Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker ikke hvor det var jeg leste det men jeg så en artikkel i forbildelse med datoene som Nokia slapp 3. april (fra reuters) at nokias talsmann/kvinne i Norge sa at N80 ville begynne å komme så smått mot midten av april, og at den ville være tilgjengelig i store volum i slutten av april. Hvis det stemmer er 28. april veldig sannsynelig.

Endret av Symbian_Pro
Lenke til kommentar
Bare fortell meg hvor jeg får kjøpt den i oslo så skal jeg teste så mye dere vil :)

5977875[/snapback]

Telekiosken har den... til 7000,- riktig nok :!:

 

Etter det jeg har hørt rekker ikke lydkvaliteten helt opp til W serien, men telefonen kvalifiserer seg absolutt som MP3 spiller og har fremdeles god lyd. N91 derimot er betydelig BEDRE enn W serien.

 

WLAN funker utmerket og er rask og fint (så raskt som nettet tillater) og det funker mye bedre enn i de tidligere communicator-modellene.

5978572[/snapback]

 

Ta bilder av telefonen når du har lastet inn ei side, amobil.no lr noe, samme ka! Er jævlig nysgjerrig hvordan d ser ut :) :) :) Ta bilde!!

Lenke til kommentar
Netshop har da virkelig datoer i april fremdeles. Komplett har ikke det, men det har de ikke hatt siden 1. April heller. Alle andre har 28. April så ingen grunn til bekymring.

5978918[/snapback]

Jeg mente Netshop Oslo hvor jeg har bestilt fra, de har nå 15. mai, mens komplett har 19. mai. Er redd dette var "det lille første" partiet som kom nå, og volumet kommer i mai (som også en selger fra nokia fortalte på elektrofil, men de sa riktignok veldig mye rart der).

Lenke til kommentar
OK, gikk ut fra at du hadde telefonen siden du fortalte at wlan funksjonen funka bra :p

 

Kan noen som har telefonen og fysisk kan teste wlan teste den å fortelle om det funker bra, og legge ved et bilde som gir oss en smakebit på hvordan d tar seg ut på skjermen til N80 :)

5979712[/snapback]

 

Slik jeg leste d så var d musikk kvaliteten du hadde "hørt" ("Etter det jeg har hørt rekker ikke lydkvaliteten") men jeg leste w lan bestemt form ("WLAN funker utmerket og er rask og fint" Siden d sto for seg selv :p Men d e greit, er no avklart no :) Jeg bare missforsto deg, ikke noe gale i d!

Lenke til kommentar
"Mobilen vil finnes i salg i Norge før første juli."

 

http://forbruker.no/digital/tester/mobil/article1291778.ece

 

- Treiginger!

5983302[/snapback]

Det står der at den vil finnes i salg i Norge i andre kvartal. Og det stemmer jo... Jeg tipper før 10 mai. :)

5983461[/snapback]

 

Dem har redigert nå.

Stod der at den ville komme før juli og at prisen ville ligge mellom 4-5000

endret dette til ca 5000 nå, dem leste visst det jeg skrev i kommentar feltet:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...