N80 Pearl Black, kjøpte den på Expert Bonus til den nette sum av kr 5812. Prisen er inkludert med 1 års trygghetsforsikring, greit å ha på en såpass dyr telefon - det skal egentlig ikke så mye til for at en såpass stor skjerm som N80 har kan gå i stykker, eller at væske/fuktighet trenger inn i sprekkene på telefonen.

 

Nå får jeg bare håpe at utvalget av Series 60v3-programvare vil øke voldsomt framover...

Lenke til kommentar
Finnes programvare som gjør det til S60 v2, så de får nok gjort om programmet til v3 etter hvert.

 

Fullscreen CallerID het i hvert fall det ene programmet, men var først og fremst laget for å vise bilde av de som ringer.

6061406[/snapback]

 

Kan hende d er bedre no, men sist jeg testet d programmet, d er lenge siden, fungerte d utrolig dårlig, ikke som på SE telefonene. Tok utrolig lang tid før bilde kom opp osv. Så jeg fjerna d etter et par dager. Men leste en plass at nokia også skulle begynne å ha sånn bilde over hele skjermen når folk ringer, men vet ikke om d er riktig..

Lenke til kommentar
Her er ett tips til dere som ikke har fått tak i N80 ennå.

 

På gsm.no skal de få inn 20 stk på ons eller tor. denne uken. I følge dem så er de bekreftet også.

 

"Billig" er den også 4899.-kr

6064715[/snapback]

 

Lagerstatus: ventet til lager 10/5

 

Det er black!

 

:dribble:

Lenke til kommentar

Bare pos. om gsm.no!

 

Har handlet telefoner på gsm.no i over ett år nå, og har ingenting negativt å si om de.

Har ingen problemer med å anbefale de! Dessuten har de en gunstig avbetalingsordning på mange mobiler for de som ønkser det (rentefritt,bare mnd.gebyr)!

Lenke til kommentar

La inn min bestilling nå nettopp på gsm.no

Første gang at jeg kjøper en mobil fra en nettbutikk

håper ikke det vil en dårlig erfaring:)

 

Mange som har bestilt fra gsm etter at noen tipset dem skulel

få inn 20 stk idag eller imorgen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...