Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer


genser

Anbefalte innlegg

Synes det er altfor mye fokus på kameraet til N80! Greit, den er den første "vanlige" telefonen med over 3 megapixler (Veit at Samsung og Sharp har høyere oppløsning), men ikke forvent dere altfor mye! N80 er jo først og fremst en multimediatelefon med flere tilkoblinger enn de aller fleste telefoner per i dag. Så hvis man hadde fjernet kameraet og sett på spesifikasjonene som N80 har, så skal man lete lenge etter noe tilsvarende. Så derfor mener jeg at man ikke skal dømme en telefon etter kvaliteten på kameraet, for da har blant annet N80 kommet litt ut i feil lys, mener da jeg :)

5964531[/snapback]

 

Heilt einig eg. Eg kritiserer ikkje telefonen, men kamera på telefonen. Eg trenger ikkje gjenta meg sjølv, men eg det er dårligare enn kva eg forventa meg. For all del, det er ein bra mobil!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er kamera så dårlig som det høres ut som??

Kan kamera på N80 sammenlignes med noen andre mobilkamera??

 

 

Og det hadde vært fint å fått sett noen bilder tatt ute med Nokia N80  :hmm:

5968580[/snapback]

Hvis du kunne tatt deg tid til å lese forige side i tråden så ser du flere bilder tatt med N80, samt lenke til en zip med enda flere bilder og videoer.

 

Og nei, kameraet er ikke så dårlig som det høres ut som.

Lenke til kommentar
Noen som har bestillt hos Komplett?

Der er ubekreftet dato plutselig blitt 19.05.

Ser ut som det er en mer realistisk dato enn det de hadde tidligere.

Jeg har bestilling inne hos MPX ;)

5971512[/snapback]

Har bestilt hos Komplett også, men ikke fulgt noe med på datoen. Kjøper hos første som får den i svart, med untak av GSM.no eller Netshop.

 

Men bildene er jo ikke så alt for ille. Zeiss har jo kvalitetsoptikk.

N80 bruker ikke Carl Zeiss optikk.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
hvorfor ikke kjøpe den på gsm.no?

jeg har bestilt den der...

5972146[/snapback]

Holder meg unna dem etter tidligere debatter om ikke så god lov-tolkning og kundevilkår hos dem. Mulig de er forbedret seg, men det er ikke nok for å få meg til å kjøpe der. Fler debatter om gsm.no finner du på "Forhandlere og verksteder".

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke handle hos Netshop? (har bestilling inne der selv på N80 så det kan være greit å få begrunnet hvorfor du ikke vil handle der arehei)

5972248[/snapback]

Elendig behandling av en venn av meg :) Det gjaldt dog data, men jeg liker aldri å gi penger til en forretning som har gitt meg negativt inntrykk.

 

edit:

 

Får vel svinge oss litt inn på topic igjen. Fant noen nydelige bilder. Ikke bare er telefonen markedets beste, men den er rett og slett lekker og, synes nå jeg. Fine bilder her:

Svart: http://www.planetes-mobiles.com/viewtopic.php?p=39099#39099

Bildene han har tatt er jo skalert ned, men temmelig fint likevel :)

 

Stålfarget: http://www.planete-nokia.com/phpBB2/index....showtopic=26217

 

Sammenligninger: http://www.planete-nokia.com/phpBB2/index....c=26047&st=1860

 

Gleder meg :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Hvis du kunne tatt deg tid til å lese forige side i tråden så ser du flere bilder tatt med N80, samt lenke til en zip med enda flere bilder og videoer.

 

Og nei, kameraet er ikke så dårlig som det høres ut som.

5968602[/snapback]

 

Den lenka funker ikke - får bare timeout her...

 

edit: Nå funker den igjen - ser bra ut dette!

Endret av sneilerts
Lenke til kommentar
Nå skal det sies at Netshop faktisk er den butikken folk er 5. mest fornøyd med av totalt 140 butikker på internett.

 

Netshop kommer blant annet foran butikker som PS Data, MPX, PCutstyr, Mamoz og Komplett.

5972352[/snapback]

Fullt mulig det, men for meg teller personlige erfaringer mer enn andres, egentlig.

 

Editet min forige post med en del fine bilder der. Brukte tydeligvis så lang tid at det rakk å komme to svar her først.

Lenke til kommentar
Fant noen nydelige bilder. Ikke bare er telefonen markedets beste, men den er rett og slett lekker og, synes nå jeg. Fine bilder her:

Svart: http://www.planetes-mobiles.com/viewtopic.php?p=39099#39099

Bildene han har tatt er jo skalert ned, men temmelig fint likevel :)

Fy steike! Noe så vakkert! :dribble:

Uten tvil den mest sexy mobilen på marked. :love:

 

Tusen takk for supre bilder arehei.

 

Gleder meg til min kommer. :cool:

Lenke til kommentar

Virkelig bra bilder av den.

 

Tror jeg missforsto det med at Carl Zeiss og Nokia. De lager kanskje bare kameraer til visse mobiler? Uansett, det var jeg som missforsto, og de laget ikke til N80 beklager.

 

 

Klarer snart ikke vente lengre...må ha den mobilen nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...