Gå til innhold

WoW er seriøst farlig. *En ex-spiller forteller*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

men EQ2 er fortsatt kjedeligere, lurer på hvorfor? Uansett, hvis jeg hadde sluttet med WoW hadde jeg hatt ett problem, jeg hadde ikke hatt en dritt å å finne på. Var spillefri fra WoW en måned, og det eneste jeg gjorde var å se på TV (OHH så gøy!!) Gå til kamerater å se på dem spille (noe jeg ikke anbefaler) eller rett og slett kjede meg.. var lettere når jeg var liten (spillte jo ikke wow da, men) da kunne jeg jo leke med ting... Nå er det absoulutt ingenting å finne på. Trener også tennis tre ganger i uka, men det er ikke nok til å spille på veldig høyt nivå, de beste trener ca 20 timer i uka, jeg 3.

Kunne jo vurdert å komme meg på ett høyt nivå, men er rett og slett ikke miljø for det her i Ski..

Lenke til kommentar

Jeg spiller Wow..men føler ikke at jeg spiller mye...spiller i underkant av 2 timer hver dag...noen som synes det er mye?

 

Noe av grunnen til at jeg ikke føler jeg spiller mye er at jeg trener 6 ganger i uka, gjør lekser hver dag og er mye sammen med venner...

 

Folkens jeg tror ikke det er noe farlig med wow men husk: Alt med måte

 

Lykke til videre alle som spiller og ikke spiller :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen får et sykelig forhold til spill ass. Helt vilt. Dette er samme type folk som kaster bort mange tusen kroner på spilleautomater.

5433975[/snapback]

 

Det med spilleautomater er enda værre. Hele lønna ryker jo med da :( . Stakkars.

5434095[/snapback]

 

men lønna ryke jo med wow òg viss ein ofre jobben og skulen for å spela wow

mens med spilleautomater så har ein mykje meir tid..så over tid så kaster ein vekk nesten like masse

Lenke til kommentar
Noen får et sykelig forhold til spill ass. Helt vilt. Dette er samme type folk som kaster bort mange tusen kroner på spilleautomater.

5433975[/snapback]

 

Det med spilleautomater er enda værre. Hele lønna ryker jo med da :( . Stakkars.

5434095[/snapback]

 

men lønna ryke jo med wow òg viss ein ofre jobben og skulen for å spela wow

mens med spilleautomater så har ein mykje meir tid..så over tid så kaster ein vekk nesten like masse

5436063[/snapback]

 

Fortsatt: Spilleren det er noe feil med og ikke spillet. Ingenting som tvinger folk til å spille.

Lenke til kommentar
Noen får et sykelig forhold til spill ass. Helt vilt. Dette er samme type folk som kaster bort mange tusen kroner på spilleautomater.

5433975[/snapback]

 

Det med spilleautomater er enda værre. Hele lønna ryker jo med da :( . Stakkars.

5434095[/snapback]

 

men lønna ryke jo med wow òg viss ein ofre jobben og skulen for å spela wow

mens med spilleautomater så har ein mykje meir tid..så over tid så kaster ein vekk nesten like masse

5436063[/snapback]

 

Fortsatt: Spilleren det er noe feil med og ikke spillet. Ingenting som tvinger folk til å spille.

5436171[/snapback]

 

:roll:

 

Tråden ble ikke startet for å legge skyld på noen her, spilleren eller spillet. Den ble startet for å dele erfaringer og oppmuntre til å eventuelt slutte med wow, dersom man har et problem.

Endret av asad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...