aron Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Catch flytter privatkundene til Bluecom. Vedlagt brev som fulgte med min siste faktura (PDF nederst i innlegget). Dette bekreftes med at de som klikker seg inn på http://www.catchspeed.no/ og velger "privat" nå havner hos Bluecom. Catch.pdf Endret 10. oktober 2005 av aron
jac-an Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Ikke bra! Hadde noen spm. til Catch i dag, ringte Bluecom kundesupport etter henvisning fra Catch sine nettsider; ventet 8min. på vent før jeg ga opp og la på røret. Ringte deretter den gamle support telefonen til Catch der de svarte umiddelbart. Hvis Catch har som målsetting å bli det nye Telenor så må jeg si at de har misforstått markedet og den eksisterende kundemassen sin totalt..
CrZy_T Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Tipper at dealen er at Catch ønsker å fokusere på sin virkelige målgruppe (bedriftene). Disse betaler noe mer pr mnd enn privatkundene og krever support på minuttet, dersom man da også skal gi denne "gavepakken" til privatkundene så sier det seg sjøl at de taper mye penger.
sfenne Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 what the hell? jeg syntes det var så rart at catch-gamer ble så utrolig kommersiell i det siste... dette lyder ikke helt opptil navnet catch, ettersom det de reklamerer med er lav pingtid for gamere i de private hjem. skuff
Loukomalada Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 får vi bluecom priser nå da? ser at min linje er 100kr billigere me bluecom
la7dfa Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Catch er Bluecom, Bluecom er Catch. Dette er gammelt nytt...
dofferneo Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Så lenge dette ikke resulterer i at jeg ikke kan få min ønskede 2200/512-linje, er det for min del greit. Men det hadde ikke skadet om de Catch hadde sendt en liten notis om dette via e-post.
dofferneo Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Catch er Bluecom, Bluecom er Catch. Dette er gammelt nytt... Kanskje det, men det betyr ikke automatisk at de som sitter på Bluecoms kontorer er kloninger av de vennligsinnede nordlendningene vi har hos Catch. Og Bluecoms prislister samsvarer ikke med de Catch har/hadde for sine privatkunder Og nå er privat-supportnumret blitt ett 815-nummer. Det liker jeg ikke
CrZy_T Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Catch er Bluecom, Bluecom er Catch. Dette er gammelt nytt... Så du mener at Telenor er Bredbåndsbolaget og Bredbåndsbolaget er Telenor bare fordi Telenor eier de? (Er vel samme med Tiscali også?)
Zardoz Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Var det ikke slik at Catch skulle dele privatkundene i to, de med "proffabonnement" og "Basic", og at proff-kundene skulle få garantert rask telefonsupport?? Blir mektig irritert hvis de har gått bort fra dette!!11
T.S Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 lurer også på dette med prisene, og eventuel bindingstid. Tror ikke vi merker noe forskjell på linjene forøvrig,en av naboene har bluecom og har nøyaktig samme ping som meg og er veldig fornøyd ellers med linja.
dofferneo Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 lurer også på dette med prisene, og eventuel bindingstid. Tror ikke vi merker noe forskjell på linjene forøvrig,en av naboene har bluecom og har nøyaktig samme ping som meg og er veldig fornøyd ellers med linja. Bluecom bruker vel samme teknologi(?) som Catch nå som de er et selskap - men to forskjellige navn. Men jeg _skal_ ha 2200/512 kbps til 399,-!
DaChronix Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Var det ikke slik at Catch skulle dele privatkundene i to, de med "proffabonnement" og "Basic", og at proff-kundene skulle få garantert rask telefonsupport?? Blir mektig irritert hvis de har gått bort fra dette!!11 godt poeng der Zardoz, jeg sendte en mail til support avdelingen hos Catch ang. dette og et par andre spørsmål så jeg får se hva de har og si om dette og et par andre ting.
agvg Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Så du mener at Telenor er Bredbåndsbolaget og Bredbåndsbolaget er Telenor bare fordi Telenor eier de? (Er vel samme med Tiscali også?) Nå vil jo BC kun bli et navn, den prosessen har pågått lenge, hadde ikke Catch blitt oppkjøpt så ville BC ha forsvunnet som navn men de nye eierne vil nok skille på bedrift og privat.
harald_ Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 får vi bluecom priser nå da? ser at min linje er 100kr billigere me bluecom Nei, det står i brevet at du beholder de samme betingelsene som før.
Glenn Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Huff, dette var ikke bra! Snakka med BlueCom i går, angående prisene dems. De sa at jeg skulle få BlueCom-pris på neste faktura. Håper vi snart får tilgang til MyZone og sånn
nerd-light Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Bluecom bruker vel samme teknologi(?) som Catch nå som de er et selskap - men to forskjellige navn. Men jeg _skal_ ha 2200/512 kbps til 399,-! det er vel ikke så billig ?, jeg har 3616/448 til 398 kr måneden men det er ikkke catch/bluecom da
Ggg Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Har proff-abb hos Catch. Fekk idag brev om at eg må ringa BlueCom for kundeservice men ellers skal få beholda samme vilkår som før... Ganske dårlig med tanke på at eg har 2200/448 til 449 kr/mnd mens BlueCom tilbyr 2200/512 til 399 kr/mnd. På tide å ta ein telefon!
AllFather Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Huff, dette var ikke bra! Snakka med BlueCom i går, angående prisene dems. De sa at jeg skulle få BlueCom-pris på neste faktura. Håper vi snart får tilgang til MyZone og sånn Er myzone noe å skryte av da? Tilgang til eposten din og bestilling av brannmur du trenger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå