Gå til innhold

EKstra rase i Expansionen annonsert.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er skrevet om Draenei: "They are currently ruled by Akama, the Elder Sage, and are allied with Illidan's Naga and Blood Elves." Så jeg håper de blir en av disse rasene, de tre kan jo være en ny faksjon. :hmm:

 

Håper det ikke blir goblins, hvordan blir PvP og Reputation for en evt. nøytral rase?

Lenke til kommentar

Anbefaler alle å lese litt på http://www.blizzplanet.com/modules.php?act...howpage&pid=144, om lore og slikt. Så slipper vi mange useriøse/ville tips her. Mest sannsynlig er Goblin. Da de allerede har det meste klart i dagens retail.

 

Forøvrig kan det legges til at alle som har spilt WC3 vet at High Elves mer eller mindre er 'utryddet'. Arthas hadde jo en fin tur oppom Silvermoon. ;D

 

Edit: Caydiem har oppklart at det dreier seg om en NY rase. Ikke en ny plass for Gnomer/Troll. http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...&tmp=1#blizzard

Endret av Djevlen
Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
Uhm...hu er undead, da. De alvene som er rundt om kring som ikke er night elves er bloodelves. Satser heller på pandaren, jeg.

5002434[/snapback]

Sylvanas Windrunner (som nå er "sjefen" for The Forsaken) -var- Night Elf, helt til Arthas begynte å blande seg ;)

5002490[/snapback]

sry syns hu ligna på en be eller no sånt :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
Det er vel ganske sannsynlig med Goblins, men jeg håper for all del ikke det. Ganske uinteressante.

Hadde vært spennende med en tredje allianse, men det hadde nok vært vanskelig å få til.

 

Kanskje det blir Blood Elves til Horde og Panda til Alliance ?

5002808[/snapback]

panda alliance sidens svar på tauren? :p

Lenke til kommentar
Uhm...hu er undead, da. De alvene som er rundt om kring som ikke er night elves er bloodelves. Satser heller på pandaren, jeg.

5002434[/snapback]

Sylvanas Windrunner (som nå er "sjefen" for The Forsaken) -var- Night Elf, helt til Arthas begynte å blande seg ;)

5002490[/snapback]

 

Nei, hun var vanlig høyalv, eller high elf, ikke nattalv, eller night elf.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
Forøvrig kan det legges til at alle som har spilt WC3 vet at High Elves mer eller mindre er 'utryddet'. Arthas hadde jo en fin tur oppom Silvermoon. ;D

og hva vet du om de kanskje har vokst seg opp igjen? alt er mulig i world of warcraft :p masse som svirrer rundt der

vi har jo en mulig start plass for de her da som sagt på den sia du sa

post-19530-1129243692_thumb.jpg

Endret av medlem-19530
Lenke til kommentar

Jeg vil tippe det er Goblins (Horde) og muligens Nagas (Alliance).

At det kommer Goblins på horde vil jeg nesten se på som en selvfølge, mens alliance sin nye spillbare klasse virkelig får meg til å klø meg i hodet.

Etter min mening er den nye på alliance siden mer åpent enn hva den nye på horde siden er.

 

Mine to gjettninger er riktignok ikke plukket ut av løse luften, men heller tatt rot i Blizzard sine opprinnelige planer for World of Warcraft.

Lenke til kommentar

... Alt som er skrevet er bare ville spekulasjoner. Skal ikke skrive mer om WoW X-pack før det skjer noe i Los Angeles. Risikerer bare at jeg skriver noe dumt :)

5003131[/snapback]

 

 

Hehe! Det er nok det beste å vente ja :)

Men de vet nå hvertfall å skape forventninger! Gi sånne søte små "blå" stikk på de offisielle forumene :p

Lenke til kommentar
Forøvrig kan det legges til at alle som har spilt WC3 vet at High Elves mer eller mindre er 'utryddet'. Arthas hadde jo en fin tur oppom Silvermoon. ;D

og hva vet du om de kanskje har vokst seg opp igjen? alt er mulig i world of warcraft :p masse som svirrer rundt der

vi har jo en mulig start plass for de her da som sagt på den sia du sa

5002950[/snapback]

 

Joda, men ikke tro alt du leser. Caydiem har mer eller mindre avkreftet High Elf som playable class. Fordi de av High Elvene som ikke ble utryddet 'skiftet' navn til Blood Elf og mer eller mindre droppet sine bånd til The Alliance. Les mer: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...p=1#post5094407

Lenke til kommentar
det er sånn derre dorull folk som kaster bæsj å lager helvete. hehehe

5003425[/snapback]

 

:nei:

 

Men over til topic:

Kan jo hende det kommer en ny nøytral faction, med goblins, pandaren + fler.

At murlocs kommer som en spillbar rase tror jeg virkelig ikke kommer til å skje. De er jo bare en slik "flokke seg sammen med 10000000 venner og ganke en stakkars jævel som tilfeldigvis kommer i nærheten"-rase, ikke akkurat noen rase JEG ville vært i allianse med. :p

 

Men alt blir jo ren spekulasjon fram til BlizzCon starter, så det blir spennende å se. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...