Gå til innhold

Spill Age of Empires III før lansering (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har dessverre ikke tid til å skrive noen sak om kvelden i går, og hadde egentlig ikke tenkt til å gjøre det heller. Beklager. Men noen som var der kan kanskje komme med et referat med inntrykk? ;-)

5034670[/snapback]

 

 

Kan prøve å gjøre det i helgen... Hvis det går bra..

 

Men hva skal et sånt referat eventuelt brukes til...?

 

:w00t:

Lenke til kommentar

Kan ta et kort et(sånn som jeg opplevde det)

-Møtte opp.

-Hilste på en dude fra Gamer(a.k.a TST, übersjef i Gamer.no ;-) ), og en dude fra MS.

-Satt meg ned å venta på at AOE3 skulle legges inn i systemet dems(en Alcohol 120%-mount sharet på 30+ PC'r).

-Spilte 20-30 min. Single Player.

-MS-fyr gikk rundt å delte ut Spill, mus og tastatur. en av de ansatte der delte ut 1 free kola. Ikke noe Oscar-still med rød løper osv. akkurat

-6 stk. Peppes-pizzaer ankom.

-Jeg gikk på do.

-Spilte ca. 1 time.

-Gikk inn i Options og prøvde å stille opp hz'n. MS hadde visst ikke satt noe sperre på max HZ, og vi fant ikke noen magisk Config.cfg som ordna på sånt så jeg måtte spille på "Admin"-kontoen istedet.

-Sidemannen dro i gang et 6 player LAN-game.

-Jeg holdt ut til det ca. var 30 min. igjen, så satt jeg meg på messenger å "skrøyt" av at jeg var der osv. :cool:

 

Det skulle være ca. sånn det foregikk.

 

Det er forresten allerede kommet en patch til spillet. 1.01 ligger inne ca. 2 uker før release :w00t:

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Sånn jeg hadde det..

 

-Kom kvart på 7 med en kamerat etter å ha lett febrilsk i 45 min for å finne stedet

-Håndhilste på noen folk(aner ikke hvor de var fra)

-Surra med å få spillet i gang

-Fikk cola

-Begynte å spille

-Min kamerat bytta pc så det skulle gå kjappere, dette gjorde underverker

-Vi spilte en game hvor jeg vant overlegent

-Jeg fikk AOE 3, Tastatur og mus siden jeg vant konkurransen

-Så fikk Morten(kameraten) det samme siden folka hadde ekstra, han var i ekstase

-Spilte til 10, og måtte gå.

 

Folka var dritfete, savnet bare presentasjonsdelen av spillet, men mulig det var før jeg kom

 

:w00t:

Lenke til kommentar
-Hilste på en dude fra Gamer, og en dude fra MS.

 

-Håndhilste på noen folk(aner ikke hvor de var fra)

 

Hehe, denne "duden" var meg, og de to andre var representanter fra Microsoft. Dere får følge med bedre når folk ønsker dere velkommen og presenterer seg neste gang ;-)

Lenke til kommentar

Hmm, var det ingen med navn Kjetil Mørkved der? Han vant og er fetteren min, men jeg vet enda ikke om han møtte opp. Jeg anbefalte han nemlig å være med på konkurransen og sa jeg selv ikke kunne være med fordi jeg måtte dra til Polen/Tyskland.

Men så har han tydeligvis glemt dette da han febrilsk har prøvd å få tak i meg på alle muig måter via mail, mammas mobil osv. da han mente jeg selv ville hatt mer nytte av den brijante opplevelsen det ville vært. Er så himla bitter på at de ikke venta en uke til med release...

 

Håper han møtte opp, er en hyggelig kar!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...