Gå til innhold

fast and the furious 3?

ZaiCoN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser for meg at de driver å girer opp og ned gjennom svingene når de drifter, og når de kommer på streka og ligger i toppfart girer de ned for å kjøre forbi bilen foran :p

jaja, ingen har vel noen gang sagt at det skal være realistisk, spesiellt ikke i hollywood.

Skrevet
tokyo drift :p

wow.. drifting på lavt nivå i 2timer.. blir sikkert bra underholdning, det skal ingen si noe på :D

4999175[/snapback]

Hehe, ja eg husker 2F2F i det første løpet. 2 bilar ligger side ved side, all fornuft ville sagt at beggge hadde klampen i bånn på siste giret, men neida, plutseleg finner den eine ut at han kan gire ned og få superfart! :!:

Skrevet
faen 2eren var da bra den?

eneste minuset er at Vin DIsel ikke er med men det bli da bra balansert med han kriminelle negern

4998335[/snapback]

Kan du fortelle meg hva som var bra med den?! MAsse plastbiler som kjørte rundt som om hele filmen var en replay fra Trackmania.....

Skrevet

Fast And The Furious filmene har 2 ting: Raske biler og fine damer. Det er det som trekker folk. Personlig så liker jeg Fast And The Furious, man ser den pga av bilene. En fin sitte-sammen-med-kompiser-og-ikke-ha-noe-bedre-og-gjøre film. :)

Skrevet

Likte 1ern og 2ern. 3ern kommer jeg sikkert til å like enda bedre.

Så lenge det er lett klede damer, kjappe biler, tørre replikker. Så er det velkommen i mitt hus. skal være mist PG15 da. :roll:

• 9 måneder senere...
Skrevet

En liten bump ettersom jeg ikke fant nyere tråder om denne filmen.

Meget underholdene film som jeg nå har sett 3 ganger. Mye mer original og klisjéfattig enn 2'ern.

VeilSide RX-7 :love:

Skrevet (endret)

Tokyo Drift er en av de tøffeste filmene laget på veeeeldig lenge, synes jeg :)

Fikk noen tårer i øyekroken når de trasha Dodgen helt på starten, men.... :no:

Endret av Poor Leno
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...