Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009


sdf123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Følgende skjedde nå:

 

*Jeg kom inn, fikk valgt 4 sitteplasser

*Skulle betale, tastet inn BankAxept-driiit

*Det loadet litt, og fikk bekreftelse på kjøpet på mail, men websiden klikket "kan ikke vise siden"

*Summen er reservert fra konto...

 

 

Hva tror dere? Kan jeg miste billettene?

Jeg tror nok du var heldigere enn meg, jeg fikk det samme bortsett fra mailen og reservert beløp.

Lenke til kommentar
JESS!!!!

Da fikk jeg 4 ståplasser (kl. 10.15). Har sittet i kø siden 09.00 på billettservice.no (FF). Den baren har vært på 100% flere ganger og sprettet frem og tilbake, men plutselig kom jeg gjennom. Vil tro at dere som har sittet i kø siden det åpnet fortsatt har mulighet.

 

WOHOOOO!

 

Jeg brukte Opera. Og min sto lenge på 100 % plutselig kom jeg gjennom ca. samme tid som deg. Ble nervøs når jeg skulle taste inn bankid.. Lete frustrert etter kodedings..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
noen som har lyst til å betale for de 4 ståplassene mine?

så får du 1 ståplassbillett :devil::p

Betyr det at du har kommet igjennom og valgt 4, men ikke har penger til å betale? :whistle:

 

neida, tenkte jeg bare skulle være grei hvis noen vill ha en billett :p

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
JESS!!!!

Da fikk jeg 4 ståplasser (kl. 10.15). Har sittet i kø siden 09.00 på billettservice.no (FF). Den baren har vært på 100% flere ganger og sprettet frem og tilbake, men plutselig kom jeg gjennom. Vil tro at dere som har sittet i kø siden det åpnet fortsatt har mulighet.

 

WOHOOOO!

Jeg kom også igjennom nå, fikk beskjed om at det var utsolgt. Tydelig at køsystemet ikke funker, har stått i kø siden 09:00:01.

Lenke til kommentar
JESS!!!!

Da fikk jeg 4 ståplasser (kl. 10.15). Har sittet i kø siden 09.00 på billettservice.no (FF). Den baren har vært på 100% flere ganger og sprettet frem og tilbake, men plutselig kom jeg gjennom. Vil tro at dere som har sittet i kø siden det åpnet fortsatt har mulighet.

 

WOHOOOO!

Jeg kom også igjennom nå, fikk beskjed om at det var utsolgt. Tydelig at køsystemet ikke funker, har stått i kø siden 09:00:01.

 

 

Faen jeg har jobba nattvakt og sitti klar siden 0700... Men det hjelper jo ikke i det hele tatt å være tidlig ute har jeg skjønt. Og disse telefonene er jo umulig å komme gjennom på.

Lenke til kommentar

Har nå sittet her siden 08.45. Oppdaterte til bilettene ble lagt ut, men feilmelding når jeg ble overført fra ventekø til kjøpssidene etter ca. 15 min. Noe om brannmur og annet piss som jeg slettes ikke har :thumbdown:

 

Byttet fra IE til FF og sitter en time. Veksler mellom sidevisningsfeil og grafen opp til 80-90% for så å plutselig hoppe tilbake til 0??? Har de et system som "nuller ut" etter en time i kø? :no:

Lenke til kommentar

Alltid massevis som blir lagt ut for salg i andre kanaler etterpå uansett. Pluss folk som har bestilt for mange, så kunne ikke kompisene være med så de selger billettene sine osv. Bare å holde utkikk.

 

Tenk dere hvor mange kompisgjenger som alle sitter på hver sin PC på jobb og bestiller 5 billetter (til alle sammen). Da får de jo 5 ganger for mange hvis alle kom gjennom samtidig.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...