Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009


sdf123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk valgt billett og lagt inn betalings info jeg og, men da tryna jo selvfølgelig det fantastiske systemet til billettservice etter at jeg hadde trykt ok. Nå er det heldigvis ikke verdens undergang at jeg ikke får med meg den konserten her selv om det hadde vært morro, men må jo være utrolig surt for de som er hardcore fans og opplever noe av det samme. Er jo smått utrolig at billettservice ikke klarer å utvide systemet sitt på en måte som hvertfall gjør det "fair" når det gjelder kø-ordningen. Når man da hvertfall kommer gjennom og får lagt inn betalingsinformasjon så burde ikke det amatør-opplegget her ødelegge. Vel,vel !

Lenke til kommentar

"Noen nettleser- eller systeminnstillinger er funnet å ikke virke mot innebyggede sikkerhetssjekker som er en del av bestillingsprossessen. Kunder kan oppleve at å kople ut personvernsinnstillinger relatert til måten din nettleser eller brannmur behandler URL informasjon kan tillate deg å fortsette gjennom bestillingssidene og gjennomføre din bestilling."

 

Etter 213 minutter i kø.. Men bestilling av billetter til andre konserter går helt fint.

Lenke til kommentar

11:40 : Ståplassar utseld. Eg fekk ikkje tak i. Stått i kø i tre timar for å koma inn, og så er det ikkje ledige billettar. Når eg skulle sjekka om det fanst ledige sitjebillettar, vart eg hiven sist i køen igjen.

 

Når eg ser at Billettservice går ut i avisa og seier at "noko slik har aldri skjedd før", vert eg eitrande forbanna. Dette skjer kvar einaste gong eit stort namn kjem til Noreg. Billettservice, som skal vera nummer 1 i sal av arrangement, maktar ikkje eingong å få tak i eit system som klarer å tena dei vitjande.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...