Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Catch flytter privatkundene


Anbefalte innlegg

det er vel på sin plass å si at catch ikke har behandlet saken på en fornuftig måte,for å si det mildt.

deviant håper du poster her når du får svar,det er viktig for alle som har blitt berørt av denne saken.

 

nå vet ikke jeg om bytte av isp blir et valg for meg,skal vente å se hva som skjer,er ikke så keen på å få telenor eller ngt igjen,ikke noe særlige positive erfaringer derfra heller.

 

når dette er sagt er jeg utrolig skuffet over behandlingen av kunder i denne saken,er nesten på grensen til å kalle dette for tyveri,de har tatt penger av meg for et produkt de lovte å levere da jeg skrev kontrakt.. :thumbdown:

 

håper virkelig noen fra catch har lest denne tråden :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel, jeg personlig vil i bunn og grunn ikke bytte isp vekk ifra Catch da det er et par veldig enkle grunner til at jeg gikk for Catch i første omgang.

 

Men det jeg er mest interessert i fremover er egentlig HVA som skjer med oss eksisterende Catch kunder etterhvert som vår abbo. går ut, vil vi kunne forlenge slik at vi holder oss på _Catch_ linjer. Er det jeg håper på hvertfall at kundene kan velge hva slags linje dem vil ha.

 

Det skal dog også nevnes at jeg har aldri hatt problemer med BlueCom som isp det året jeg hadde dem så jeg har forsåvidt ingenting imot BlueCom, men jeg _VIL_ beholde min Catch linje .. også i fremtiden!

Lenke til kommentar
men jeg _VIL_ beholde min Catch linje .. også i fremtiden!

5099677[/snapback]

 

 

Og i og med Bluecom bare kommer til og være ett salgsnavn så ville det være rart om de ikke skulle bruke egen Catch-infrastruktur.

5100197[/snapback]

 

jo, jeg er fullstendig klar over det, men igjen, det er i mine øyne stor mangel på informasjon fra Catch ut til kundene så jeg kan ikke si noe sikkert.

 

Og siden bluecom også har egen infrastruktur så er jeg enda mer usikker, men så lenge jeg blir værende på Catch sin infrastruktur med Catch peering ol. så er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar

Ringte bluecom i dag, og det tok 35 minutter før jeg komm igjennom til support! De på support kunne ikkje hjelpe meg, men de sa at jeg ikkje skulle betale for noe jeg ikkje fikk, altså utvidet support.

 

Han på support sa at det ikke fantes noe direkte nummer til Catch, så alle kundene måtte ringe bluecom, uansett om de var Catch eller Bluecom kunder

 

Deretter sa han at jeg måtte snakke med faktura om at jeg skulle få avslag på fakturaen, siden jeg ikkje fikk det jeg betalte for. Etter ca 10 minutters ekstra venting kom jeg endelig igjennom til faktura-avdelingen.

 

De hadde ikkje hørt om noe proff abonement for Catch kunder, og kunne heller ikkje finne meg i systemet. Dette hadde noe med å gjøre med at Catch ikkje skulle overføres til bluecom før Desember sa de. Jeg spurte her også om det fantes et direkte nummer til Catch, men det fantes ikkje sa han.

 

Etter mye om og men, skulle kundebehandleren som jeg snakket med, sette meg over til Catch.

 

Jeg ventet og ventet i spenning, for å snakke med noen hos Catch support. Etter et par minutter med stillhet og noen rare lyder innimellom, skjedde det jeg hadde fryktet hele tiden! NUMERET ER IKKJE I BRUK! :no:

 

Hva er dette for noe tull? Virker som om det er umulig å få snakke med noen av den gamle Catch gjengen! Hva skal man egnetlig gjøre, når ingen på Bluecom har peiling, og man ikkje får snakket med noen på Catch?

 

Jeg vil ha tilbake support fra Catch :cry:

Lenke til kommentar
Hva er dette for noe tull? Virker som om det er umulig å få snakke med noen av den gamle Catch gjengen! Hva skal man egnetlig gjøre, når ingen på Bluecom har peiling, og man ikkje får snakket med noen på Catch?

5117488[/snapback]

 

Du kan da prøve og ringe Catch sitt sentralbord, de har da ikke hemmlig nummer svjv.

Lenke til kommentar

Nå har dem tatt ned news.catch.no og news.bluecom.no står registrert som nede under feilmeldinger på bluecom.no HURRA!!

 

Bra tidsperspektiv på nissene også ;

 

2005-10-31 News tjenesten er midlertidig ute av drift

 

 

News serveren vår er midlertidig ute av drift og tjenesten vil være utilgjengelig intil videre. Ny oppdatertig i saken vil komme i løpet av de nærmeste dagene

 

 

Dette var ikke det jeg forventet når jeg tegnet abonnement på SHDSL hos Catch! Elendig kundebehandling vedrørende hele saken.

 

edit: leif

Endret av mullemeck
Lenke til kommentar

Å herregud.

 

Dette her lover ikke bra for flyttingen av Catch-kunder (som skal skje i Desember). :cry:

 

Er det noen som har tatt kontakt med de for å avklare om det kan ventes noe nedetid på linjene i forbindelse med det her? Jeg fryser litt på ryggen når jeg leser sånt som "utilgjengelig _inntil videre_", dette her er kunder som har BETALT for news. Heldigvis bruker jeg ikke news, men likevel.

 

Det er sånt noe som gjør at jeg egentlig ikke ser bort fra at linja plutselig faller ned her den dagen jeg skal flyttes også får jeg melding om at jeg må bytte gateway til Bluecom eller noe etter en time på vent for å komme i kontakt med de på telefon. Det hadde vært helt perfekt! :w00t:

Lenke til kommentar
Å herregud.

 

Dette her lover ikke bra for flyttingen av Catch-kunder (som skal skje i Desember).  :cry:

 

Er det noen som har tatt kontakt med de for å avklare om det kan ventes noe nedetid på linjene i forbindelse med det her? Jeg fryser litt på ryggen når jeg leser sånt som "utilgjengelig _inntil videre_", dette her er kunder som har BETALT for news. Heldigvis bruker jeg ikke news, men likevel.

 

Det er sånt noe som gjør at jeg egentlig ikke ser bort fra at linja plutselig faller ned her den dagen jeg skal flyttes også får jeg melding om at jeg må bytte gateway til Bluecom eller noe etter en time på vent for å komme i kontakt med de på telefon. Det hadde vært helt perfekt!  :w00t:

5160979[/snapback]

 

 

du blir IKKE fysisk flytett fra et nett til et annet, alle catch kunder vil beholde sine Catch linjer hvertfall ut abbonoments perioden, det eneste er at det er BlueCom som vil få ansvaret for privatkundene (support, faktura, bestilling ol.).

 

Er nå hvertfall det jeg har blitt opplyst om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...