tigergutten Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Javel, da bler det : the peon is crying for min del... lei nå, altfor mye tull og problemer (nedetid, lag, osv) Eksempel: ide jeg skal cancelere kontoen min, så blir plutselig språket tysk i account-manager... et lite problem, men et unødvendig og ikke minst, ett av mange jeg har hatt med dette spillet.. Dessuten er du virkelig avhengig av å komme i en god guild for å få utnytte instances o.l. Etter å ha gått i (for?) mange runs med små-unger (ja jeg er gammel, i know) så er jeg drittlei.. så melder meg herved ut, og sier lykke til videre til resten av gjengen.. Noen andre som har meldt seg ut, og som også kan nevne hvorfor?? (skal ikke se bort ifra at jeg kommer tilbake senere, 100kr mnd er ingenting, men da må det bli i en god guild/med venner som ikke a) skifter char i hytt og helve*** b) joiner sære guilds og er generelt umulig å samarbeide med ) Forresten: The peon is full-on weeping now. We hope you're happy. Forsøk på humor eller ELENDIG forsøk på å holde på spillere?
jevel Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Gjorde det samme etter å ha opplevd å ikke kunne være med i MC raids i nesten to måneder i strekk på grunn av problemer med disconnects, innloggingsservere og lag. Det var så ufattelig surt å skulle logge seg på en halvtime før raidet startet, bare for å komme til handshaking og så stå der til man ble disconnecta. Når man endelig fikk logget inn var raidet fullt, og man kunne bare prøve igjen neste uke. Til slutt fikk jeg nok og stengte kontoen min. -KJ
OscarWoHA Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Hadde tenkt til å ta cancel for denne mnd pga lagg som gjør at jeg har begynt å se på Hotel Cæsar igjen, men Blizzard har allerede trukket 550kr. /cry.
MysticoN Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Hadde tenkt til å ta cancel for denne mnd pga lagg som gjør at jeg har begynt å se på Hotel Cæsar igjen, men Blizzard har allerede trukket 550kr. /cry. 5054001[/snapback] hehe.. hotel cæsar er no digg da.. men men.. ja jeg har flere ganger tenkt på å slutte med wow.. på grunn av lagg og mye anna tull.. ikke minst fordi at Blizzard folka ALDRI er på forumet og holder spillerne oppdatert om hva som skjer i wow verden, når den har problemer.. men jeg er rett og slett for hekta.. så fortiden blir det BÅDE wow og Cæsar hos meg.. men ja.. jeg blir mer og mer lei for hver dag som går.. er selv 25 år og tar på å spille på en server med så mange unger...
p0zz Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 "The peon is full-on weeping now. We hope you're happy. " Hahah. Nei det er bare Blizzard som har humor <)
cremaster Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Jeg kansellerte kontoen min fordi: - det er ikke utfordrende nok, krever ikke særlig skills, mest evnen til å pugge de forskjellige klassenes angrep og forsvars muligheter. - alt for tidkrevende, er ikke noe poeng i å bare spille en time. - er definitivt ikke lagd for oss som er "periode spillere" - alt for stor fokus på grinding og annen repetetiv spilling - alt for dårlig kundebehandling, bugs, lag, køer etc.
likferd Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Jeg kansellerte kontoen min fordi: - det er ikke utfordrende nok, krever ikke særlig skills, mest evnen til å pugge de forskjellige klassenes angrep og forsvars muligheter. - alt for tidkrevende, er ikke noe poeng i å bare spille en time. - er definitivt ikke lagd for oss som er "periode spillere" - alt for stor fokus på grinding og annen repetetiv spilling - alt for dårlig kundebehandling, bugs, lag, køer etc. 5056098[/snapback] Alt utenom det siste punktet er desverre mer eller mindre uunngåelig i et mmorpg, selv om jeg er enig i at endgame content er litt for lett. Er også plagsomt med stadige server problemer osv ja, får håpe blizzard tar ansvar og får ordnet dette. Men til å være blizzards først forsøk innen mmorpg, er det usedvanlig lite bugs
Heales Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Sluttet selv for 2 dager siden på grunn av enkelte personer i guilden jeg var medlem av. Orker ikke masse crap fra maktsyke mennesker og da var det på tide å avslutte WoW. WoW er uansett et alt for softcore spill til at det holder interessen over veldig lang tid, og nå starter samtidig bete for Vanguard og da er valget enkelt. Bugs har det vært lite av, og det skal Blizzard ha skryt for. Samtidig skal det sies at alle de tekniske problemene med innlogging, lag og andre ting er den værste søpla jeg noengang har opplevd med noe MMORPG spill. Med tanke på den suksessen WoW tross alt er blitt er det totalt uakseptabelt at de ikke for lengst har løst problemene. For øyeblikket er ikke spillet verdt pengene med tanke på at MC, BWL etc. er lagfeasts av dimensjoner.
IntelAmdAti Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Jeg prøver å cancle accouten men jeg får error på Blizzard sine sider.. Peon er "full-on weeping now" men kompis er kjempeglad som endelig har råd til epic mount
SirGalrim Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Ja har sagt opp abonomentet... Slutta av flere grunner: - tar for mye tid, ikke lett å være casual player - for mye fokus på grinding - for dårlig støtte for RP, bare combat - for lite oppfinnsom RP blandt spillerene - for statisk verden, lite story og det skjer ingenting... world events anyone!!? Men jeg lengter allikevel alt tilbake
Tåkefyrste Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Ja, det er en del å utsette på diverse ting i WoW, og ja, det kan bli mye bedre. Men jeg fortsetter å spille jeg, av den enkle grunn at det ikke finnes bedre og mer underholdende spill for øyeblikket.
Xeenon_ Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg sluttet, solgte kontoen og angrer =) skal kjøpe en ny kopi av spillet så fort som mulig
Xeenon_ Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 (endret) edit: dobbelpost, ©2005 by AOL 9.0 dialup Endret 26. oktober 2005 av Xeenon_
pellemann Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 har nettopp meldt meg ut jeg også. mye lag, lite grupper, kommer aldri inn i Arathi Basin, o.l. første gang jeg måtte stå i kø for å logge meg inn idag da. (spiller thunderhorn). så det får være nok. snart kommer xbox 360, da blir vel kanskje alt bedre.
Akira Kurosawa Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Vel, Min account blir stengt om to dager, får se hva som skjer videre
Kultom Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Jeg sluttet, angret, fikk igang kontoen igjen og alt var bra, måtte bare finne meg en ny guild etter at jeg leavet den jeg hadde ' 2uker uten wow er et helvete.
Khalifen Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Jeg har vurdert å slutte, men vil ikke klare det. Stakkars Peon :'( (Har en i hordeguildet som kaller seg det)
gamer73 Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Når jeg slutter er det fordi jeg er lei, og det har ikke noe med spillet å gjøre. Wow er fremdeles noe av det beste innen spill, men er man lei så er man lei, men det er ikke wow sin skyld. Å slutte wow pga spilltekniske ting og lagg vil jeg kalle "suttring"
Amaranth Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 (endret) Jeg hadde kanskje vært ferdig med WoW nå, hadde det ikke vært for at jeg har havnet med de folka jeg havnet med. Har alt for mange gode venner der nå til å en gang tenke på å slutte. Er vel mer redd for at andre jeg kjenner der skulle finne ut at de er lei... Dagen guildet jeg er i nå faller fra hverandre eller forsvinner helt er vel dagen jeg vurderer å slutte. Tidligere i år studerte jeg effekten av MMORPG spill på folk. Det var når WoW fortsatt var nytt og ikke så veldig mye mer enn et spill for meg. Mye interesant som kom fram der (sjekk ut en type som heter Nick Yee for en hel del om sånt). Det som vel er litt skummelt er at jeg selv begynner å kjenne meg igjen i mye som kom frem der. Her har man brukt snart et år på bygge opp en karakter, få gode venner and so on. For mange er dette temmelig vanskelig å legge bak seg en dag... Endret 7. november 2005 av Amaranth
Tå. Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Sluttet i april. Hvorfor? Jeg ser ganske enkelt ikke poenget i å spille et spill i 5 timer+++ for å kanskje få et item. Ser heller ikke poenget med å spille 24/7 for å bli Grand Marshal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå