Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer


genser

Anbefalte innlegg

De som klager på disse kan umulig vite hva de snakker om.

5973418[/snapback]

Hah! Er det ikke det vi forumbrukere er til for? ;)

 

Det er klart jeg kan klage. Muligens litt blasse bilder (i forhold til virkeligheten, altså) og bildene blir litt vel overbehandlet (men ikke på langt nær ødelagt som på 6280). Men ellers imponert over detaljgraden. Det er ikke mangel på autofokus som gjør at ikke bildene blir bedre, for å si det sånn. Men jeg er spent på hva en litt mer ordentlig test vil si om kvaliteten. Frykter også at dette er best-of-bilder, og da hadde det vært spennende å visst hvor mange man må ta for å få vellykkede bilder. Dessuten var disse bildene også tatt i fullt dagslys, hvilket er det letteste lysforholdet å få gode bilder i. Vi får se når realitetens bøtte med vann slår over hodene vår hvor kaldt vannet egentlig er...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis det ikke er på siden går jeg ut ifra at det er som de andre s60 telefonene å bare gå til høyere og venstere med "joysticken".

høyere for høyere lyd og venstere for lavere...

5977341[/snapback]

 

Oki det var det jeg også tenkte på.

 

Norsk brukermanual er tilgjengelig nå på Nokia sider

her

Lenke til kommentar

Helt personlig tror jeg nok ikke N80 har så bra lyd som W serien til SE.

Hadde en W550i og lyden er overlegen!

Men det gjenstår jo å se da..

 

Noen av grunnene til at SE har bedre hardware er (i min teori) Sony.

Sony har laget digitalkameraer, mp3spillere i mange år fra før noe Nokia har måttet begynt på fra "skrætsj".

Så jeg syns nokia gjør en god jobb

Lenke til kommentar
Hei : )

 

Er det noen som har testet Wlan funksjonen på N80 enda? Funker det bra?

5977570[/snapback]

Skulle jeg også likt å vite... :w00t:

5977584[/snapback]

 

Ja faen, kan ikke noen teste d? laste litt sider også, hvordan er d å lese vanlige sider på mobilen? uoversiktlig? tregt? ok? fortell fortell

Lenke til kommentar
Bare fortell meg hvor jeg får kjøpt den i oslo så skal jeg teste så mye dere vil :)

5977875[/snapback]

Telekiosken har den... til 7000,- riktig nok :!:

 

Etter det jeg har hørt rekker ikke lydkvaliteten helt opp til W serien, men telefonen kvalifiserer seg absolutt som MP3 spiller og har fremdeles god lyd. N91 derimot er betydelig BEDRE enn W serien.

 

WLAN funker utmerket og er rask og fint (så raskt som nettet tillater) og det funker mye bedre enn i de tidligere communicator-modellene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...