Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Catch flytter privatkundene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bra! :nei:

 

Hadde noen spm. til Catch i dag, ringte Bluecom kundesupport etter henvisning fra Catch sine nettsider; ventet 8min. på vent før jeg ga opp og la på røret.

Ringte deretter den gamle support telefonen til Catch der de svarte umiddelbart.

 

Hvis Catch har som målsetting å bli det nye Telenor så må jeg si at de har misforstått markedet og den eksisterende kundemassen sin totalt..

Skrevet

Tipper at dealen er at Catch ønsker å fokusere på sin virkelige målgruppe (bedriftene). Disse betaler noe mer pr mnd enn privatkundene og krever support på minuttet, dersom man da også skal gi denne "gavepakken" til privatkundene så sier det seg sjøl at de taper mye penger.

Skrevet

what the hell?

 

jeg syntes det var så rart at catch-gamer ble så utrolig kommersiell i det siste...

 

dette lyder ikke helt opptil navnet catch, ettersom det de reklamerer med er lav pingtid for gamere i de private hjem.

 

skuff :cry:

Skrevet

Så lenge dette ikke resulterer i at jeg ikke kan få min ønskede 2200/512-linje, er det for min del greit. Men det hadde ikke skadet om de Catch hadde sendt en liten notis om dette via e-post.

Skrevet
Catch er Bluecom, Bluecom er Catch. Dette er gammelt nytt...

Kanskje det, men det betyr ikke automatisk at de som sitter på Bluecoms kontorer er kloninger av de vennligsinnede nordlendningene vi har hos Catch. Og Bluecoms prislister samsvarer ikke med de Catch har/hadde for sine privatkunder :nei:

Og nå er privat-supportnumret blitt ett 815-nummer. Det liker jeg ikke :no:

Skrevet
Catch er Bluecom, Bluecom er Catch. Dette er gammelt nytt...

Så du mener at Telenor er Bredbåndsbolaget og Bredbåndsbolaget er Telenor bare fordi Telenor eier de? (Er vel samme med Tiscali også?)

Skrevet

Var det ikke slik at Catch skulle dele privatkundene i to, de med "proffabonnement" og "Basic", og at proff-kundene skulle få garantert rask telefonsupport?? Blir mektig irritert hvis de har gått bort fra dette!!11

Skrevet

lurer også på dette med prisene, og eventuel bindingstid. Tror ikke vi merker noe forskjell på linjene forøvrig,en av naboene har bluecom og har nøyaktig samme ping som meg og er veldig fornøyd ellers med linja.

Skrevet
lurer også på dette med prisene, og eventuel bindingstid. Tror ikke vi merker noe forskjell på linjene forøvrig,en av naboene har bluecom og har nøyaktig samme ping som meg og er veldig fornøyd ellers med linja.

Bluecom bruker vel samme teknologi(?) som Catch nå som de er et selskap - men to forskjellige navn. Men jeg _skal_ ha 2200/512 kbps til 399,-!

Skrevet
Var det ikke slik at Catch skulle dele privatkundene i to, de med "proffabonnement" og "Basic", og at proff-kundene skulle få garantert rask telefonsupport?? Blir mektig irritert hvis de har gått bort fra dette!!11

godt poeng der Zardoz, jeg sendte en mail til support avdelingen hos Catch ang. dette og et par andre spørsmål så jeg får se hva de har og si om dette og et par andre ting.

Skrevet
Så du mener at Telenor er Bredbåndsbolaget og Bredbåndsbolaget er Telenor bare fordi Telenor eier de? (Er vel samme med Tiscali også?)

Nå vil jo BC kun bli et navn, den prosessen har pågått lenge, hadde ikke Catch blitt oppkjøpt så ville BC ha forsvunnet som navn men de nye eierne vil nok skille på bedrift og privat.

Skrevet

Huff, dette var ikke bra! :no:

 

Snakka med BlueCom i går, angående prisene dems.

De sa at jeg skulle få BlueCom-pris på neste faktura. :thumbup:

 

Håper vi snart får tilgang til MyZone og sånn :D

Skrevet

Bluecom bruker vel samme teknologi(?) som Catch nå som de er et selskap - men to forskjellige navn. Men jeg _skal_ ha 2200/512 kbps til 399,-!

det er vel ikke så billig ?, jeg har 3616/448 til 398 kr måneden men det er ikkke catch/bluecom da

Skrevet

Har proff-abb hos Catch. Fekk idag brev om at eg må ringa BlueCom for kundeservice men ellers skal få beholda samme vilkår som før... Ganske dårlig med tanke på at eg har 2200/448 til 449 kr/mnd mens BlueCom tilbyr 2200/512 til 399 kr/mnd.

 

På tide å ta ein telefon!

Skrevet
Huff, dette var ikke bra! :no:

 

Snakka med BlueCom i går, angående prisene dems.

De sa at jeg skulle få BlueCom-pris på neste faktura. :thumbup:

 

Håper vi snart får tilgang til MyZone og sånn :D

Er myzone noe å skryte av da?

Tilgang til eposten din og bestilling av brannmur du trenger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...