Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009


sdf123

Anbefalte innlegg

valle hovin?? hvorfor snakker du om den?? det er jo konserten på telenor arena jeg snakker om. valle hovin er helt uinterresant for meg fram til jeg eventuelt klarer å skaffe billetter til den.

 

konserten slutter 22.15 og toget går 23.09. dvs vi har 54 min på å komme oss fra arena til oslo s hvis ikke vi kan hoppe på nattoget på lysaker (eller er det kun en t bane stasjon??). på den tiden må vi komme oss ut av arenaen og så komme oss de 10.5 km inn til oslo s. er det mulig eller er det for risikabelt?? skal nevnes at vi er i god form og kunne tålt å løpe noen km :tease:

Et normalt menneske klarer det fint å løpe inn til oslo sentrum

 

En gang jeg var på fylla på Kolsås og skulle hjem så jogga jeg hjem via Lysaker og Sandvika. JEg brukte 5 timer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nord-norge, og har retningssans lik en gråstein. Har klart å bruke 1,5 time fra Oslo S til Oslo Spektrum f.eks. Så det har aldri vært aktuellt å finne ut hvor langt det var å gå fra VH siden jeg alltid har hatt begrenset tid.

 

Oj...bomma på Oslo S til Spektrum ja....da kan vel Valle til sentrum være en ganske bra utfordring

Lenke til kommentar
Nord-norge, og har retningssans lik en gråstein. Har klart å bruke 1,5 time fra Oslo S til Oslo Spektrum f.eks. Så det har aldri vært aktuellt å finne ut hvor langt det var å gå fra VH siden jeg alltid har hatt begrenset tid.

 

Oj...bomma på Oslo S til Spektrum ja....da kan vel Valle til sentrum være en ganske bra utfordring

HAHAHAHa

Lenke til kommentar

Hei, spør her for ein kompis.

 

Det har seg sånn at kompisen min skal reise med far sin. Han har 2 ståbillettar, men faren, som har problem med ryggen aller helst ville foretrekt sitteplass. Så, eg lurer da på om det er nokon her som kunne vore interresert i å bytte 1 sittebillett mot at du mottek ein ståbillett..

 

OBS: denne forespørselen har IKKJE noko med kjøp/salg å gjere, kun ein byttehandel uten noko form for mellomlegg for nokon partar.

 

Ta kontakt og evt. spørsmål på PM, takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...