Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har bestilt hos elprice.no som har fått mail ennå om at telefon har blitt avsendt i dag?

6046433[/snapback]

Nei :no:

6046500[/snapback]

 

Og nei, de har ikke lenger prisgarantien, da de sier myndighetene nektet dem det.

6046589[/snapback]

 

Men om man sier til dem at den tlf blir solgt billigere andre steder

kan man vel få den til samma pris?

Lenke til kommentar
Jaja, ingen bekreftelses-mail på meg heller. Er det sånn de vil drive butikk, så får jeg også slette bestillingen.

 

Bare jeg får tak i en telefon før den 19. mai, så er jeg fornøyd. For da reiser jeg på 5 ukers sommerferie...

6048169[/snapback]

 

Jeg har forhåndsbestilt på netshop, men finner ingen bekreftelsesmail fra dem. Sender ikke de heller ut noen konfimasjon på bestillt vare?

 

...Skulle funnet ut om bestillingen min faktisk er inne.

Lenke til kommentar
Jaja, ingen bekreftelses-mail på meg heller. Er det sånn de vil drive butikk, så får jeg også slette bestillingen.

 

Bare jeg får tak i en telefon før den 19. mai, så er jeg fornøyd. For da reiser jeg på 5 ukers sommerferie...

6048169[/snapback]

 

Jeg har forhåndsbestilt på netshop, men finner ingen bekreftelsesmail fra dem. Sender ikke de heller ut noen konfimasjon på bestillt vare?

 

...Skulle funnet ut om bestillingen min faktisk er inne.

6050091[/snapback]

 

Har du ikke konto der? Da er det bare å logge seg inn å sjekke ordrestatus. Min står ubekreftet til 12.5.

Lenke til kommentar
Hmm... bestilte ikke du etter meg??

 

Utrolig skuffende at de ikke klarte å levere.

6051867[/snapback]

 

Utrolig skuffende har du helt rett i. Ble ikke akkurat imponert over elprice.no. De ansatte der som jeg var i kontakt med var hyggelige og hjelpsomme, men systemet (eller mangelen på dette) ble jeg ikke imponert av. De hadde jo ikke oversikt i det hele tatt virket det som. Skal bli spennende å se om bestillingen min virkelig er kanselert slik jeg ba om, eller at det kommer en pakke i posten om et par ukers tid..

Endret av KontraBass
Lenke til kommentar

amobil test av N80

Den er ikke mindre enn 2,6 cm tykk, 5 cm bred og 9,5 cm høy. Vi snakker altså om en rimelig stor klump av en telefon. Dette er ikke noen modelll for deg som er på utkikk etter noe lite og nett.

(...)

Med N80 kan du bare glemme trange bukser, og små damevesker. Skal du få plass til N80 i lommen må du enten ha snekkerbukse eller en annen bukse med veldig store lommer. Hvis ikke må du nesten ha en bæreveske eller noe annet for hånden når du skal ta telefonen med deg.

Dette er det de sier om verdens minste 3G smarttelefon?? Det sier seg selv at designet ikke kan være en razr med så mye teknologi som er stappet inn. Dessuten er det bare tykkelsen som er over gjennomsnittet. 5cm bred og 9,5 høy er jo faktisk mindre enn det som er normalt.

 

De skrøt i hvert fall av batterilevetiden og lydkvaliteten :p

Lenke til kommentar
Hmm... bestilte ikke du etter meg??

 

Utrolig skuffende at de ikke klarte å levere.

6051867[/snapback]

 

Skjønner godt du er skuffa.

Du bestilte vel på tirsdag du å. Jeg bestilte i 14-tia.

 

 

btw. Synes ikke telefonen var så veldig stor, min første tanke når jeg åpna eska var : "oi, så liten", men så tok jeg den ut og så tykkelsen. Det skal jo sies at jeg hadde en SE P800 før som ikke akkurat er liten.

Lenke til kommentar

La inn bestilling hos elprice.no 3/5. På ettermiddagen 4/5 kom bekreftelse på forsendelse/sporingsnummer. 6/5 (i går) hentet jeg den på posten.

Var nok blandt de heldige som fikk en av de siste de hadde på lager...

 

Så langt er jeg strålende fornøyd. Er jo litt kort tid på å gi en vurdering, men hadde bekymret meg litt for størrelsen på N80. Her vil jeg si at jeg ble positivt overrasket. Telefonen er jo litt tykkere enn "vanlige" modeller, men ikke så tykk som jeg hadde forestillt meg. Litt kjappere enn feks. N70 og det er jo positivt! Den har også en funksjon som jeg lurte litt på i begynnelsen. Oppdaget at av og til blinket en blå diode oppe i hjørnet på telefonen. Trodde først at det var bluetooth'n som var aktivert, men det var det ikke. Begynte da å lure på om det hadde noe med wlan-søk å gjøre. Måtte fram med instruksjonsboka! Det viser seg at telefonen har en funksjon hvor den etter en tid (som man kan stille inn selv) slår skjærmen helt av. Når dette skjer, indikerer telefonen at den er på med å blinke! Funksjonen kan kobles inn/ut etter som man ønsker.

Endret av rogerw2k
Lenke til kommentar
La inn bestilling hos elprice.no 3/5. På ettermiddagen 4/5 kom bekreftelse på forsendelse/sporingsnummer. 6/5 (i går) hentet jeg den på posten.

Var nok blandt de heldige som fikk en av de siste de hadde på lager...

 

Så langt er jeg strålende fornøyd. Er jo litt kort tid på å gi en vurdering, men hadde bekymret meg litt for størrelsen på N80. Her vil jeg si at jeg ble positivt overrasket. Telefonen er jo litt tykkere enn "vanlige" modeller, men ikke så tykk som jeg hadde forestillt meg. Litt kjappere enn feks. N70 og det er jo positivt! Den har også en funksjon som jeg lurte litt på i begynnelsen. Oppdaget at av og til blinket en blå diode oppe i hjørnet på telefonen. Trodde først at det var bluetooth'n som var aktivert, men det var det ikke. Begynte da å lure på om det hadde noe med wlan-søk å gjøre. Måtte fram med instruksjonsboka! Det viser seg at telefonen har en funksjon hvor den etter en tid (som man kan stille inn selv) slår skjærmen helt av. Når dette skjer, indikerer telefonen at den er på med å blinke! Funksjonen kan kobles inn/ut etter som man ønsker.

6055598[/snapback]

 

Høres hefig ut.. sikkert en bra måte å spare strøm på.

Endret av EldarHelseth
Lenke til kommentar
Et spm til de av dere som har N80.

Når man mottar en sms på tlf står det da opp navn/nr av senderen

eller står det bare 1 melding motatt?

 

Hvis ikke finnes det da, noe program for Symbian

som gjør dette mulig?

6061018[/snapback]

 

 

Hei! KOmmer ikke opp navn/nr når man får sms...og såvidt jeg vet, er det ikke laget noe program for dette til N80...N80 bruker jo Symbian S60 3. versjon, og det er ikke mange programmer som er laget til denne versjonen enda...

Lenke til kommentar
Finnes programvare som gjør det til S60 v2, så de får nok gjort om programmet til v3 etter hvert.

 

Fullscreen CallerID het i hvert fall det ene programmet, men var først og fremst laget for å vise bilde av de som ringer.

6061406[/snapback]

 

Stemmer! Håper dem begynner å lage progz til N80 snart :dribble:

Lenke til kommentar

Hmh. Var innom Elprice Vinterbro. De hadde en svart en. Den ble min. Det var den eneste de hadde dessverre.

 

...og den telefonen er da visselig ikke så stor og tjukk som noen skal ha det til!

Endret av CaGe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...