Gå til innhold

EKstra rase i Expansionen annonsert.


Anbefalte innlegg

Jeg jobber i Blizzard, det blir goblins.

5009837[/snapback]

 

Jobber også der, dem sa til meg at det skulle bli nagas. :roll:

5010205[/snapback]

Ohh, jeg også jobber der, de sa til meg at det ble sauer. Nye klasser også til den nye saue-faksjonen:

 

- Super-Sheep: Inspirert av Worms.

- Sneaky-Sheep: Ser ut som en HELT vanlig sau, men hopper plutselig på motspillere med to digre maskinpistoler.

- Sheep: For spillere som ikke liker så mye action, men heller å gå rundt å slappe av.

 

 

Var noen flere klasser også, men det var bare disse jeg fikk vite om, jeg arbeider i Blizzard skjønner dere :)

 

 

 

 

:roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så lenge det ikke er noe som er utenfra Warcraft historien så...

5009383[/snapback]

 

Nja jeg tror det kunne blitt fett om de hadde fått til en ny story ordentlig(som feks at plutselig kommer en ny rase på en båt. Eller noen skrudde mage eksrimenter med en rase som er nøytral og skapt noe sånt), og satt hos spillere godt inni den med feks en 10min cinamatic eller noe ;) for Blizz er jo knall på og lage storys og sånt...

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar

Goblins vill nok ikke joine horde de bare gjør som de som har penger vill at de skal gjøre.

 

Blood (High) Elves vill aldri samarbeide med Alliance, pågrunn av noen hendelser i Warcraft 3 +TFT der de følte seg forrådt av the Alliance

 

Naga vill heller ikke joine Alliance fordi Night Elves og Nagas bare ikke går sammen, fordi Nagas var de som orginalt lokket demoner til Azeroth.

 

Jeg tror de lager den andre siden av The Dark Portal hvor Illadin, Nagas og Blood Elves bor. Håper de legger til Northrend som et high lvl raid område, med en boss som kalles Arthas men da må han ha god mode, det hadde hadde vært gøy dere?? :cool:

Endret av Grabby
Lenke til kommentar
Ingen som så den BLizz-quoten? Goblins, troll eller NOE (merk alt ) eksisterende i spillet kommer ikke til å bli med. De skal lage noe helt nytt.

 

Pandaren finnes ikke spillet fra før, gjør de? Satser på dem, jeg.

5008416[/snapback]

 

Du bør kanskje ha litt snøring før du utaler deg? Blood Elfs er de resterende high elfs, som forlot Alliance, og de føler et grådig hat til Night Elf og alliance, og vil ALDRI joine Alliance.

5009056[/snapback]

Jeg har ikke sagt en dritt om Blood Elves, har jeg da? Iallfall ikke det du quota der!

 

Men det er vel Blood Elves de få som er spredt litt rundt?

Lenke til kommentar
Ingen som så den BLizz-quoten? Goblins, troll eller NOE (merk alt ) eksisterende i spillet kommer ikke til å bli med. De skal lage noe helt nytt.

 

Pandaren finnes ikke spillet fra før, gjør de? Satser på dem, jeg.

5008416[/snapback]

 

Do you honestly believe we'd be showing off Gnomes, Trolls, or any other existing content as a shiny new feature for the expansion? I'd suggest giving us a little more credit.

 

Man kan faktisk tolke den quoten på flere måter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...