Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noe sted som har bekreftet dato? En annen ting, offtopic, men gidder ikke lage en ny tråd: Jeg hadde en N70 med Fri 60, jeg mista mobilen, nå bruker jeg den gamle med Fri60, om jeg kjøper en N80 med samme abbo må jeg vel betale 2 stk samtidig? Hva blir i tilfelle prisen for å slippe unna et?

Lenke til kommentar
Ja. Når man handler Nokia kan man ikke alltid forvente at det ikke er en bedre mobil på vei. De kommer stadig vekk med nye modeller, og da disse presenteres noen måneder på forhånd er det alltid noe bedre som kommer.

5992150[/snapback]

 

Dette må vel være årets understatement :!:

Noen måneder :roll:

N80 ble presentert i november, skulle komme 1. kvartal, hadde den kommet til en butikk nær meg eller deg i januar /februar er jeg enig i at det hadde vært noen måneder.

Hvis du åpner opp skylappene og ser på realiteten i Nokias lansering av N80, så er det gått et halvt år fra lansering til vi kan vente å få den i butikken; og det er vel strengt tatt ikke "noen måneder" ; ;) eller?

Lenke til kommentar
Prisen er kr 600,- og den senkes med kr 40,- pr måned. Koden sendes i postoppkrav.

 

600kr i måneden? Dette ble jeg ikke klok på.

5994685[/snapback]

Må jo være slik at det er 600kr hvis du vil fjerne låsen den første måneden, 560 den andre måneden, 520 den tredje måneden osv. Så hvis man vil avslutte etter 6 mnd betaler man bare et engangsbeløp på (600-(40*6))=360

 

Men dette gjelder operatørlås ikke bindingsavtalen.

Endret av håvard87
Lenke til kommentar

Blir enda mer offtopic, men jeg skal jo ha N80 :p

Hadde seg slik at jeg mista N70. Det skulle gå på reiseforsikring. Den kosta 1700 ny med abb, men uten abb 4500,- ca. Fikk skriftelig fra Elkjøp at den var vært 4500 uten abb. Jeg skrev også ved siden av at jeg måtte ha uten abb ellers måtte jeg betale for 2 abbo. Er det noe sjangs for at jeg drar i land 4,5k? :)

Lenke til kommentar

Det kan faktisk stemme...

- Det er riktig at de tre nye modellene i henholdsvis både N- og E-serien, dessverre er noe forsinket, sier informasjonssjef for Nokia i Skandinavia Anna Svensson til Forbruker.no.

- Vår logistikkavdeling har lovet at utsendelsen av N-serien begynner nå i midten av april. Dermed regner vi med at de store volumene med telefoner skal være ute hos forbrukerne i slutten av april.

http://forbruker.no/digital/nyheter/mobil/article1269200.ece

 

Jepp, salget begynte i midten av april. Da er det bare å vente på de "store volumene" som skal komme nå i slutten av april.

 

Jeg krysser fingrene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...