Gå til innhold

The Black Flight død på Daggerspine.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det Synergy begge gangene? Begynte å lure litt da eg såg det hang to hoder der, men fant ut at det måtte være han.

Chokke, begynner å bli litt lei de meningsløse postene dine, vet ikke om du tror du er morsom eler noe. Uanset, vet at mange er lei av poster om at x boss er drept på z server, men dette er da faktisk litt spesielt.

Skrevet
Var det Synergy begge gangene? Begynte å lure litt da eg såg det hang to hoder der, men fant ut at det måtte være han.

Chokke, begynner å bli litt lei de meningsløse postene dine, vet ikke om du tror du er morsom eler noe. Uanset, vet at mange er lei av poster om at x boss er drept på z server, men dette er da faktisk litt spesielt.

5013639[/snapback]

Joda Synergy beggge gangene.

Skrevet
Hvor lang respawn tid har han? Og, er vel ikke lenge før BWL blir farma.

5015278[/snapback]

Ett par kills til og han er farming status :)

De sa de skulle komme ut med film snart, så det er bare til og sjekke her en gang i blandt: synergy.cr0w.net

Skrevet

Ikke dårlig..Pleier og være sånn etter første faller så faller alle. Ligger litt etter vi på Burning blade virker det som though ;>

Skrevet
Ikke dårlig..Pleier og være sånn etter første faller så faller alle. Ligger litt etter vi på Burning blade virker det som though ;>

5018197[/snapback]

Xzan, er du horde eller alliance på Bleeding Hollow? Visste ikke at det var så mange flere nordmenn der :)

Skrevet
siden jeg tydeligvis ikke får lov til å spørre om ting, spør jeg igjen: er det kommet en film?

5017983[/snapback]

Ja.

5018905[/snapback]

link?

5019050[/snapback]

:wallbash:

Skrevet
siden jeg tydeligvis ikke får lov til å spørre om ting, spør jeg igjen: er det kommet en film?

5017983[/snapback]

Ja.

5018905[/snapback]

link?

5019050[/snapback]

:wallbash:

5019061[/snapback]

var ikke ute sist jeg sjekka... Men fant den nå herregud.,...

Skrevet

5018197[/snapback]

Xzan, er du horde eller alliance på Bleeding Hollow? Visste ikke at det var så mange flere nordmenn der :)

5018388[/snapback]

Jeg er alliance, eller rettere sagt var. Konten er enda aktiv men spiller hovedsaklig på EU Burning Blade nå. ;)

Skrevet

ok, skjønner forsåvidt det. Nå er guilden vår ganske sammensveiset og Bleeding Hollow har bra pvp. Dessuten vet jeg ikke om jeg hadde kunnet kommet særlig mye lengre som "casual player" (max. 15t/uke) noe annet sted :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...