Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det Noen her som kan bekrefte at det er en såkalt "frakoblet" modus på N80??

 

For det stod ingenting om det på Nokias hjemmesider

6011586[/snapback]

Det har det vært diskutert i det vide og brede før i denne tråden - og ja, det er det selvsagt på en slik proffmobil.

Lenke til kommentar
Er det Noen her som kan bekrefte at det er en såkalt "frakoblet" modus på N80??

 

For det stod ingenting om det på Nokias hjemmesider

6011586[/snapback]

Det har det vært diskutert i det vide og brede før i denne tråden - og ja, det er det selvsagt på en slik proffmobil.

6011843[/snapback]

 

...ja og det står på s 94 i brukermanualen som er lagt ut på Nokias hjemmesider!!

Lenke til kommentar
Når kommer 'n?

6033872[/snapback]

Har for lengst kommet...

 

Er bare blitt utsolgt. Det kommer stadig inn nye partier, men de blir fort revet bort ettersom mesteparten er forhåndsbestilt og resten kjøpes opp av teknokåte jævler med sovepose utenfor Mobil-sjappene. :D:p

 

Tenker vi ser juni måned og vel så det før denne blir tilgjengelig for alle og enhver på en enkel måte.

Lenke til kommentar
Elprice oppgir at de har N80 på lager nå.

6028386[/snapback]

 

Har de den bare i sølv? eller?

6029466[/snapback]

 

Bestillte min ifra elprice på torsdag. Gadd ikke vente lenger for å få en i pearl black. Jeg spesifiserte ikke farge i bestillingen på nettshoppen deres. Å nå da telefonen dumpet ned i postkassen min igår (rask levering, bra elprice :) ) så kom telefonen i PEARL BLACK!! :dribble: Konge!!

Lenke til kommentar
Elprice oppgir at de har N80 på lager nå.

6028386[/snapback]

 

Har de den bare i sølv? eller?

6029466[/snapback]

 

Bestillte min ifra elprice på torsdag. Gadd ikke vente lenger for å få en i pearl black. Jeg spesifiserte ikke farge i bestillingen på nettshoppen deres. Å nå da telefonen dumpet ned i postkassen min igår (rask levering, bra elprice :) ) så kom telefonen i PEARL BLACK!! :dribble: Konge!!

6034819[/snapback]

 

Da har jeg og bestillt :p

Endret av _bobbo
Lenke til kommentar
Er det 100% sikkert at du får en Pearl Black hvis du bestiller fra Elprice?

6035068[/snapback]

Neppe.....

6035185[/snapback]

 

 

Hei!

Jeg bestillte fra Elprice i går, sendte med kommentar under bestillingen om at jeg helst ville ha sort om de hadde. etter ca 10 min kom det en mail at de sender meg en sort i dag... I dag kom mail med sporingsnummer, og bekreftelse på at den var sendt.. juhu... :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...