Gå til innhold

EKstra rase i Expansionen annonsert.


Anbefalte innlegg

nytt utsagn fra Caydiem, for å gjøre sin egen uttalelse litt klarere.

 

Now, don't you think I was enigmatic for a reason? I tend to pick my words carefully.

 

That said...

 

Do you honestly believe we'd be showing off Gnomes, Trolls, or any other existing content as a shiny new feature for the expansion? I'd suggest giving us a little more credit. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Goblins som ny rase virker vanskelig, av flere årsaker:

1. De tilhører en nøytral faksjon

2. De har 3 byer, en i Winterspring (lvl50-60 område), Tanaris (40-50) og Stranglethorn Vale (30-40). Byene er allerede integrert i spillet som nøytrale byer (les: nøytralt AH), og mye av spillet vil endres totalt om de plutselig ikke er nøytral lenger.

3. Pick one.

 

Blir ihvertfall spennende å se hvem som dukker opp :)

Lenke til kommentar
Chokke ike helt.. stedet er ikke nøytralt, men horde

5004757[/snapback]

Ratchet, som i byen ratchet, er nøytralt for begge faksjoner. Er ikke mange alliance som drar dit, men det er nøytralt. :)

5005150[/snapback]

my point excactly.

 

Jeg vet godt at det ligger i barrens som er horde område, men alliance kan "fint" queste der fra NPC's sin side.

Lenke til kommentar
1. De tilhører en nøytral faksjon

Er det et problem? =)

2. De har 3 byer, en i Winterspring (lvl50-60 område), Tanaris (40-50) og Stranglethorn Vale (30-40). Byene er allerede integrert i spillet som nøytrale byer (les: nøytralt AH), og mye av spillet vil endres totalt om de plutselig ikke er nøytral lenger.

Jeg ser ikke problemet ved å være nøytral (Steemwheedle Cartel). I tillegg har de, som nevnt tidligere, Ratchet. Hjemlandet er Undermines. Der har de en stor by.

Blir ihvertfall spennende å se hvem som dukker opp :)

Ja.

Lenke til kommentar
...Jeg ser ikke problemet ved å være nøytral (Steemwheedle Cartel...

 

Hvordan ville dette blitt i pvp da? Skulle liksom gnomes tasset rundt og gått løs på hvem de ville? Den nye rasen blir vel mest sannsynlig lagt inn i en av de stridende faksjonene.

 

just a thought...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
Joda, men ikke tro alt du leser. Caydiem har mer eller mindre avkreftet High Elf som playable class. Fordi de av High Elvene som ikke ble utryddet 'skiftet' navn til Blood Elf og mer eller mindre droppet sine bånd til The Alliance.

okay :) men det vil ikke si at blood elfs kan bli en del av en 3rd faction

som flere spekulerer vil kanskje det bli illidans side også

Blood elves, Naga, Dranei, Satyr.

 

Illidan's crew.

som ville egentlig ikke vært så ille? :)

uansett hva som skjer vil det uansett bli bra trur nå jeg

Endret av medlem-19530
Lenke til kommentar
Ingen som så den BLizz-quoten? Goblins, troll eller NOE (merk alt ) eksisterende i spillet kommer ikke til å bli med. De skal lage noe helt nytt.

 

Pandaren finnes ikke spillet fra før, gjør de? Satser på dem, jeg.

5008416[/snapback]

 

Du bør kanskje ha litt snøring før du utaler deg? Blood Elfs er de resterende high elfs, som forlot Alliance, og de føler et grådig hat til Night Elf og alliance, og vil ALDRI joine Alliance.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...