Gå til innhold

Spill Age of Empires III før lansering (PC)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I samarbeid med Microsoft gir vi nå fem lesere muligheten til å spille det kommende strategispillet Age of Empires III to uker før det slippes i butikkene.

Les mer

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hadde eg ikkje måtte reist til Oslo ville eg deltatt :(

Kan du vinne, la være å reise til Oslo og få det tilsendt i posten? :D

Endret av zeph
Skrevet

Har deltatt her ja, tror neppe på gevinst da, er ikke typisk meg å være heldig :p

Men vinner jeg har jeg et problem. Må komme meg fra Lofoten til Oslo, men for AOE3 må jeg gi litt :)

Skrevet

Innlegg som kun omtaler piratkopien, og enda verre linker til hvor man kan skaffe den, blir fjernet. Advarsler vil deles ut hvis det er behov for det. På forhånd takk for at dere tar hensyn.

Skrevet
Kan du vinne, la være å reise til Oslo og få det tilsendt i posten? :D

Nei :-)

Bah! Her kommer min virkerlige store sjanse som jeg har ventet på, også er det den uken der :( .

Hadde det ikke vært for den nå dumme polenturen, hadde jeg svart på konkurransen med det samme! Møkkatur :wallbash:

Går det ann å gi bort premien forresten? Hvis jeg f.eks hadde svart i mitt navn og min adresse, kunne allikevel en annen komt i mitt sted?

Skrevet

har spilt igjennom det. Men det ville være moro å spille det on-line, trur det skal være et slags form får custom games som over battle.net(warcraft 3)

Så når datoen kjem framfor dagen er det bare å løpe og kjøpe, trenger cd-key som er lovlig

Ein ting er sikekkert, spillet er supert....

Skrevet

Heisann... Noen andre en meg som for første gang i sitt liv er heldige og vinner noe?

Var det sånn at vinnerne i tillegg til mail skal offentliggjøres i en artikkel.. Har alltid ønsket å ha navnet mitt på gamer.no :w00t:

Skrevet

Det blir offentliggjort i morgen hvem som vant. Venter på bekreftelse fra vinnerne om de fremdeles kan, slik at det ikke blir mye frem og tilbake i etterkant.

Skrevet
Det blir offentliggjort i morgen hvem som vant. Venter på bekreftelse fra vinnerne om de fremdeles kan, slik at det ikke blir mye frem og tilbake i etterkant.

5020868[/snapback]

Jeg kan hvertfall.. Men er det lov å ha med folk dit....? kunne tenke meg å ha med en kamerat som så på, men er det ikke mulig så gjør det selvfølgelig ikke noe...

:thumbup: min første konkurranse på gamer.no og jeg vinner :w00t: my lucky day

Skrevet

5020868[/snapback]

Jeg kan hvertfall.. Men er det lov å ha med folk dit....? kunne tenke meg å ha med en kamerat som så på, men er det ikke mulig så gjør det selvfølgelig ikke noe...

:thumbup: min første konkurranse på gamer.no og jeg vinner :w00t: my lucky day

5020887[/snapback]

Skulle gå greit å ta med 1 som kun ser på, men send meg mail med navnet hans, og be han ta med identifikasjon. Hvis ikke kan hele Norge komme å si at de er en kamerat, og plutselig er det 683 mennesker der :-)

Skrevet (endret)

Digg da.. Takker.. Skal selfølgelig sende en mail i løpet av morgendagen. :dribble:

Men ang kamera og bilder ol.. Er det lov?

:cool:

Endret av Glory_Man
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...